Plus
Vyzkoušejte prémiový účet
0   Položek
#
0,00 CZK
Váš košík je prázdný

Pricne rameno pro vaše auto

Řídící páka zavěšení kol objednejte si levně

Značka vozidlo Pricne rameno přední a zadní, levý a pravý obrovský výběr online
Výměna Pricne rameno: Videonávod pro opravu
Jak vyměnit rameno přední nápravy na FORD FOCUS 2 [NÁVOD]

Jak vyměnit rameno přední nápravyna FORD FOCUS 2 2004, 2005, 2006, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011 [NÁVOD] | AUTODOC Na naší webové stránce najdete...

Video návod, který vám krok po kroku ukáže, jak si svépomocí opravit auto. Staňte se amatérským mechanikem s Autodoc.

Řídící páka zavěšení kol pro Top výrobců

Pricne rameno v značková kvalita: Top výrobci

  • RIDEX Pricne rameno katalog
  • STARK Pricne rameno katalog
  • DELPHI Pricne rameno katalog
  • MEYLE Pricne rameno katalog
  • TEKNOROT Pricne rameno katalog
  • JP GROUP Pricne rameno katalog
  • Originální MASTER-SPORT Řídící páka zavěšení kol levý a pravý
  • Originální MOOG Řídící páka zavěšení kol levý a pravý
  • Originální FEBI BILSTEIN Řídící páka zavěšení kol levý a pravý
  • Originální TRW Řídící páka zavěšení kol levý a pravý
  • Originální SKF Řídící páka zavěšení kol levý a pravý
  • Originální LEMFÖRDER Řídící páka zavěšení kol levý a pravý
  • A.B.S.
  • VAICO
  • TOPRAN
  • MAPCO
  • MONROE
  • DYS
  • KAMOKA
  • SIDEM
  • FEBEST
  • DAKAtec
  • YAMATO
  • MAXGEAR
Více

Nejprodávanější produkty: Řídící páka zavěšení kol

Nejkvalitnější náhradní díly ze Pricne rameno sekce. Nabízíme obrovský výběr náhradních dílů různých značek pro Pricne rameno a mnohé jiné výhodné nabídky pro autodíly podle vašeho výběru.
TRW Řídící páka zavěšení kol JTC1479
Ridici paka, zaveseni kol
Číslo produktu: JTC1479
2251,62 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • montovaná strana: přední osa, levá, tlačítko
  • Materiál: ocelový plech
  • Typ spojení: příčné rameno
  • Rozměr kužele [mm]: 21
  • párová čísla výrobku: JTC1478
  • TRW  Ridici paka, zaveseni kol
  • Číslo produktu  JTC1479
  • Naše cena   2251,62 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
TRW Pricne rameno JTC1290
Ridici paka, zaveseni kol
Číslo produktu: JTC1290
514,22 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • montovaná strana: Zadní náprava, tlačítko, u řidiče + u spolujezdce
  • Materiál: ocelový plech
  • Typ spojení: příčné rameno
  • Doplňkový výrobek/ doplňkové info: bez příslušenství
  • TRW  Ridici paka, zaveseni kol
  • Číslo produktu  JTC1290
  • Naše cena   514,22 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
TRW Řídící páka zavěšení kol JTC1211
Ridici paka, zaveseni kol
Číslo produktu: JTC1211
1626,53 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • Typ spojení: příčné rameno
  • Délka [mm]: 273,5
  • Celková délka [mm]: 338
  • vnitřní průměr [mm]: 12,2
  • Průměr 1 [mm]: 49,5
  • Průměr 2 [mm]: 48
  • TRW  Ridici paka, zaveseni kol
  • Číslo produktu  JTC1211
  • Naše cena   1626,53 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
MEYLE Pricne rameno 616 050 0030
Ridici paka, zaveseni kol
Číslo produktu: 616 050 0030
1464,12 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • montovaná strana: pravá zadní náprava, Levá zadní náprava
  • Materiál: ocelový plech
  • Typ spojení: příčné rameno
  • doplnkove info: ORIGINAL Quality
  • Doplňující výrobek / info 2: s pryžovou montáží
  • MEYLE  Ridici paka, zaveseni kol
  • Číslo produktu  616 050 0030
  • Naše cena   1464,12 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
Řídící páka zavěšení kol NK 5014514
Ridici paka, zaveseni kol
Číslo produktu: 5014514
1180,68 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • Typ spojení: příčné rameno
  • párová čísla výrobku: 5014513
  • Netto váha [kg]: 2,91
  • NK  Ridici paka, zaveseni kol
  • Číslo produktu  5014514
  • Naše cena   1180,68 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
Pricne rameno LEMFÖRDER 31913 01
Sada ramen
Číslo produktu: 31913 01
17756,08 CZK
vč. 21% DPH , Doprava zdarma
  • montovaná strana: přední osa, levá, pravá
  • LEMFÖRDER  Sada ramen
  • Číslo produktu  31913 01
  • Naše cena   17756,08 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
Řídící páka zavěšení kol LEMFÖRDER 13676 02
Ridici paka, zaveseni kol
Číslo produktu: 13676 02
2917,95 CZK
vč. 21% DPH , Doprava zdarma
  • montovaná strana: přední osa, tlačítko, levá, zadní
  • Typ spojení: příčné rameno
  • párová čísla výrobku: 13677 02
  • Doplňující výrobek / info 2: s pryžovou montáží
  • Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s příslušenstvím
  • LEMFÖRDER  Ridici paka, zaveseni kol
  • Číslo produktu  13676 02
  • Naše cena   2917,95 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
Pricne rameno LEMFÖRDER 36170 01
Ridici paka, zaveseni kol
Číslo produktu: 36170 01
2888,73 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • montovaná strana: přední osa, levá
  • Materiál: ocelový plech
  • Typ spojení: příčné rameno
  • párová čísla výrobku: 36171 01
  • Číslo výrobku doporučeného příslušenství: 39098 01
  • LEMFÖRDER  Ridici paka, zaveseni kol
  • Číslo produktu  36170 01
  • Naše cena   2888,73 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
Pricne rameno: vyberte si z 79675 možností na AUTODOC

