Plus
Vyzkoušejte prémiový účet
0   Položek
#
0,00 CZK
Váš košík je prázdný

Zapalovaci civka pro vaše auto

Zapalovaci civka objednejte si levně

Značka vozidlo Zapalovaci civka obrovský výběr online
Výměna Zapalovaci civka: Videonávod pro opravu
Jak vyměnit cívky zapalování na HONDA JAZZ 1 [NÁVOD]

Jak vyměnit cívky zapalování na HONDA JAZZ 1 2002, 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2008 [NÁVOD] | AUTODOC Na naší webové stránce najdete skutečně...

Video návod, který vám krok po kroku ukáže, jak si svépomocí opravit auto. Staňte se amatérským mechanikem s Autodoc.

Zapalovaci civka pro Top výrobců

Zapalovaci civka v značková kvalita: Top výrobci

  • RIDEX Zapalovaci civka katalog
  • VALEO Zapalovaci civka katalog
  • NGK Zapalovaci civka katalog
  • STARK Zapalovaci civka katalog
  • BOSCH Zapalovaci civka katalog
  • HELLA Zapalovaci civka katalog
  • Originální MEYLE Zapalovaci civka
  • Originální DELPHI Zapalovaci civka
  • Originální MAPCO Zapalovaci civka
  • Originální MEAT & DORIA Zapalovaci civka
  • Originální BERU Zapalovaci civka
  • Originální MAGNETI MARELLI Zapalovaci civka
  • HITACHI
  • ABAKUS
  • ERA
  • NTY
  • METZGER
  • BREMI
  • DENCKERMANN
  • CHAMPION
  • FEBI BILSTEIN
  • ESEN SKV
  • JANMOR
  • VEMO
Více

V závislosti na vozidle, výrobci a specifikacích se cena produktů v kategorii Zapalovaci civka pohybuje od 621 CZK do 3322 CZK.

Nejprodávanější produkty: Zapalovaci civka

Nejkvalitnější náhradní díly ze Zapalovaci civka sekce. Nabízíme obrovský výběr náhradních dílů různých značek pro Zapalovaci civka a mnohé jiné výhodné nabídky pro autodíly podle vašeho výběru.
BERU Zapalovaci civka ZS085
Zapalovací cívka
Číslo produktu: ZS085
2618,87 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • Napětí [V]: 12
  • Počet koncovek: 4
  • Požadovaný počet kusů: 2
  • Zapalovací cívka: Provedení koncovky SAE, včetně konektoru zapal.cívky
  • Spojovací technika: Spark Spring
  • Omezení výrobce: ohne Endstufe, 749S, 999,-S,-R /03-, DUCATI Motorrad
  • Doplňující výrobek / info 2: bez elektroniky
  • Doplňkový výrobek/ doplňkové info: s potrubím
  • BERU  Zapalovací cívka
  • Číslo produktu  ZS085
  • Naše cena   2618,87 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
BOSCH Zapalovaci civka 0 221 504 464
Zapalovací cívka
Číslo produktu: 0 221 504 464
709,63 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • Jmenovité napětí [V]: 14
  • BOSCH  Zapalovací cívka
  • Číslo produktu  0 221 504 464
  • Naše cena   709,63 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
BOSCH Zapalovaci civka 0 986 221 051
Zapalovací cívka
Číslo produktu: 0 986 221 051
1081,98 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • Jmenovité napětí [V]: 14
  • BOSCH  Zapalovací cívka
  • Číslo produktu  0 986 221 051
  • Naše cena   1081,98 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
DENSO Zapalovaci civka DIC-0100
Zapalovací cívka
Číslo produktu: DIC-0100
1916,61 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • počet pólů: 4
  • Spojovací technika: SAE
  • počet vstupů / výstupů: 1
  • Kvalita, jakost: OE
  • DENSO  Zapalovací cívka
  • Číslo produktu  DIC-0100
  • Naše cena   1916,61 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
Zapalovaci civka BOSCH 0 986 221 048
Zapalovací cívka
Číslo produktu: 0 986 221 048
2878,71 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • Jmenovité napětí [V]: 14
  • BOSCH  Zapalovací cívka
  • Číslo produktu  0 986 221 048
  • Naše cena   2878,71 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
Zapalovaci civka VALEO 245030
Zapalovací cívka
Číslo produktu: 245030
3321,31 CZK
vč. 21% DPH , Doprava zdarma
  • počet pólů: 2
  • Zapalovací cívka: Kontaktní ovládání
  • Hmotnost [kg]: 0,72
  • VALEO  Zapalovací cívka
  • Číslo produktu  245030
  • Naše cena   3321,31 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
Zapalovaci civka HELLA 5DA 358 000-051
Zapalovací cívka
Číslo produktu: 5DA 358 000-051
621,51 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • počet pólů: 3
  • Napětí [V]: 12
  • Zapalovací cívka: včetně konektoru zapal.cívky, Dřík svíčky zapalovací cívky
  • Způsob montáže: sešroubovaný
  • Počet upevňovacích otvorů: 2
  • Montáž / demontáž musí provést odborný personál!
  • HELLA  Zapalovací cívka
  • Číslo produktu  5DA 358 000-051
  • Naše cena   621,51 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
Zapalovaci civka DELPHI GN10571-12B1
Zapalovací cívka
Číslo produktu: GN10571-12B1
638,78 CZK
vč. 21% DPH , bez nákladů na doručení,
  • počet pólů: 3
  • Napětí [V]: 12
  • verze: OEM Std
  • různost vybavení: Pencil Coil
  • Provedení zásuvky: Female
  • DELPHI  Zapalovací cívka
  • Číslo produktu  GN10571-12B1
  • Naše cena   638,78 CZK
  • Stav  Nové
Údaje
Zapalovaci civka: vyberte si z 17361 možností na AUTODOC

