• SHOP
  • CLUB
Vyzkoušejte prémiový účet
0
Moje garáž
Přidat vozidlo
0
Položek #
0,00 Kč
Váš košík je prázdný

Problémy s VW Passat B8

Obsah

  1. VW Passat B8: problémy a poruchy
  2. Volkswagen Passat B8: Problémy s převodovkou DSG
  3. VW Passat B8: Problémy s vodním čerpadlem u motorů TDI
  4. Volkswagen Passat B8: Problémy s nedostupností systému Front Assist
  5. VW Passat B8: Problémy s elektrickými zadními dveřmi
  6. Volkswagen Passat B8: Problémy s infotainment systémem a indukčním nabíjením
  7. Další časté závady vozu Volkswagen Passat B8
  8. Problémy s VW Passat B8: slabá a silná místa
    1. Výměna baterie do klíče auta VW Passat B8

VW Passat B8: problémy a poruchy

 
  • Problémy s cukáním a řazením převodovky DSG: U dvouspojkové převodovky DSG se již od 30 000-50 000 km projevuje škubání při rozjezdu a hrubé řazení. Týká se to zejména 7stupňových variant DSG u motorů 1.4 TSI a 1.8 TSI.
  • Závady vodního čerpadla u motorů TDI: Vodní čerpadlo často selhává mezi 80 000-120 000 km, zejména u motorů 2.0 TDI 150 PS a 190 PS. Příznaky jsou ztráta chladicí kapaliny a přehřívání motoru.
  • Hlášení Front Assist není k dispozici: Asistenční systém selhává sporadicky od 20 000 km, což je často způsobeno znečištěnými snímači nebo chybami softwaru. Týká se všech verzí motoru stejně.
  • Elektricky ovládané zadní dveře se neotevírají: Mechanické a elektrické závady se vyskytují od 40 000-60 000 km, zejména při častém používání. Zadní dveře nereagují na dálkové ovládání nebo tlačítko.

Volkswagen Passat B8: Problémy s převodovkou DSG

Volkswagen Passat B8: Problémy s převodovkou DSG

Dvouspojková převodovka DSG ve voze VW Passat B8 má různá slabá místa, která se projevují cukáním při rozjezdu, opožděným řazením a nepravidelným řazením. Postiženy jsou zejména varianty se 7stupňovou převodovkou DSG v kombinaci s motory 1.4 TSI a 1.8 TSI, přičemž první příznaky se objevují již při 30 000 km. Problémy se často zhoršují při zastavování a jízdě a při nízkých rychlostech, kdy převodovka často mění první a druhý rychlostní stupeň. Při vyšším počtu najetých kilometrů kolem 80 000-100 000 km může dojít i k úplnému selhání spojky, což vede k nákladným opravám.

Pro včasné odhalení problémů s převodovkou je nezbytná systematická kontrola. Citlivé řídicí jednotky převodovky VW Passat B8 DSG vyžadují pravidelné aktualizace a úpravy softwaru, aby fungovaly optimálně. Diagnostika zahrnuje čtení paměti závad, kontrolu teplot spojky a zkušební jízdu s různými jízdními režimy. Preventivní údržba s pravidelnou výměnou převodového oleje každých 60 000 km může výrazně prodloužit životnost a zabránit závažným poškozením.

