• SHOP
  • CLUB
Vyzkoušejte prémiový účet
0
Moje garáž
Přidat vozidlo
0
Položek #
0,00 CZK
Váš košík je prázdný

Problémy s VW Golf 5

Obsah

  1. VW Golf 5: problémy a poruchy
  2. Volkswagen Golf 5: Problémy s centrálním zamykáním
  3. VW Golf 5: Problémy s rozvodovým řetězem u motoru 1.6 FSI
  4. Volkswagen Golf 5: Problémy s automatickou převodovkou DSG
  5. VW Golf 5: Problémy s klimatizací
  6. Volkswagen Golf 5: Problémy s elektronikou a elektrickými součástmi
  7. VW Golf 5: Problémy s motorem a pohonem
  8. Další časté závady VW Golf 5
  9. VW Golf 5: Slabé a silné stránky

VW Golf 5: problémy a poruchy

 
  • Centrální zamykání nezamyká všechny dveře: Problémy s centrálním zamykáním VW Golf 5 mohou nastat od 60 000 do 80 000 km, pokud se jednotlivé dveře přestanou zamykat. To je časté zejména u dveří spolujezdce a zadních dveří, což může vést k bezpečnostním problémům.
  • Rozvodový řetěz u motoru 1.6 FSI: Motor 1.6 FSI vykazuje charakteristické problémy s rozvodovým řetězem od 80 000-120 000 km. Typický chrastivý zvuk při studeném startu signalizuje natažený rozvodový řetěz, který může vést k vážnému poškození motoru, pokud není včas vyměněn.
  • Poruchy převodovky DSG: U převodovky DSG modelu VW Golf 5 se mezi 100 000-150 000 km často objevují problémy s trhavým řazením a prokluzováním spojky. Tyto příznaky se projevují zejména v provozu při zastavení a rozjezdu a mohou vést k nákladným opravám.
  • Nedostatečné chlazení klimatizačního systému: V období od 70 000 do 100 000 km klimatizace často ztrácí chladicí výkon v důsledku vadných kompresorů nebo netěsných kondenzátorů. To se projevuje teplým vzduchem i přes zapnutý chladicí systém a zvýšenou spotřebou paliva.

Volkswagen Golf 5: Problémy s centrálním zamykáním

Systém centrálního zamykání vozu VW Golf 5 často vykazuje závady, pokud se všechny dveře nezavírají nebo neotvírají správně. Zejména dveře spolujezdce se často otevírají, zatímco ostatní dveře fungují normálně. Tato slabá místa se častěji vyskytují u vozidel s vyšším počtem najetých kilometrů a mohou být způsobena vadnými akčními členy, opotřebovanými mikrospínači nebo problémy v řídicí jednotce. Zadní dveře se v mnoha případech neotevírají kvůli vadnému zámku zadních dveří, což výrazně zhoršuje funkčnost vozidla. Mezi příznaky patří také problém s neotevíráním víčka palivové nádrže nebo s tím, že se přestane zvedat okno, což ukazuje na problémy s elektronikou celého systému.

Pro správnou funkci zamykacích systémů je nezbytná systematická kontrola. Citlivé komponenty centrálního zamykání modelu Golf 5 vyžadují pravidelnou kontrolu aktuátorů a mikrospínačů, zejména po ujetí 60 000 km. Diagnostika se provádí čtením paměti závad, přičemž typické chybové kódy označují vadné komponenty. Preventivní údržba mazáním mechanismů zamykání a včasnou výměnou opotřebovaných dílů může zabránit závažným poruchám a zajistit spolehlivost systému.

-59%
115 799 001 TOPRAN 115 799 Sada ramen přední osa, s materiálem pro namontování/upevnění, s držákem, s axiálním kloubem, s pryžovou montáží, Se spojovací tyčí, s nosným-/vodicím kloubem, t+
Recenze - 14
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední osa
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s axiálním kloubem, s pryžovou montáží, Se spojovací tyčí, s nosným- / vodicím kloubem
  • Řízení: s hlavou spojovací tyče řízení
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: s materiálem pro namontování / upevnění, s držákem
  • Díly v seznamu
  • Po montáži je potřebné změřit geometrii nápravy
  • sada úplná
  • Materiál: ocelový plech
  • Typ spojení: příčné rameno
  • tlumič pérování osy: 1
  • doplnkove info: t+
  • TOPRAN: Sada ramen
  • Číslo produktu: 115 799
  • Naše cena: 3812,82 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
TOPRAN Sada ramen přední osa, s materiálem pro namontování/upevnění, s držákem, s axiálním kloubem, s pryžovou montáží, Se spojovací tyčí, s nosným-/vodicím kloubem, t+
Číslo produktu: 115 799
ve srovnání s DMOC 9473,30 CZK