Zapalovaci civka od 89 výrobců za ceny od 55,19CZK do 10711,56CZK

Nejprodávanější produkty:
51277179 245104 5DA 358 000-051 CE20030-12B1 GN10571-12B1 0 221 504 464
Od oblíbených výrobců:
RIDEX VALEO NGK STARK BOSCH HELLA
Pro oblíbené značky aut:
VW SKODA BMW FORD AUDI MERCEDES-BENZ
Zapalovaci civka – technické vlastnosti:
Zapalovací cívka: počet pólů: Spojovací technika:
Dřík svíčky zapalovací cívky Provedení koncovky SAE 2 3 Spark Spring SAE
včetně konektoru zapal.cívky Provedení koncovky M4 4 5 SAE/DIN -
Blok zapalovací cívky bez konektoru zapalovací svíčky 7 - - -

Získejte víc informací o Zapalovaci civka – funkce, diagnóza, příčiny poruchy a intervaly výměny

Zapalovací cívka je jednotka určená na konverzi nízkonapěťového proudu na vysokonapěťový. Vysokonapěťový proud se následně dodá do zapalovací svíčky, která vytvoří jiskru mezi elektrodami a zapálí směs paliva a vzduchu.

Druhy

  • Klasické cívky zapalování s rozdělovačem. Tvoří jednu jiskru na jedno otočení klikové hřídele. Dodává se na zapalovací svíčku příslušného válce pomocí rozdělovače zapalování. Tyto součástky jsou levné a spolehlivé. Mohou mít zabudovanou výstupní část, která omezuje proud dodávaný cívkou, vypne ji, když se přehřívá, detekuje zkrat, a provádí počítačovou diagnostiku jednotky.
  • Dvoujiskrová cívka zapalování (bez rozdělovače). Tvoří dvě jiskry na pár válců najednou. Směs paliva a vzduchu se zapálí pouze v jednom válci. Druhá jiskra je přebytečná. Tato zařízení jsou kompaktnější. Pracují bez rozdělovače a nevyžadují synchronizaci s vačkovou hřídelí. Jsou vhodné pouze pro motory se sudým počtem válců.
  • Samostatná cívka zapalování (tzv. tužka). Je zde jedna cívka na každou zapalovací svíčku, a obvykle je instalována přímo na ní. V některých motorech může být spojena přes vysokonapěťové kabely. Poskytuje stabilní a výkonnou tvorbu jisker, což zaručuje kompletní a rovnoměrné spálení paliva. Podle potřeby umožňuje vypnutí jednoho válce, aby se nepoškodily senzory a jiné jednotky. Vyžaduje si synchronizaci s vačkovou hřídelí. Několik cívek lze kombinovat do tzv. balíku cívek, které zaručují nejmenší ztrátu napětí zapalování.
  • Dvojitá cívka zapalování. Tato zařízení kombinují dvě cívky zapalování v jednom pouzdře. Jsou spojeny přímo k příslušné zapalovací svíčce. Umožňují zmírnit zpoždění zapalování a přesněji nastavit časování zapalování.

Tipy k používání

Cívku zapalování nikdy nezavěšujte za vodiče při kontrole nebo výměně součástek systému zapalování. Nepokoušejte se o rozebrání této součástky nebo o odpojení konektoru. Neaplikujte příliš velkou sílu při připojování elektrických spojení. Nejdříve se ujistěte, že jste správně zapojili všechny vodiče. Nikdy nebouchejte do pouzdra cívky zapalování. Utáhněte závitové spoje točivým momentem specifikovaným výrobcem auta. Nedoporučuje se aplikovat oleje a spreje na elektrické kontakty: může se tím zvýšit odpor spojení, nebo může vzniknout zkrat.