Borsehung B18663 Zdvihátko ventilu Automaticky, Tělo nápravy
Recenze - 13
Informace o součástce
  • montovaná strana: Tělo nápravy
  • druh provozu: Automaticky
  • Množství: 16
  • Jednotka množství: Sada
  • Borsehung: Zdvihátko ventilu
  • Číslo produktu: B18663
  • Naše cena: 3666,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
Borsehung Zdvihátko ventilu Automaticky, Tělo nápravy
Číslo produktu: B18663
3666,50 Kč
Cena za set se 16 kusy
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
DPA 88531802202 Oblozeni prahu pravá přední
Informace o součástce
  • montovaná strana: pravá přední
  • DPA: Oblozeni prahu
  • Číslo produktu: 88531802202
  • Naše cena: 332,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
DPA Oblozeni prahu pravá přední
Číslo produktu: 88531802202
332,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-54%
525158 ATE PowerDisc 24.0325-0158.1 Brzdový kotouč 312,0x25,0mm, 5x112,0, větráno
Recenze - 44
Informace o součástce
  • Průměr v mm: 312,0
  • Typ brzdového kotouče: větráno
  • Vrtaný: ne
  • Povrch: nátěr
  • Zpracování: vysoce nauhličeno
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: se šrouby
  • Produktová řada: PowerDisc
  • Síla brzdového kotouče [mm]: 25,0
  • Výška [mm]: 49,9
  • Centrovací průměr [mm]: 65,0
  • Počet děr: 5
  • Kruhový vyvrt Ø 2 [mm]: 112,0
  • Minimální tloušťka [mm]: 22,0
  • vnitřní průměr [mm]: 146,0
  • MAPP-kód k dispozici
  • Počet otvorů 2: 9
  • Zkušební značka: E1 90R-02C0858 / 1214
  • Průměr díry [mm]: 15,3
  • ATE: Brzdový kotouč
  • Číslo produktu: 24.0325-0158.1
  • Stav: Nové
Údaje
ATE Brzdový kotouč 312,0x25,0mm, 5x112,0, větráno
Číslo produktu: 24.0325-0158.1
ve srovnání s DMOC 4968,79 Kč

2242,50 Kč
Cena za kus
4485,00 Kč / Cena za 2 položku(-y/-ek)
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
-55%
ZIMMERMANN BLACK Z 100.3300.53 Brzdový kotouč 312x25mm, 10/5, 5x112, vnitřně větráno, opatřený drážkou
Recenze - 16
Informace o součástce
  • Průměr v mm: 312
  • Typ brzdového kotouče: vnitřně větráno, opatřený drážkou
  • Vrtaný: ne
  • Povrch: nátěr
  • Zpracování: vysoce nauhličeno
  • Produktová řada: BLACK Z
  • Síla brzdového kotouče [mm]: 25
  • Výška [mm]: 50
  • Centrovací průměr [mm]: 65
  • Počet děr ráfku kola: 5
  • Počet děr v brzdovém bubnu: 10 / 5
  • Kruhový vyvrt Ø 2 [mm]: 112
  • Minimální tloušťka [mm]: 22
  • Hmotnost [kg]: 8,3
  • Zkušební značka: ECE R90 APPROVED
  • Spojené ve směru běhu (jízdy)
  • ZIMMERMANN: Brzdový kotouč
  • Číslo produktu: 100.3300.53
  • Stav: Nové
Údaje
ZIMMERMANN Brzdový kotouč 312x25mm, 10/5, 5x112, vnitřně větráno, opatřený drážkou
Číslo produktu: 100.3300.53
ve srovnání s DMOC 6729,46 Kč

3028,50 Kč
Cena za kus
6057,00 Kč / Cena za 2 položku(-y/-ek)
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
-65%
FEBI BILSTEIN Longlife 32943 Motorový olej 5W-30, 5l
Recenze - 66
Informace o součástce
  • Třída viskozity SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Doporučení výrobce: BMW Longlife-04, DEXOS 2, MB 229.51, MB 229.52, VW 502 00, VW 505 00, VW 505 01
  • obsah [litr]: 5
  • Verze: Longlife
  • Číslo produktu: 32943
  • Typ kontejneru: Kanystr
  • Typ vozidla: Auto
  • FEBI BILSTEIN: Motorový olej
  • Naše cena: 1003,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
FEBI BILSTEIN Motorový olej 5W-30, 5l
Číslo produktu: 32943
ve srovnání s DMOC 2931,25 Kč

1003,00 Kč
200,60 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

VW Passat B8: Problémy s vodním čerpadlem u motorů TDI

Vodní čerpadlo je známým slabým místem motorů TDI VW Passat B8, zejména u motorů 2.0 TDI 150 k, 190 k a 200 k TDI. K typickým poruchám dochází mezi 80 000 a 120 000 km, i když první příznaky mohou být patrné dříve v důsledku mírných ztrát chladicí kapaliny. Vodní čerpadlo často selhává bez varování, což může vést k okamžitému přehřátí motoru. Mezi příznaky patří klesající hladina chladicí kapaliny, bílé obláčky páry z motorového prostoru, zvýšená teplota motoru a v závažných případech úplná ztráta chladicí kapaliny. U některých vozidel se problém opakuje v druhé vlně kolem 150 000-180 000 km, pokud bylo náhradní čerpadlo horší kvality.