3812,82 CZK
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
Borsehung B17820 Relé, pracovní proud 12V
Recenze - 11
Informace o součástce
  • Relé funkce: Seřizovač předžhavení, Odlehčení X-kontakt
  • Jmenovité napětí [V]: 12
  • Počet koncovek: 4
  • intenzita el. proudu [A]: 70
  • číslo relé: 644
  • Borsehung: Relé, pracovní proud
  • Číslo produktu: B17820
  • Naše cena: 166,05 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
Borsehung Relé, pracovní proud 12V
Číslo produktu: B17820
166,05 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-56%
110 713 001 TOPRAN 110 713 Vodicí čep, brzdový třmen M 9
Recenze - 3
Informace o součástce
  • Hlava šroubu - / Profil matky: vnitřní šestihran
  • Celková délka [mm]: 54
  • Velikost závitu: M 9
  • rozteč [mm]: 1,25
  • Třída pevnosti: 8.8
  • TOPRAN: Vodicí čep, brzdový třmen
  • Číslo produktu: 110 713
  • Stav: Nové
Údaje
TOPRAN Vodicí čep, brzdový třmen M 9
Číslo produktu: 110 713
ve srovnání s DMOC 243,16 CZK

106,79 CZK
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-45%
FEBI BILSTEIN 45307 Sada stabilizátorů přední osa
Recenze - 4
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední osa
  • Délka [mm]: 1035
  • Hmotnost [kg]: 4,192
  • Průměr stabilizátoru [mm]: 23,6
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: Se spojovací tyčí
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: s pryžovými ložisky
  • FEBI BILSTEIN: Sada stabilizátorů
  • Číslo produktu: 45307
  • Naše cena: 3850,24 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
FEBI BILSTEIN Sada stabilizátorů přední osa
Číslo produktu: 45307
ve srovnání s DMOC 7022,58 CZK

3850,24 CZK
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
-71%
BREMBO Xtra 09.9772.1X Brzdový kotouč 312x25mm, 5, děrováno / vnitřně větráno
Recenze - 58
Informace o součástce
  • Průměr v mm: 312
  • Typ brzdového kotouče: děrováno / vnitřně větráno
  • Vrtaný: ano
  • Povrch: nátěr
  • Zpracování: vysoce nauhličeno
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: se šrouby
  • Produktová řada: Xtra
  • Síla brzdového kotouče [mm]: 25
  • Výška [mm]: 50
  • Centrovací průměr [mm]: 65
  • Počet děr: 5
  • Minimální tloušťka [mm]: 22,8
  • Utahovací moment [Nm]: 120
  • BREMBO: Brzdový kotouč
  • Číslo produktu: 09.9772.1X
  • Stav: Nové
Údaje
BREMBO Brzdový kotouč 312x25mm, 5, děrováno / vnitřně větráno
Číslo produktu: 09.9772.1X
ve srovnání s DMOC 7602,57 CZK

2185,01 CZK
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

VW Golf 5: Problémy s rozvodovým řetězem u motoru 1.6 FSI

Motor 1.6 FSI vozu VW Golf 5 s výkonem 102 k nebo 116 k vykazuje charakteristické potíže týkající se rozvodového řetězu, které se projevují kovovým chrastěním při studených startech. Tyto běžné závady se obvykle objevují mezi 80 000 a 120 000 km, ale za nepříznivých provozních podmínek se mohou objevit i dříve. Rozvodový řetěz se v důsledku opotřebení roztahuje, což může vést k nesprávnému časování a v nejhorším případě k poškození motoru. Mezi další příznaky patří hrubý chod na volnoběh, ztráta výkonu a zvýšená spotřeba paliva. Při pokročilém protažení nemusí motor nastartovat nebo může běžet nepravidelně.

Pro včasné odhalení problémů s rozvodovým řetězem je nutná odborná kontrola. Přesné rozvodové řetězy VW Golf 5 1.6 FSI vyžadují pravidelnou kontrolu napnutí řetězu a napínacího systému, zejména u vozidel nad 80 000 km. Diagnostika se provádí poslechem studeného motoru a kontrolou časování pomocí diagnostického přístroje. Preventivní výměna rozvodového řetězu včetně napínáku a vodicích lišt mezi 100 000-120 000 km zabrání vážnému poškození motoru a zajistí jeho životnost.

VW Golf 5: Problémy s rozvodovým řetězem u motoru 1.6 FSI

Volkswagen Golf 5: Problémy s automatickou převodovkou DSG

U převodovky DSG modelu VW Golf 5 se objevují typická slabá místa, která se projevují trhavým řazením, prokluzováním spojky a opožděným řazením. Tyto závady se objevují zvláště často mezi 100 000 a 150 000 km, ale mohou se objevit i dříve při intenzivní jízdě ve městě. Automatická převodovka neřadí plynule, což je patrné zejména při rozjezdu a při nízkých rychlostech. Mezi další příznaky patří varovná hlášení na displeji, zvýšené provozní teploty a v závažných případech úplné selhání převodovky. Spolehlivost systému DSG trpí častým zastavováním a jízdou a nepravidelnou údržbou.

Pravidelná údržba je pro dlouhou životnost dvouspojkové převodovky nezbytná. Složité převodovky VW Golf 5 DSG vyžadují výměnu oleje se speciálním olejem DSG každých 40 000 km a pravidelnou aktualizaci softwaru. Diagnostika se provádí prostřednictvím řídicí jednotky, přičemž se kontrolují hodnoty přizpůsobení a polohy spojky. Při prvních příznacích cukání by mělo být provedeno základní seřízení, zatímco pokročilé poškození často vyžaduje výměnu jednotlivých spojek nebo celého mechatronického modulu.

Volkswagen Golf 5: Problémy s automatickou převodovkou DSG

VW Golf 5: Problémy s klimatizací

Klimatizační systém vozu Golf 5 často vykazuje závady, kdy přestává dostatečně chladit nebo zcela selhává. Tyto problémy se obvykle projeví po 70 000-100 000 km v důsledku vadných kompresorů, netěsných kondenzátorů nebo opotřebovaných magnetických spojek. Klimatizační systém přestává správně chladit, což má za následek teplý vzduch i přes zapnutý chladicí systém a zvýšenou spotřebu paliva. Mezi další příznaky patří neobvyklé zvuky při zapnutí klimatizace, zamlžená okna a nepříjemný zápach z výdechů ventilace. V některých případech nefunguje ventilátor, což svědčí o vadných motorech nebo řídicích jednotkách ventilátoru.

Pro zjištění příčin problémů s klimatizací je nutná systematická kontrola. Citlivé součásti klimatizace VW Golf 5 vyžadují pravidelnou údržbu včetně kontroly chladiva a čištění kondenzátoru každé 2-3 roky. Diagnostika zahrnuje měření tlaku v okruhu chladiva, kontrolu elektrických součástí a vizuální kontrolu těsnosti. Preventivní opatření, jako je pravidelný provoz i v zimě, výměna kabinového filtru a odborná dezinfekce, mohou výrazně prodloužit životnost systému a zabránit nákladným opravám.

Doporučený článek
Doplnění klimatizace v autě: jak to funguje a kolik to stojí?
Přečtěte si nyní

Volkswagen Golf 5: Problémy s elektronikou a elektrickými součástmi

Elektronické systémy VW Golf 5 vykazují různá slabá místa, která se projevují v různých oblastech. Časté stížnosti se týkají nefunkčního vnitřního osvětlení při otevírání dveří, vadných zdvihátek oken, kdy okno již nejde nahoru, a problémů s nefunkční houkačkou. Tyto závady se často objevují již při 50 000-80 000 km a mohou být způsobeny vlhkostí, korozí nebo vadnými řídicími jednotkami. K dalším typickým závadám patří porucha rádia (rádio přestane fungovat), problémy s nefunkčním systémem vyrovnávání světlometů a závady na snímači úhlu natočení volantu, které nelze naučit. V některých případech nefungují stěrače čelního skla, což může být nebezpečné zejména za špatných povětrnostních podmínek.