Před mytím motorového prostoru překryjte všechny elektrické komponenty pomocí plastových tašek. Odstraňte úniky technických kapalin z motoru a expanzních nádržek.

Příznaky selhání

Obvykle příznaky zkratu cívky zapalování uvidíte při vizuální kontrole. Na povrchu obvykle najdete černé stopy, praskliny, a podélné skvrny. V tomto případě se část proudu přesměruje do pouzdra, a proto bude selhávat tvorba jiskry na jednom z válců. Motor začne mít problémy se startováním, zejména v deštivém počasí. Když součástka kompletně selže, problémy se startováním motoru se budou objevovat bez ohledu na stupeň vlhkosti prostředí. Zhorší se dynamika auta. V autech s jednou klasickou cívkou zapalování nebo s cívkou zapalování s rozdělovačem motor možná nebude startovat vůbec, když tyto součástky selžou.

Příčiny selhání

Cívka zapalování se často poškodí vlivem přehřívání. Může to být způsobeno selháním systému chlazení, nesprávně nastaveným časováním zapalování, kladením velké zátěže na vozidlo. Extrémní teploty mohou roztavit pouzdro a způsobit propálení kontaktů nebo zkrat.

Autodoc.cz: pouze kvalitní automobilové produkty

Náš online obchod je nejlepší místo na nákup cívek zapalování a jiných náhradních dílů. Nabízíme vám rady od odborníků, dostupné ceny, rychlé zpracování a odeslání objednávky, široký sortiment, záruku kvality na produkty a mnoho jiných věcí.

faq
Jaké jsou příznaky poškozené cívky zapalování?

Když se tato součástka poškodí, obvykle se objeví tyto příznaky:

  • Motor začne pracovat nestabilně, zejména v studeném počasí.
  • Ze součástky je cítit silný spálený zápach.
  • Na palubní desce se objeví indikátor "Kontrola motoru".
  • Po sešlápnutí plynového pedálu motor výrazně ztratí výkon.
  • Zvyšuje se spotřeba paliva.
  • Motor startuje velmi těžce a během jízdy zhasíná.
  • Během volnoběhu motor vibruje.
  • Černý kouř se zápachem paliva vychází z výfuku.

Všechny tyto příznaky také indikují selhání jiných částí systému, jako například vysokonapěťových kabelů nebo jiných součástek. Pokud uvidíte tyto příznaky, zkontrolujte celý systém zapalování.

Jak zkontrolovat stav cívky zapalování?

Nejprve zkontrolujte součástku, zda nemá praskliny, prohlubně, černá místa, nebo jiná poškození. Poté zkontrolujte správnost zapojení vodičů použitím schématu z návodu na opravu a údržbu auta.

Potom změřte odpor vinutí zapojením sond multimetru do příslušných svorek. Přečtěte si referenční hodnoty v návodu k použití auta, protože nominální hodnoty pro cívku zapalování se mohou lišit v různých modelech aut. Ve většině aut má primární vinutí odpor v rozmezí 0,5-3,5 kOhm, a sekundární 5-16 kOhm.

Oscilografy použijte pro podrobnější diagnostiku. Proto je lepší navštívit autoservis, pokud se vám nepodaří odhalit problém svépomocí.

Jak svépomocí instalovat cívku zapalování?

Před výměnou si pozorně přečtěte návod k používání a opravu auta. Budete potřebovat:

  • klíče správné velikosti na odšroubování upevnění;
  • nástroj na odstranění cívky zapalování;
  • mazivo na elektrické kontakty;
  • čistou látku na otření špíny;
  • momentový klíč na utažení upevnění.

Proces výměny:

  1. Vypněte motor a počkejte, dokud nevychladne.
  2. Odpojte negativní svorku z autobaterie.
  3. Odstraňte plastový kryt chránící součástku.
  4. Vyfoťte nebo označte zapojení kabelů.
  5. Odpojte kabely od komponentu.
  6. Odšroubujte upevnění a odstraňte součástku.
  7. Vyčistěte montážní pozici od špíny.
  8. Naneste speciální mazivo na konektor součástky.
  9. Nainstalujte novou součástku a utáhněte její upevnění pomocí momentového klíče silou, kterou doporučuje výrobce auta.
  10. Zapojte kabely použitím fotografie, kterou jste si předtím vytvořili, nebo postupujte podle označení.
  11. Zapojte negativní svorku autobaterie.
  12. Ujistěte se, že součástka pracuje správně.