Pricne rameno od 106 výrobců za ceny od 42,70CZK do 41121,13CZK

Nejprodávanější produkty:
9949460 71-01-104 JTC1290 TC802 1221200 5014514
Od oblíbených výrobců:
RIDEX STARK DELPHI MEYLE TEKNOROT JP GROUP
Pro oblíbené značky aut:
VW SKODA BMW FORD AUDI MERCEDES-BENZ
Pricne rameno – technické vlastnosti:
montovaná strana: Typ spojení: Materiál:
zadní náprava - oboustranné Zadní náprava podélné rameno příčné rameno ocelový plech Ocel
tlačítko u řidiče + u spolujezdce pro příčné závěsné rameno - Hliník -
pravá pravá zadní náprava - - - -

Získejte víc informací o Pricne rameno – funkce, diagnóza, příčiny poruchy a intervaly výměny

Ramena jsou prvky nezávislého zavěšení kol vozidla. Slouží k omezení vertikálního pohybu kola.

Typy ramen pérování

Podle směru jízdy:

  • podélní;
  • boční.

Podle designu:

  • trojúhelníkový;
  • rovný se dvěma upevňovacími body;
  • ve tvaru H.
Konstrukce ramen pérování

Ramena jsou tvarované komponenty s výztužnými žebry z oceli nebo z lehké slitiny. Komponenty mají zesílení na obou koncích, a jeden z nich je ve tvaru válce s vlisovaným silentblokem. Druhý je ve tvaru prstence, pro upevnění pouzdra. Tvar ramene může být upraven v závislosti na konstrukčních řešeních daného vozidla.

Provoz ramen pérování

Při správném a pečlivém provozu vozidla, ramena zavěšení vydrží po celou dobu životnosti vozu. Jednotlivé části se mohou poškodit v důsledku deformace nebo koroze. Jízda na silnicích s kvalitním povrchem, plynulé ježdění a vhodné garážování vozidla zvýší životnost těchto součástí každého vozu.

Chyby ramen pérování
  • deformace;
  • částečné zlomení nebo celkové zlomení;
  • koroze ocelových prvků.
Příznaky selhání ramen pérování
  • během jízdy auto táhne na jednu stranu;
  • poškození zavěšení kol;
  • nerovnoměrné nebo zvýšené opotřebení pneumatik;
  • klepání v zavěšení kol;
  • zvýšené vibrace při jízdě.
Příčiny poruch ramen pérování
  • špatná kvalita povrchu vozovky;
  • agresivní jízda;
  • dopravní nehoda;
  • opotřebení dílů odpružení;
  • průsak vody, špína a prach v daných součástech systému.
Výměna ramen

Oprava ramen pérování se provádí za použití speciálního zařízení v autorizovaných servisech. Nedoporučujeme vám provádět tuto výměnu svépomocí.

Při výměně vadných dílů byste měli provést následující kroky:

  • zvedněte auto pomocí zvedáků;
  • odšroubujte šrouby v horní části ramen;
  • opatrně odstraňte části, které mají být vyměněny;
  • dejte na jejich místo nové součásti;
  • utáhněte upevnění ramen;
  • proveďte předchozí kroky v opačném pořadí.
Profesionální pomoc od Autodoc

Pokud máte jakékoliv problémy s nákupem nebo výběrem správného produktu, jsme vždy připraveni vám pomoct. Náš podpůrný tým vám poskytne vyčerpávající množství informací kdykoliv během dne. Rádi vám zodpovíme všechny vaše dotazy týkající se objednávky, dodání nebo platby. Nakupujte s námi - je to jednoduché, rychlé a výhodné!

faq
Jak svépomocí vyměnit rameno zavěšení kol?

Proces výměny součástky závisí na konstrukci systému zavěšení kol. Může se výrazně lišit v autech různých značek, modelů a verzí. Základní postup je:

  • Prostudujte si návod k používání auta.
  • Připravte si potřebné nářadí. Většinou budete potřebovat zvedák na auto, klíny pod kola, nástroj na odstranění silentbloku, šroubováky, sprej WD-40, otevřené a očkové montážní klíče, momentový klíč a klíč na šrouby kol.
  • Zpřístupněte si upevňovací prvky součástky. K tomu bude nutné odstranit kola a jiné prvky.
  • Odstraňte upevnění a rozeberte komponent.
  • Vyčistěte kontaktní plochy a díly, a jejich montážní pozice.
  • Nainstalujte novou součástku. Pro utažení závitových spojů vždy používejte momentový klíč a aplikujte točivý moment, který doporučuje výrobce auta.
  • Vyrovnejte úhly kol.
Ramena zavěšení kol kterých výrobců se vyplatí koupit?

Všechna ramena zavěšení kol můžeme rozdělit do 3 skupin, a to zejména podle jejich ceny:

  • Levné produkty. Do této skupiny patří produkty značek Ridex, NK, SWAG, MAPCO, JP Group a jiných značek. Jsou levné. Součástky jsou určeny na snášení mírné zátěže. V průměru je jejich životnost asi 40 000 km. Můžete si je zvolit, pokud jezdíte jen občas, preferujete kvalitní cesty a máte klidný styl jízdy, nebo v kufru zřídka převážíte těžký náklad.
  • Prémiové produkty. Vyrábějí je značky Monroe, Delphi a Stark Automotive. Jejich hlavní výhodou je výborná kvalita a dlouhá životnost, která může dosáhnout až 120 000 km. Produkty z této skupiny jsou oblíbené u majitelů sportovních aut a terénních vozidel, které převážejí těžké náklady.
  • Produkty střední kvality. Je to optimální volba pro mnoho aut, protože jsou kombinací spolehlivosti a dostupné ceny. V případě relativně klidné jízdy tyto součástky vydrží každodenní běžnou zátěž. Obvykle slouží asi 75 000 km. V této skupině jsou produkty značek Topran, Metzger, CTR, Febi Bilstein, Ruville, Meyle, Diederichs, ABS.
Jak poznat poškozená přední ramena zavěšení kol?

Zvedněte auto pomocí zvedáku nebo jej dejte nad servisní jámu nebo na rampu. Součástky zkontrolujte nejdříve vizuálně. Neměly by mít žádné deformace, korozi nebo zářezy. Rozštěpení silentbloků také indikuje špatný stav ramen zavěšení kol.

Ujistěte se, že upevňovací prvky jsou správně upevněny, a mezi ramenem a silentblokem není žádná mezera. K tomu chyťte rameno rukou a zkuste ním pohnout do různých směrů. Volný pohyb kulového čepu zkontrolujete pomocí páčidla - vložte ho mezi komponent a hlavu ložiska čepu kola.