Pro funkčnost elektrických systémů je nezbytná odborná údržba. Složité elektronické komponenty VW Golf 5 vyžadují pravidelnou kontrolu uzemnění a pojistek, zejména po vystavení vlhkosti nebo extrémním teplotám. Diagnostika se provádí pomocí multimetru a osciloskopu pro kontrolu napětí a signálových křivek. Preventivní opatření, jako je ochrana proti vlhkosti, pravidelná údržba akumulátoru a včasná výměna starých pojistek, mohou zabránit mnoha elektronickým problémům a zajistit spolehlivost vozidla.

VW Golf 5: Problémy s motorem a pohonem

Různé varianty motoru vozu Volkswagen Golf 5 vykazují specifická slabá místa v závislosti na objemu a výkonu motoru. U motorů 1.4 75 k a 1.4 80 k se často objevují problémy se zapalovacími cívkami a vstřikovači, zatímco motory 1.4 TSI 122 k a 1.4 TSI 140 k jsou náchylné k poškození turbodmychadla. U motorů GTI s různými úrovněmi výkonu (GTI 200 k, GT 1.4 TSI 170 k) se objevují charakteristické problémy s vysokotlakým čerpadlem a fázovači vačkového hřídele. Vznětové motory 1.9 TDI a 1.9 TDI 105 PS mají často problémy se vstřikovacím systémem a filtrem pevných částic. Mezi typické příznaky patří hrubý volnoběh, ztráta výkonu a situace, kdy motor nenastartuje.

Pro dlouhou životnost různých variant motorů je nezbytná pravidelná údržba. Výkonné motory VW Golf 5 GTI vyžadují obzvláště kvalitní oleje a pravidelné kontroly součástí turbodmychadla každých 15 000 km. Diagnostika se provádí prostřednictvím odečtu paměti závad a měření komprese, přičemž zvláštní pozornost je třeba věnovat tlaku oleje a teplotě chladicí kapaliny. Preventivní opatření, jako je pravidelná výměna oleje se souhlasem výrobce, používání kvalitních paliv a včasná výměna opotřebitelných dílů, mohou zabránit většině problémů s motorem a zajistit jeho dlouhou životnost.

-46%
FEBI BILSTEIN 48810 Sroub, brzdovy trmen přední osa
Recenze - 18
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední osa
  • Jakost / třída: 10.9
  • Rozměr klíče: 21
  • Hlava šroubu - / Profil matky: vnější šestihran
  • Délka šroubu pod hlavou [mm]: 35
  • Hmotnost [kg]: 0,08
  • Rozměr vnějšího závitu: M14 x 1,5
  • FEBI BILSTEIN: Sroub, brzdovy trmen
  • Číslo produktu: 48810
  • Stav: Nové
Údaje
FEBI BILSTEIN Sroub, brzdovy trmen přední osa
Číslo produktu: 48810
ve srovnání s DMOC 133,58 CZK

71,93 CZK
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
MANNOL RACING+ESTER MN7902-10 Motorový olej 10W-60, 10l, Syntetický olej
Recenze - 45
Informace o součástce
  • Třída viskozity SAE: 10W-60
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API SN, API CH-4
  • Doporučení výrobce: VW 501 01, VW 505 00, MB 229.1, Ford WSS-M2C153-E, GM 6094-M
  • obsah [litr]: 10
  • Olej: Syntetický olej
  • Produktová řada: RACING+ESTER
  • Číslo produktu: MN7902-10
  • MANNOL: Motorový olej
  • Naše cena: 1484,09 CZK
Údaje
MANNOL Motorový olej 10W-60, 10l, Syntetický olej
Číslo produktu: MN7902-10
Více
1484,09 CZK
148,41 CZK za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-55%
ZIMMERMANN BLACK Z 100.3300.53 Brzdový kotouč 312x25mm, 10/5, 5x112, vnitřně větráno, opatřený drážkou
Recenze - 15
Informace o součástce
  • Průměr v mm: 312
  • Typ brzdového kotouče: vnitřně větráno, opatřený drážkou
  • Vrtaný: ne
  • Povrch: nátěr
  • Zpracování: vysoce nauhličeno
  • Produktová řada: BLACK Z
  • Síla brzdového kotouče [mm]: 25
  • Výška [mm]: 50
  • Centrovací průměr [mm]: 65
  • Počet děr ráfku kola: 5
  • Počet děr v brzdovém bubnu: 10 / 5
  • Kruhový vyvrt Ø 2 [mm]: 112
  • Minimální tloušťka [mm]: 22
  • Hmotnost [kg]: 8,3
  • Zkušební značka: ECE R90 APPROVED
  • Spojené ve směru běhu (jízdy)
  • ZIMMERMANN: Brzdový kotouč
  • Číslo produktu: 100.3300.53
  • Stav: Nové
Údaje
ZIMMERMANN Brzdový kotouč 312x25mm, 10/5, 5x112, vnitřně větráno, opatřený drážkou
Číslo produktu: 100.3300.53
ve srovnání s DMOC 6729,46 CZK