Pro včasné odhalení problémů s vodním čerpadlem je zásadní pravidelná údržba. Přesné chladicí systémy VW Passat B8 vyžadují neustálou kontrolu hladiny chladicí kapaliny a pravidelnou vizuální kontrolu těsnosti motorového prostoru. Diagnostika se provádí tlakovou zkouškou chladicího systému, kontrolou hlučnosti čerpadla a kontrolou oběhu chladicí kapaliny. Preventivní výměna vodního čerpadla spolu s rozvodovým řemenem může zabránit většímu poškození motoru a zajistit spolehlivost chladicího systému.

Volkswagen Passat B8: Problémy s nedostupností systému Front Assist

Systém Front Assist vozu VW Passat B8 vykazuje časté poruchy s hlášením "Front Assist není k dispozici", které se mohou objevit i při nízkém počtu najetých kilometrů 20 000-40 000 km. Příčiny jsou různé a sahají od znečištěných radarových snímačů přes softwarové chyby až po vadné řídicí jednotky. Problém se objevuje zvláště často po umytí vozidla, za špatných povětrnostních podmínek nebo po menším poškození přední části vozidla. Systém může selhávat sporadicky a někdy se znovu aktivuje po opětovném nastartování vozidla, což ztěžuje diagnostiku. V případě trvalých poruch přestanou správně fungovat i další asistenční systémy, jako je systém varování před opuštěním jízdního pruhu nebo adaptivní tempomat.

Pro systematické řešení problémů s asistenčními systémy je nutná odborná prohlídka. Citlivé radarové senzory VW Passat B8 vyžadují pro správnou funkci pravidelné čištění a kalibraci. Diagnostika zahrnuje kontrolu čistoty snímačů, odečtení chybových kódů řídicí jednotky a případnou rekalibraci systému. Preventivní údržba snímačů a pravidelné aktualizace softwaru mohou zabránit většině problémů a zajistit, že bezpečnostní systémy budou i nadále správně fungovat.

VW Passat B8: Problémy s elektrickými zadními dveřmi

VW Passat B8: Problémy s elektrickými zadními dveřmi

Elektrické zadní dveře vozu VW Passat B8 často způsobují problémy, kdy se neotevírají nebo nereagují na pokusy o jejich ovládání. Tyto problémy se obvykle objevují od 40 000 do 60 000 km, častěji u vozidel s častým používáním funkce automatického otevírání. Příčin je celá řada: vadné mikrospínače, opotřebované plynové klapky, problémy s pomocným zavíráním nebo závady v elektronické řídicí jednotce. Zejména v zimě mohou další problémy způsobit zamrzlé mechanismy nebo ztvrdlá těsnění. Dalším častým problémem je neúplné zavření zadních dveří, které způsobuje zobrazení varovných hlášení v kokpitu a brání automatickému uzamčení vozidla.

Pro správnou funkci elektrických systémů je nezbytná odborná údržba. Složité mechanismy zadních dveří VW Passat B8 vyžadují pravidelné mazání spojů a kontrolu elektrických spojů. Diagnostika zahrnuje kontrolu plynových klapek, kontrolu mikrospínačů a vyčtení chybových kódů řídicí jednotky. Pravidelná údržba vhodnými mazivy a včasná výměna opotřebovaných součástí může výrazně prodloužit životnost elektrických zadních dveří.

Volkswagen Passat B8: Problémy s infotainment systémem a indukčním nabíjením

Infotainment systém vozu VW Passat B8 vykazuje různé poruchy, od zamrzlých obrazovek a odpojení až po úplné selhání systému. Zejména indukční nabíjení nefunguje spolehlivě, chytré telefony nejsou rozpoznány nebo se proces nabíjení samovolně přeruší. Tyto problémy se mohou objevit již při ujetí 10 000-30 000 km a často souvisejí se softwarem, ale mohou být způsobeny i vadným hardwarem. Navigační software často zobrazuje neaktuální mapy nebo pomalu reaguje na vstupy, zatímco připojení Bluetooth pravidelně vypadává. U některých vozidel se po aktualizaci softwaru zhoršuje výkon systému, což vede k delší době spouštění a nestabilnímu provozu.

Pro odstranění problémů s infotainmentem je nutná systematická kontrola. Citlivé řídicí jednotky multimediálního systému VW Passat B8 vyžadují pravidelné aktualizace softwaru a resetování systému, aby fungovaly optimálně. Odstraňování problémů zahrnuje kontrolu verze softwaru, resetování systému, kontrolu připojení kabelů k nabíjecí stanici a v případě potřeby kompletní aktualizaci softwaru infotainmentu. Preventivní údržba s pravidelnými aktualizacemi a opatrným zacházením s dotykovým displejem může zabránit většině poruch.

-43%
FEBI BILSTEIN 27876 Sada sroubu, pouzdro vzpery zaveseni levá přední náprava, pravá přední náprava
Recenze - 42
Informace o součástce
  • montovaná strana: levá přední náprava, pravá přední náprava
  • Dbejte servisních informaci
  • Délka [mm]: 91
  • Rozměr vnějšího závitu: M12 x 1,5
  • Jakost / třída: 10.9
  • Délka šroubu pod hlavou [mm]: 80
  • FEBI BILSTEIN: Sada sroubu, pouzdro vzpery zaveseni
  • Číslo produktu: 27876
  • Naše cena: 83,99 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
FEBI BILSTEIN Sada sroubu, pouzdro vzpery zaveseni levá přední náprava, pravá přední náprava
Číslo produktu: 27876
ve srovnání s DMOC 148,99 Kč

83,99 Kč
Cena za kus
839,90 Kč / Cena za 10 položku(-y/-ek)
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
DPA 88531802402 Oblozeni prahu pravá přední
Informace o součástce
  • montovaná strana: pravá přední
  • Barva: chromová
  • DPA: Oblozeni prahu
  • Číslo produktu: 88531802402
  • Naše cena: 275,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
DPA Oblozeni prahu pravá přední
Číslo produktu: 88531802402
275,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorový olej 5W-30, 20l, polosyntetický olej
Recenze - 54
Informace o součástce
  • Třída viskozity SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Doporučení výrobce: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • obsah [litr]: 20
  • Olej: polosyntetický olej
  • Produktová řada: ENERGY
  • Číslo produktu: MN7511-20
  • MANNOL: Motorový olej
  • Naše cena: 2258,50 Kč
Údaje
MANNOL Motorový olej 5W-30, 20l, polosyntetický olej
Číslo produktu: MN7511-20
Více
2258,50 Kč
112,93 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-29%
FEBI BILSTEIN 40112 Osovy sroub, hnaci hridel
Recenze - 23
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední osa, Zadní náprava
  • Rozměr vnějšího závitu: M16 x 1,5
  • Jakost / třída: 8.8
  • Rozměr klíče: 24
  • Hlava šroubu - / Profil matky: vnější polygonická hlava
  • Délka šroubu pod hlavou [mm]: 70
  • Hmotnost [kg]: 0,147
  • FEBI BILSTEIN: Osovy sroub, hnaci hridel
  • Číslo produktu: 40112
  • Stav: Nové
Údaje
FEBI BILSTEIN Osovy sroub, hnaci hridel
Číslo produktu: 40112
ve srovnání s DMOC 131,06 Kč

91,99 Kč
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-32%
WALKER 73335 Filtr pevných částic s dodatečným dílem
Informace o součástce
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s dodatečným dílem
  • Kvalita, jakost: Cordierite
  • Hmotnost [kg]: 8,6
  • Délka [mm]: 400
  • Klíčové písmeno: 91
  • WALKER: Filtr pevných částic
  • Číslo produktu: 73335
  • Naše cena: 34475,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
WALKER Filtr pevných částic s dodatečným dílem
Číslo produktu: 73335
ve srovnání s DMOC 51436,95 Kč

34475,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma

Další časté závady vozu Volkswagen Passat B8

Na základě zkušeností majitelů vozů VW Passat B8 se vyskytují následující další problémy:

 
  • Nedostatečné chlazení klimatizace: často se vyskytuje mezi 50 000-80 000 km, obvykle je způsobeno vadnými kompresory nebo netěsným potrubím.
  • Topení se nezahřívá: Problémy se vyskytují v období 60 000-90 000 km, často jsou způsobeny vadnými ventily topení nebo ucpanými výměníky tepla.
  • Vnitřní osvětlení nezhasíná: Závady na elektronice se vyskytují od 20 000-40 000 km, často kvůli vadným kontaktům dveří nebo závadám řídicí jednotky.
  • Předčasné opotřebení rozvodového řemene: Zejména u motorů 2.0 TSI mezi 80 000-120 000 km může vést k poškození motoru.
  • Opotřebení klínových čepů: Problémy s podvozkem od 60 000-100 000 km, projevující se klepáním a neuspořádaným jízdním chováním.
  • Netěsnící panoramatická střecha: Vnikání vody od 40 000-70 000 km, zejména u starších vozidel s opotřebovaným těsněním.
  • Hlášení o nerozpoznání klíče: Problémy s vypínáním klíče od 30 000-50 000 km, často způsobené slabou baterií nebo vadnou anténou.
  • Motor nechce nastartovat: Problémy se startováním u motorů 1.5 TSI a 2.0 TSI od 40 000-80 000 km, obvykle v důsledku vadných zapalovacích cívek nebo palivových čerpadel.

Problémy s VW Passat B8: slabá a silná místa

Silné stránky Slabé stránky
Prostorný interiér DSG převodovka škube
Kvalitní zpracování Poruchy vodního čerpadla
Moderní asistenční systémy Elektronické závady
Komfortní podvozek Chyby infotainmentu
Dobrý výběr motorů Stížnosti na klimatizaci
Nízká spotřeba paliva Poruchy zadních dveří
Solidní spolehlivost Poruchy systému Front Assist

Passat B8 je v zásadě vyspělý vůz s vysokou úrovní komfortu a moderní výbavou. Nejčastější závady se týkají elektronických komponentů a specifických opotřebitelných dílů, jako je vodní čerpadlo nebo převodovka DSG. Většině problémů lze předejít nebo je včas odhalit pravidelnou údržbou a preventivními opatřeními. Životnost kritických komponentů lze výrazně prodloužit díky údržbě zohledňující kvalitu a používání originálních dílů.

Užitečné video k danému tématu:

Výměna baterie do klíče auta VW Passat B8

 

AUTODOC Bestsellery: náhradní díly za nízkou cenu

25683 BREMBO Xtra P 85 126X Sada brzdových destiček, kotoučová brzda včetně uzavíracího výstražného kontaktu
Recenze - 36
Informace o součástce
  • Brzdový systém: TRW
  • uzavírací výstražný kontakt: včetně uzavíracího výstražného kontaktu
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: s příslušenstvím
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: Šrouby třmenů, s krycím plechem
  • Tloušťka / síla [mm]: 20
  • Produktová řada: Xtra
  • Jednotka množství: Set pro nápravu
  • Počet ukazatelů opotřebení [na nápravu]: 1
  • Výška [mm]: 65
  • Šířka [mm]: 160
  • WVA číslo: 25683, 25684
  • Varovný odstup [mm]: 175
  • Spojené ve směru běhu (jízdy)
  • BREMBO: Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
  • Číslo produktu: P 85 126X
  • Naše cena: 1956,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
BREMBO Sada brzdových destiček, kotoučová brzda včetně uzavíracího výstražného kontaktu
Číslo produktu: P 85 126X
1956,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
VAG Special G GS55502M4 Motorový olej 5W-40, 5l
Recenze - 85
Informace o součástce
  • Třída viskozity SAE: 5W-40
  • Doporučení výrobce: VW 502 00, VW 505 00
  • obsah [litr]: 5
  • Produktová řada: Special G
  • Číslo produktu: GS55502M4
  • VAG: Motorový olej
  • Naše cena: 1349,00 Kč
Údaje
VAG Motorový olej 5W-40, 5l
Číslo produktu: GS55502M4
1349,00 Kč
269,80 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-68%
VKMA 01278 SKF VKMC 01278 Sada rozvodového řemene s vodní pumpou s těsněním, s podpěrným čepem, s integrovaným vypínacím kontaktem, sepnutelná vodní pumpa, zuby: 145, pro pohon ozubeného řetězu, Plast
Recenze - 67
Informace o součástce
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: s těsněním
  • Počet zubů: 145
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s podpěrným čepem, s integrovaným vypínacím kontaktem, sepnutelná vodní pumpa
  • Počet šroubů: 4
  • Provedení vodní pumpy: pro pohon ozubeného řetězu
  • Materiál lopatky kola vodní pumpy: Plast
  • šířka pásu [mm]: 25
  • Barva: Modrá, černá
  • SKF: Sada rozvodového řemene s vodní pumpou
  • Číslo produktu: VKMC 01278
  • Naše cena: 4989,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
SKF Sada rozvodového řemene s vodní pumpou s těsněním, s podpěrným čepem, s integrovaným vypínacím kontaktem, sepnutelná vodní pumpa, zuby: 145, pro pohon ozubeného řetězu, Plast
Číslo produktu: VKMC 01278
ve srovnání s DMOC 15692,17 Kč

4989,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
25683 BREMBO Prime P 85 126 Sada brzdových destiček, kotoučová brzda včetně uzavíracího výstražného kontaktu
Recenze - 70
Informace o součástce
  • Brzdový systém: TRW
  • uzavírací výstražný kontakt: včetně uzavíracího výstražného kontaktu
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: s příslušenstvím
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: Šrouby třmenů, s krycím plechem
  • Tloušťka / síla [mm]: 20
  • Produktová řada: Prime
  • Jednotka množství: Set pro nápravu
  • Počet ukazatelů opotřebení [na nápravu]: 1
  • Výška [mm]: 65
  • Šířka [mm]: 160
  • WVA číslo: 25683, 25684
  • Varovný odstup [mm]: 175
  • Spojené ve směru běhu (jízdy)
  • BREMBO: Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
  • Číslo produktu: P 85 126
  • Naše cena: 1050,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
BREMBO Sada brzdových destiček, kotoučová brzda včetně uzavíracího výstražného kontaktu
Číslo produktu: P 85 126
1050,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-62%
DELPHI TSP0155997 Kompresor, klimatizace 6SE14, PAG 46, s kompresorovým olejem PAG
Recenze - 56
Informace o součástce
  • Omezení výrobce: Delphi
  • Kompresor -ID: 6SE14
  • Olej do kompresoru: PAG 46
  • remenice - Ø [mm]: 110
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s kompresorovým olejem PAG
  • Spojka-ID: PV6
  • DELPHI: Kompresor, klimatizace
  • Číslo produktu: TSP0155997
  • Naše cena: 5437,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
DELPHI Kompresor, klimatizace 6SE14, PAG 46, s kompresorovým olejem PAG
Číslo produktu: TSP0155997
ve srovnání s DMOC 14626,76 Kč

5437,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
-58%
LD2617 ATE 13.0470-2617.2 Sada brzdových destiček, kotoučová brzda včetně uzavíracího výstražného kontaktu
Recenze - 20
Informace o součástce
  • Brzdový systém: Lucas / TRW
  • uzavírací výstražný kontakt: včetně uzavíracího výstražného kontaktu
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: Šrouby třmenů
  • Tloušťka / síla [mm]: 20
  • Počet ukazatelů opotřebení [na nápravu]: 1
  • Výška [mm]: 70,0
  • Šířka [mm]: 175,0
  • Zkušební značka: E1 90R-02A0258 / 0029
  • Varovný odstup [mm]: 185
  • MAPP-kód k dispozici
  • Počet šroubů: 4
  • Přípustné pro výkon vozidla do [kW]: 225
  • ATE: Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
  • Číslo produktu: 13.0470-2617.2
  • Naše cena: 3160,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
ATE Sada brzdových destiček, kotoučová brzda včetně uzavíracího výstražného kontaktu
Číslo produktu: 13.0470-2617.2
ve srovnání s DMOC 7525,96 Kč

3160,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
-22%
LIQUI MOLY Longlife III 20647 Motorový olej 5W-30, 5l, Syntetický olej
Recenze - 93
Informace o součástce
  • Třída viskozity SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • API: API SN, API CF
  • Doporučení výrobce: BMW Longlife-04, VW 504 00, VW 507 00, MB 229.51, Porsche C30
  • obsah [litr]: 5
  • Olej: Syntetický olej
  • Produktová řada: Longlife III
  • Číslo produktu: 20647
  • Typ kontejneru: Kanystr
  • Typ vozidla: Auto
  • LIQUI MOLY: Motorový olej
  • Naše cena: 1479,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
LIQUI MOLY Motorový olej 5W-30, 5l, Syntetický olej
Číslo produktu: 20647
ve srovnání s DMOC 1911,94 Kč

1479,50 Kč
295,90 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-69%
BREMBO Xtra 08.C501.1X Brzdový kotouč 300x12mm, 5, plný, děrovaný
Recenze - 28
Informace o součástce
  • Průměr v mm: 300
  • Typ brzdového kotouče: plný, děrovaný
  • Vrtaný: ne
  • Povrch: nátěr
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: se šrouby
  • Produktová řada: Xtra
  • Síla brzdového kotouče [mm]: 12
  • Výška [mm]: 48
  • Centrovací průměr [mm]: 65
  • Počet děr: 5
  • Minimální tloušťka [mm]: 10,5
  • BREMBO: Brzdový kotouč
  • Číslo produktu: 08.C501.1X
  • Stav: Nové
Údaje
BREMBO Brzdový kotouč 300x12mm, 5, plný, děrovaný
Číslo produktu: 08.C501.1X
ve srovnání s DMOC 5915,00 Kč

1780,50 Kč
Cena za kus
3561,00 Kč / Cena za 2 položku(-y/-ek)
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
REINZ 70-31414-10 Těsnicí materiál Tuba, Silikon, Obsah: 70ml, neobsahující rozpouštědla, trvale elastický, vhodný k tvrzení, černá, REINZOSIL
Recenze - 92
Informace o součástce
  • Materiál: Silikon
  • Chemická vlastnost: neobsahující rozpouštědla, trvale elastický, vhodný k tvrzení
  • Barva: černá
  • objem: 70
  • od rozsahu teploty [°C]: 50
  • Rozsah teploty do [°C]: 320
  • Typ kontejneru: Tuba
  • jen ve spojení s: 70-31415-00
  • doplnkove info: REINZOSIL
  • REINZ: Těsnicí materiál
  • Číslo produktu: 70-31414-10
  • Naše cena: 157,49 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
REINZ Těsnicí materiál Tuba, Silikon, Obsah: 70ml, neobsahující rozpouštědla, trvale elastický, vhodný k tvrzení, černá, REINZOSIL
Číslo produktu: 70-31414-10
157,49 Kč
2249,86 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-17%
VEMO V15-99-2107 Pouzdro termostatu 113 °C, s těsněním, se šrouby, s řemenem, s přírubou, se senzorem, s termostatem
Recenze - 1
Informace o součástce
  • typ karosérie: plastové pouzdro, s krytem
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: se šrouby, s řemenem, s přírubou, se senzorem, s termostatem
  • druh provozu: mechanický
  • topení / chlazení: Lopatkové kolo z kovu
  • Otevírací teplota [°C]: 113
  • Způsob montáže: částečná montáž
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: s těsněním
  • Počet zubů: 67
  • VEMO: Pouzdro termostatu
  • Číslo produktu: V15-99-2107
  • Naše cena: 12288,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
VEMO Pouzdro termostatu 113 °C, s těsněním, se šrouby, s řemenem, s přírubou, se senzorem, s termostatem
Číslo produktu: V15-99-2107
ve srovnání s DMOC 14846,19 Kč

12288,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma

Populární příspěvky

Přihlásit se novinek

Pro získání nejnovějších novinek a tipů prosím zadejte vaši emailovou adresu: