Brzdové kotouče FORD Transit Custom V710 Mikrobus (NXN) 2.0 EcoBlue 110 HP Nafta BCFA(DZJE)
1 Položek

TEXTAR 92352703 Brzdový kotouč Zadní náprava, 304x14,5mm, 06/06x120, plný
Číslo produktu: 92352703
Vytvořit hodnocení
- montovaná strana: Zadní náprava
- Průměr v mm: 304
- Typ brzdového kotouče: plný
- Povrch: nátěr
- Doplňující výrobek / doplňkové info 2: bez náboje kola, bez ložiska (kola), bez šroubů vozidlového kola
- Síla brzdového kotouče [mm]: 14,5
- Výška [mm]: 38,9
- Centrovací průměr [mm]: 75,1
- Počet děr v brzdovém bubnu: 06 / 06
- Průměr díry pro šroub kola [mm]: 15,7
- Kruhový vyvrt Ø 2 [mm]: 120
- Minimální tloušťka [mm]: 12,5
- vnitřní průměr [mm]: 160,4
- Hmotnost [kg]: 6,4
- Délka balení [cm]: 31,3
- Šířka balení [cm]: 31,3
- Výška balení [cm]: 10
- Číslo produktu: 92352703
- Výrobce: TEXTAR
- EAN číslo: 4019722611476
- Stav: Nové
Údaje
Doručení zdarma pro tuto položku
Na skladě (Zůstává položek: 4)
1696,48 CZK
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH
částka nezahrnuje náklady na doručení
Jaké jsou nejlepší značky brzdových kotoučů pro auto FORD Transit Custom V710 Mikrobus (NXN) 2.0 EcoBlue Nafta?
Nejlepší brzdové kotouče pro auto Transit Custom V710 Mikrobus (NXN) 2.0 EcoBlue jsou od následujících originálních výrobců:
- RIDEX
- BREMBO
- BOSCH
- ATE
- ZIMMERMANN
Kolik stojí nový brzdový kotouč pro auto FORD Transit Custom V710 Mikrobus (NXN) 2.0 EcoBlue Nafta BCFA(DZJE)?
Cena brzdových kotoučů pro auto Transit Custom V710 Mikrobus (NXN) 2.0 EcoBlue se pohybuje od 1696 do 1696 CZK.
Jak dlouho vydrží přední a zadní brzdové rotory na autě FORD Transit Custom V710 Mikrobus (NXN) 2.0 EcoBlue 110 HP?
Předpokládaná životnost (počet ujetých kilometrů) brzdových kotoučů na autě FORD Transit Custom V710 Mikrobus (NXN) 2.0 EcoBlue BCFA(DZJE) je 150 000 km.
FORD Transit Custom V710 Mikrobus (NXN) 2.0 EcoBlue Nafta (přímé vstřikování) 2024 - 2025: jaké brzdové kotouče?
Typ brzdového kotouče | plný |
Povrch kotouče | nátěr |
Výška | 38.9 |
Tloušťka brzdového kotouče | 14.5 |
Průměr středicího kroužku | 75.1 |
Číslo PR |