2978,90 CZK
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
23587 TRW DTEC COTEC GDB1550DTE Sada brzdových destiček, kotoučová brzda včetně uzavíracího výstražného kontaktu
Recenze - 53
Informace o součástce
  • uzavírací výstražný kontakt: včetně uzavíracího výstražného kontaktu
  • Tloušťka / síla [mm]: 20,3
  • Produktová řada: DTEC COTEC
  • Jednotka množství: Set pro nápravu
  • Počet ukazatelů opotřebení [na nápravu]: 1
  • Výška 1 [mm]: 71,4
  • Výška 2 [mm]: 66
  • Šířka 2 [mm]: 155,2
  • Šířka 1 [mm]: 156,4
  • Zkušební značka: E9 90R-02A1062 / 0931
  • Omezení výrobce: ATE
  • Varovný odstup [mm]: 155
  • Brzdové zařízení: Redukce prachu brzdového obložení, také pro děrované brzdové kotouče
  • Nutně respektovat technické údaje
  • TRW: Sada brzdových destiček, kotoučová brzda
  • Číslo produktu: GDB1550DTE
  • Naše cena: 1050,56 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
TRW Sada brzdových destiček, kotoučová brzda včetně uzavíracího výstražného kontaktu
Číslo produktu: GDB1550DTE
1050,56 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-42%
DENSO DRR32005 Vymenik tepla, Vnitrni vytapeni
Recenze - 26
Informace o součástce
  • Délka sítě [mm]: 153
  • Šířka sítě [mm]: 180
  • Hloubka sítě [mm]: 27
  • Materiál: Hliník
  • pro OE číslo: 3C0819031
  • váha [g]: 480
  • Hmotnost brutto [kg]: 886
  • alternativní artikl: -
  • DENSO: Vymenik tepla, Vnitrni vytapeni
  • Číslo produktu: DRR32005
  • Naše cena: 1466,90 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
DENSO Vymenik tepla, Vnitrni vytapeni
Číslo produktu: DRR32005
ve srovnání s DMOC 2533,16 CZK

1466,90 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Další časté závady VW Golf 5

Na základě zkušeností řidičů vozu Volkswagen Golf 5 se vyskytují následující další problémy:

 
  • Topení se nezahřívá: obvykle se objevuje po 80 000-120 000 km, často je způsobeno vadnými termostaty nebo zanesenými chladiči topení.
  • Kapota se špatně zavírá: Může se vyskytnout již při 60 000 km, často kvůli opotřebovaným zavíracím mechanismům nebo vadným bowdenovým lankům.
  • Nefunguje stěrač zadního okna: Často se objevuje po 70 000-100 000 km v důsledku koroze nebo vadných motorů v zadní části.
  • Upozornění Kontrola hladiny oleje nemizí: Často se objevuje po 100 000 km v důsledku vadných snímačů hladiny oleje nebo problémů s elektronikou.
  • Ventilace nefunguje při různých úrovních: Obvykle se objevuje po 90 000-130 000 km kvůli opotřebovaným odporům ventilátoru.
  • Zaseknuté brzdové pístky: Často se objevuje po 80 000-120 000 km, zejména u vozidel s nízkým počtem najetých kilometrů, v důsledku koroze.
  • Dveře řidiče se neotevírají zevnitř: Vlivem vadných mechanismů klik dveří nebo Bowdenových lan se může objevit již při 50 000 km.

VW Golf 5: Slabé a silné stránky

Silné stránky Slabé stránky
Solidní kvalita konstrukce Problémy s rozvodovým řetězem u motoru 1.6 FSI
Dobré jízdní vlastnosti Nespolehlivost převodovky DSG
Rozmanitá nabídka motorů Problémy s elektronikou
Praktický interiér Poruchy klimatizace
Dobrá nabídka náhradních dílů Nedostatky v centrálním zamykání
Osvědčená technologie Poškození turbodmychadla u TSI
Vysoká vhodnost pro každodenní použití Náchylnost ke korozi

Volkswagen Golf 5 se ukazuje jako v zásadě solidní vozidlo s osvědčenou technikou, ale se specifickými slabými místy, která vyžadují pravidelnou pozornost. Nejčastější závady se týkají rozvodového řetězu u motorů FSI, převodovky DSG a různých elektronických komponentů. Většině problémů lze předejít nebo jejich následky omezit preventivní údržbou a včasným zásahem. Zvláště důležité je dodržovat intervaly údržby stanovené výrobcem a používat originální díly pro komponenty důležité z hlediska bezpečnosti.

AUTODOC Bestsellery: náhradní díly za nízkou cenu

-51%
TRW BHN952E Brzdový třmen Červená, Hliník
Recenze - 7
Informace o součástce
  • Typ brzdového třmenu: pěstní typ sedla, Třmen kotoučové brzdy s integrovanou ruční brzdou
  • Materiál: Hliník
  • Omezení výrobce: TRW
  • Výměnný díl
  • Produkt v páru: BHN951E
  • barva brzdového třmenu: Červená
  • Nutně respektovat technické údaje
  • Průměr pístu [mm]: 38
  • TRW: Brzdový třmen
  • Číslo produktu: BHN952E
  • Naše cena: 2135,95 CZK
  • Stav: Propracované
Údaje
TRW Brzdový třmen Červená, Hliník
Číslo produktu: BHN952E
ve srovnání s DMOC 4441,56 CZK

2135,95 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-60%
VNE-D160 BILSTEIN B4 OE Replacement 22-131607 Tlumič přední osa, dobíjený plynem, dvě trubky, Rameno
Recenze - 37
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední osa
  • Tlumič pérování - systém: dvě trubky
  • Sortiment tlumičů pérování: dobíjený plynem
  • Produktová řada: B4 OE Replacement
  • Konstrukce tlumiče pérování: Rameno
  • Tlumič pérování - způsob uchycení: spodní deska, horní kolík
  • Průměr krytu v oblasti spoje [mm]: 50
  • BILSTEIN: Tlumič
  • Číslo produktu: 22-131607
  • Stav: Nové
Údaje
BILSTEIN Tlumič přední osa, dobíjený plynem, dvě trubky, Rameno
Číslo produktu: 22-131607
ve srovnání s DMOC 3532,14 CZK

1407,11 CZK
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
VAG LONGLIFE III FE GS55545M4 Motorový olej 0W-30, 5l
Recenze - 75
Informace o součástce
  • Třída viskozity SAE: 0W-30
  • ACEA: ACEA C3
  • Doporučení výrobce: VW 504 00, VW 507 00
  • obsah [litr]: 5
  • Produktová řada: LONGLIFE III
  • Verze: FE
  • Číslo produktu: GS55545M4
  • VAG: Motorový olej
  • Naše cena: 1583,74 CZK
Údaje
VAG Motorový olej 0W-30, 5l
Číslo produktu: GS55545M4
1583,74 CZK
316,75 CZK za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-36%
P 9192 BOSCH 1 457 429 192 Olejový filtr Vložka filtru
Recenze - 64
Informace o součástce
  • typ filtru: Vložka filtru
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: s těsněním
  • Výška [mm]: 141
  • Výška 1 [mm]: 95
  • Průměr v mm: 71
  • Vnější průměr 2 [mm]: 15
  • BOSCH: Olejový filtr
  • Číslo produktu: 1 457 429 192
  • Naše cena: 143,39 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
BOSCH Olejový filtr Vložka filtru
Číslo produktu: 1 457 429 192
ve srovnání s DMOC 226,27 CZK

143,39 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-28%
FEBI BILSTEIN 40112 Osovy sroub, hnaci hridel
Recenze - 22
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední osa, Zadní náprava
  • Rozměr vnějšího závitu: M16 x 1,5
  • Jakost / třída: 8.8
  • Rozměr klíče: 24
  • Hlava šroubu - / Profil matky: vnější polygonická hlava
  • Délka šroubu pod hlavou [mm]: 70
  • Hmotnost [kg]: 0,147
  • FEBI BILSTEIN: Osovy sroub, hnaci hridel
  • Číslo produktu: 40112
  • Stav: Nové
Údaje
FEBI BILSTEIN Osovy sroub, hnaci hridel
Číslo produktu: 40112
ve srovnání s DMOC 131,06 CZK

93,93 CZK
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-44%
S 9404 BOSCH 1 987 429 404 Vzduchový filtr Délka: 344,5 mm, Vložka filtru
Recenze - 56
Informace o součástce
  • typ filtru: Vložka filtru
  • Délka [mm]: 344,5
  • Šířka [mm]: 135,5
  • Výška [mm]: 70,3
  • Množství: 1
  • BOSCH: Vzduchový filtr
  • Číslo produktu: 1 987 429 404
  • Naše cena: 237,55 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
BOSCH Vzduchový filtr Délka: 344,5 mm, Vložka filtru
Číslo produktu: 1 987 429 404
ve srovnání s DMOC 427,13 CZK

237,55 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorový olej 5W-30, 10l, polosyntetický olej
Recenze - 67
Informace o součástce
  • Třída viskozity SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Doporučení výrobce: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • obsah [litr]: 10
  • Olej: polosyntetický olej
  • Produktová řada: ENERGY
  • Číslo produktu: MN7511-10
  • MANNOL: Motorový olej
  • Naše cena: 1105,60 CZK
Údaje
MANNOL Motorový olej 5W-30, 10l, polosyntetický olej
Číslo produktu: MN7511-10
Více
1105,60 CZK
110,56 CZK za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-24%
BOSCH 1 987 946 398 Sada rozvodového řemene s vodní pumpou zuby: 120 L: 1143 mm, Šířka: 30 mm
Recenze - 6
Informace o součástce
  • Počet zubů: 120
  • Šířka [mm]: 30
  • Délka [mm]: 1143
  • Rozteč zubů [mm]: 9,525
  • BOSCH: Sada rozvodového řemene s vodní pumpou
  • Číslo produktu: 1 987 946 398
  • Naše cena: 3391,44 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
BOSCH Sada rozvodového řemene s vodní pumpou zuby: 120 L: 1143 mm, Šířka: 30 mm
Číslo produktu: 1 987 946 398
ve srovnání s DMOC 4504,83 CZK

3391,44 CZK
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
-20%
METZGER ORIGINAL ERSATZTEIL 2070001 Spojkové vedení
Recenze - 6
Informace o součástce
  • Typ převodovky: manuální převodovka
  • Levo- / pravostranné řízení: pro levostranně řízená vozidla
  • Produktová řada: ORIGINAL ERSATZTEIL
  • METZGER: Spojkové vedení
  • Číslo produktu: 2070001
  • Naše cena: 1109,08 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
METZGER Spojkové vedení
Číslo produktu: 2070001
ve srovnání s DMOC 1399,46 CZK

1109,08 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-46%
VAN WEZEL 5894108 Práh dveří Plech na opravu, pravá
Recenze - 4
Informace o součástce
  • montovaná strana: pravá
  • Plech na opravu: Plech na opravu
  • Produkt v páru: 5894107
  • Část: vnitřní část
  • VAN WEZEL: Práh dveří
  • Číslo produktu: 5894108
  • Naše cena: 1515,89 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
VAN WEZEL Práh dveří Plech na opravu, pravá
Číslo produktu: 5894108
ve srovnání s DMOC 2829,81 CZK

1515,89 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Populární příspěvky

Přihlásit se novinek

Pro získání nejnovějších novinek a tipů prosím zadejte vaši emailovou adresu: