Zkrutna tyc přední a zadní pro vaše auto
Tyč stabilizátoru přední a zadní objednejte si levně
-
Bezpečná objednávka 200 dnů
-
Рraktická aplikace pro nákup náhradních dílů
-
Videa, jak opravit auto

Tyč stabilizátoru pro Top výrobců
Tyč stabilizátoru pro top modely aut
Kosti stabilizátoru v značková kvalita: Top výrobci
Nejprodávanější produkty: Vzpěra stabilizátoru
Zkrutna tyc od 133 výrobců za ceny od 312CZK do 993CZK
Nejprodávanější produkty: | |||||
---|---|---|---|---|---|
5112601 | 260016 | VO-LS-0418 | 915055 | 5115001 | 53027912 |
Od oblíbených výrobců: | |||||
RIDEX | TRW | LEMFÖRDER | NTY | DELPHI | TEDGUM |
Pro oblíbené značky aut: | |||||
VW | SKODA | BMW | FORD | MERCEDES-BENZ | AUDI |
Zkrutna tyc – technické vlastnosti: | |||||
---|---|---|---|---|---|
Délka [mm]: | montovaná strana: | Rozměr závitu 1: | |||
110 | 336 | zadní náprava - oboustranné | pravá přední náprava | M10X1.5 | M10x1.5 |
95 | 265 | Přední náprava - oboustranný | levá přední náprava | M12X1.5 | M12x1.5 |
60 | 270 | Levá zadní náprava | pravá zadní náprava | Bush 10.2 | M12x1,5 |
Získejte víc informací o Zkrutna tyc – funkce, diagnóza, příčiny poruchy a intervaly výměny
Pojící tyč stabilizátoru je součástí zavěšení kol vozu. Je to spojení mezi torzní tyčí a střední částí zavěšení kol. Tato část zabraňuje velkému naklánění karoserie v zatáčkách.
Typy spojovací tyče stabilizátoruPodle umístění:
- vlevo;
- vpravo;
- vzadu;
- vpředu.
- Gumově kovové pouzdra.
- Oddělovač.
- Šroub spojovací tyče stabilizátoru.
- Matice spojovací tyče stabilizátoru.
Životnost této části závisí od výrobce, specifik a provozních podmínek. V průměru je jeho životnost asi 20 tisíc kilometrů. Aby se životnost prodloužila, měli byste:
- důsledně dodržovat všechny provozní předpisy o vozidle;
- provádět pravidelné kontroly závěsných prvků;
- volit jízdu na kvalitních vozovkách.
- opotřebení kloubů;
- deformace distančních vložek;
- mechanické poškození.
- Abnormální zvuky v zavěšení kol při jízdě na nerovném povrchu vozovky;
- Vozidlo se s obtížemi vrátí do své původní polohy po jízdě na nerovném povrchu;
- Vozidlo se naklání na jednu stranu, odchyluje se od předem stanoveného vektoru pohybu;
- Během brzdění a zatáčení vozidlo provádí příliš velké pohyby / houpání.
- běžný provoz vozidla v podmínkách nízké kvality cest;
- porušení doporučení ohledně správného provozu vozidla: ostré starty, extrémní brzdění, atd.;
- opotřebení dílů;
- poškození mechanického původu.
Oprava spojovací tyče stabilizátoru se neprovádí. Chcete-li nahradit tento díl, musíte provést následující:
- Odšroubujte spojovací matici, držením šrouby klíčem a povolením matice pomocí klíče.
- Odstraňte vnitřní pouzdro.
- Vyjměte vložku a vytáhněte šroub společně s vnějším pouzdrem.
- Nainstalujte novou sadu.
- Utáhněte spojovací matici.
- Použitím měřidla změřte vyčnívající část šroubu. Nejlepší hodnota je 22 mm, přípustná tolerance nesmí být větší než 1,5 mm.
V našem obchodě nabízíme výjimečnou kvalitu dílů od světoznámých výrobců. Budete příjemně překvapeni našim katalogem, který má vše pro opravu vašeho auta. Rovněž budete mile překvapeni jednoduchostí a rychlostí procesu objednávání dílů. V rámci platby vám nabízíme také množství možných způsobů. S námi můžete vyměnit všechny díly v co nejkratším čase, bez jakéhokoli plýtvání vašeho času. Přesvědčte se sami - objednejte si u nás!
Video návod, který vám krok po kroku ukáže, jak si svépomocí opravit auto. Staňte se amatérským mechanikem s Autodoc.