Levné náhradní díly pro 3 ALFA ROMEO ALFASUD modely
ALFA ROMEO: Top kategorie autodílů
Katalog náhradních dílů ALFA ROMEO
ALFA ROMEO ALFASUD doplnky
Nejprodávanější automobilových výrobků ALFA ROMEO ALFASUD
Dostupný máme skvělý výběr autodílíly od nejlepších výrobců pro 3 ALFA ROMEO ALFASUD modely. V našem katalogu náhradních dílů pro ALFA ROMEO najdete úžasný výběr prvotřídních a levných dílů pro ALFA ROMEO ALFASUD od nejlepších výrobců.
Nabízíme vám úžasný výběr a skvělou kvalitu náhradních dílů pro vaše ALFA ROMEO ALFASUD. V našem internetovém obchodě objevíte díly od nejkvalitnějších výrobců. Nejvyšší kvalita je naší hlavní prioritou. Objednejte si jakýkoliv náhradní díl pro ALFA ROMEO ALFASUD a rádi vás přesvědčíme o naší kvalitě!








Díly ALFA ROMEO ALFASUD: Kde koupit?
Díly Alfa Romeo ALFASUD v originální kvalitě jsou nabízeny v katalogu náhradních dílů AUTODOC za ceny od 73.49 do 3786.5 CZK.
Jaké náhradní díly ALFA ROMEO ALFASUD jsou k dispozici v katalogu AUTODOC?
Díly Alfa Romeo ALFASUD OEM jsou autodíly od značek, jako jsou:
- BOSCH
- BREMBO
- FEBI BILSTEIN
- DIEDERICHS
- VEGAZ
Informace o modelu ALFA ROMEO ALFASUD - správný výběr náhradních dílů
Alfa Romeo AlfasudAlfa Romeo Alfasud je model, který byl v historii společnosti Alfa Romeo nejprodávanějším modelem. Jeho výroba se prováděla v letech 1971 až 1989. Model byl dostupný jako dvoudveřový a čtyřdveřový liftback, třídveřový a pětidveřový hatchback, kupé a kombi. Vyráběl se na více místech: Itálie, Jižní Afrika, Malajsie a Malta.
Alfa Romeo Alfasud I. generaceAlfa Romeo Alfasud bylo vyráběno nejdříve v italské továrně Pomigliano d'Arco, která se nachází na jihu Itálie. Název modelu je tedy spojen s geografickou polohou jeho výroby. Dokončený model byl výsledkem spolupráce rakouského inženýra Rudolf Hruska a hlavního designéra společnosti Italdesign, Giorgetto Giugiaro.
Alfa Romeo Alfasud byl veřejnosti představen jako čtyřdveřový liftback na turínském autosalonu v roce 1971. Design měl mnoho obdivovatelů, kterým se líbily zejména technické prvky tohoto vozu (kotoučové brzdy na všech kolech, přední pohon), které byly na tu dobu velmi neobvyklé. Zdrženlivý interiér (gumové podlahy, kožená sedadla, levné plasty na ovládacím panelu) byly kompenzovány výbornými jízdními vlastnostmi a dobrými technickými prvky (nastavitelná výška a náklon sedadel a volantu, moderní ventilační systém).
Alfa Romeo Alfasud byl výborně ovladatelný, byla z něj dobrá viditelnost a auto bylo velmi prostorné. Sám Rudolf Hruska byl velmi vysoký, proto si vyžadoval takový design od Giorgetta Giugiara, aby bylo auto pohodlné u pro vysokého řidiče, i pro cestující na zadních sedadlech.
V roce 1973 se na trhu představil dvoudveřový liftback. Rozdílem mezi tímto modelem a jeho předchůdcem (kromě počtu dveří), byla přední světla (čtyři kulatá světla), směrovky zabudované přímo v předním nárazníku a spoiler. Interiér měl lepší materiály, přední sedadla byla pohodlnější a měli opěrky hlavy. Nahradili se i gumové koberce a vylepšil se i design volantu. Technické parametry se také vylepšily. Do auta byly namontovány: tachometr, snímač tlaku oleje a snímač teploty. V roce 1975 se vytvořila i třídveřová verze kombi s názvem Alfa Romeo Alfasud Giardinetti. Model ovšem nebyl příliš úspěšný: zákazníci se části stěžovali na nepohodlný interiér a neatraktivní design.
Kupé se čtyřmi sedadly Alfa Romeo Alfasud Sprint, bylo vytvořeno v roce 1976 a stalo se oblíbenějším modelem, jako Giardinetti, ovšem v rámci tohoto auta se zákazníci také stěžovali na jeho vysokou cenu, průměrnou kvalitu a nepohodlné zadní sedadla, které nebylo možné odstranit pro zvětšení zavazadlového prostoru. Výsledkem byly změny designu v roce 1983. Z názvu se odstranilo pojmenování Alfasud, model dostal nové nárazníky, mřížku chladiče, zadní světla, a masivní ochranné lišty. Chromové prvky se natřely v barvě vozu. Rovněž se vytvořila výkonnější verze s názvem Alfa Romeo Sprint Quattrofoglio Verde. Toto auto bylo možné velmi rychle rozpoznat díky zeleným lištám a okrajům nárazníků.
Alfa Romeo Alfasud I. generace - změny designuV roce 1977 dal výrobce modelu Alfa Romeo Alfasud nový přední nárazník a mřížku chladiče. V roce 1980 se uskutečnila kompletní změna designu: instalována byla nová mřížka chladiče, nová světla, a materiál nárazníků se změnil na plast. Interiér auta byl také mírně změněn.
V roce 1981 byl dvoudveřový liftback Alfa Romeo Alfasud Ti přeměněn na třídveřový hatchback, a v roce 1982 se na trhu objevila oblíbená verze pětidveřového hatchbacku.
Důvěřujte online nakupování! Zakoupený náhradní díl můžete vrátit v rámci 200 dnů a vaše peníze dostanete zpět. Jak? Využijte službu Bezpečná objednávka na naší stránce. Tato služba stojí pouze 99,00 CZK.
AUTODOC se stará za vás! Každá objednávka nad 2700 CZK hodnoty tovaru má v rámci Česká republika doručení zdarma.
*Neplatí pro náhradní díly velkých rozměrů