• SHOP
  • CLUB
Vyzkoušejte prémiový účet
0
Moje garáž
Přidat vozidlo
0
Položek #
0,00 Kč
Váš košík je prázdný

Problémy se Škodou Roomster

Obsah

  1. Škoda Roomster: problémy a poruchy
  2. Škoda Roomster: Problémy s neotevíráním zadních dveří
  3. Škoda Roomster: Problémy s klimatizací, nechladí
  4. Škoda Roomster: Problémy s rozvodovým řetězem 1.2 TSI
  5. Škoda Roomster: Problémy s nefunkčním ventilátorem
  6. Škoda Roomster: Problémy s automatickou převodovkou DSG
  7. Další běžné závady vozu Škoda Roomster
  8. Škoda Roomster: Slabé a silné stránky

Škoda Roomster: problémy a poruchy

 
  • Zadní dveře se neotevírají: Elektrické ovládání zadních dveří vozu Škoda Roomster často selhává mezi 40 000 a 60 000 km kvůli vadným aktuátorům nebo opotřebení zamykacích mechanismů. K tomuto problému dochází zejména při nízkých teplotách a vede k úplnému selhání funkce.
  • Klimatizace nechladí: Klimatizace začíná vykazovat známky slabosti již po ujetí 30 000 km, přičemž nejčastější příčinou je kompresor nebo netěsné potrubí. Tímto problémem jsou obzvláště postiženy modely 1.4 16V a 1.6 16V, což vede ke sníženému chladicímu výkonu.
  • Problémy s rozvodovým řetězem u motoru 1.2 TSI: U motoru 1.2 TSI, zejména u varianty s výkonem 86 koní, se rozvodový řetěz prodlouží mezi 60 000 a 80 000 km. To vede k drnčení při studeném startu a při zanedbání péče může způsobit vážné poškození motoru.
  • Ventilátor nefunguje: Ventilátor často selhává po 50 000–70 000 km kvůli vadným rezistorovým modulům nebo opotřebení motoru. Zejména nižší otáčky ventilátoru selhávají jako první, než přestane fungovat celý systém.

Škoda Roomster: Problémy s neotevíráním zadních dveří

Elektrické víko zavazadlového prostoru u vozu Škoda Roomster způsobuje mnoha majitelům značné problémy, protože často selhává mezi 40 000 a 60 000 kilometry. Problém se projevuje úplným funkčním selháním, což znamená, že víko zavazadlového prostoru nelze otevřít ani elektricky, ani manuálně. Situace se zhoršuje zejména při nízkých teplotách pod 5 °C, protože motory pohonů jsou vystaveny dodatečnému zatížení. Příznaky často začínají pomalým otevíráním nebo neúplným zavíráním, než systém selže úplně. Mnoho řidičů hlásí klapavé zvuky zezadu, které naznačují mechanické závady. Spolehlivost elektrického víka zavazadlového prostoru s věkem výrazně klesá, přičemž jsou postiženy zejména modely vyrobené od roku 2010. Mezi běžné stížnosti patří také samovolné otevírání za jízdy nebo zasekávání v napůl otevřené poloze.

Pro diagnostiku tohoto složitého problému je nezbytná systematická kontrola. Citlivé mechanismy víka zavazadlového prostoru vozu Škoda Roomster vyžadují pravidelné mazání a kontrolu elektrických spojů každých 20 000 km. Pro vyřešení problému nejprve zkontrolujte pojistky a zkontrolujte aktuátory, zda nedošlo k mechanickému zablokování. Pokud jsou aktuátory vadné, je jejich výměna nevyhnutelná a měly by být použity originální díly. Rekalibrace systému po opravách je povinná a měla by být provedena odborným servisem.

Škoda Roomster: Problémy s klimatizací, nechladí

Škoda Roomster: Problémy s klimatizací, nechladí

Klimatizace vozu Škoda Roomster začíná vykazovat známky zhoršení chladicího výkonu již po 30 000 kilometrech, přičemž jsou postiženy zejména modely 1.4 16V a 1.6 16V. Problém se zpočátku projevuje sníženým chladicím výkonem při vysokých venkovních teplotách nad 25 °C, než systém selže úplně. Častými příčinami jsou netěsné kondenzační potrubí poškozené odletujícími kamínky nebo korozí, a také vadné kompresory po přibližně 80 000–100 000 kilometrech. Životnost kompresoru klimatizace se paradoxně zkracuje jeho nepravidelným používáním, protože těsnění vysychají. Mnoho majitelů hlásí mastné skvrny pod vozidlem, které naznačují únik chladiva. Obzvláště problematické jsou automatické verze, protože dodatečné senzory ztěžují diagnostiku závad. K těmto poruchám dochází častěji v letních měsících, kdy je systém maximálně zatížen.

Pro přesnou diagnostiku závad chladicího systému je nutná odborná prohlídka. Složité komponenty klimatizace Škoda Roomster vyžadují každoroční údržbu, včetně kontroly chladiva a zkoušky těsnosti. Řešení začíná tlakovou zkouškou systému k nalezení netěsností a následnou kontrolou hladiny chladiva. Vadné kondenzátory je nutné kompletně vyměnit, zatímco drobné netěsnosti lze často dočasně opravit tmely. Kompletní servis klimatizace každých 50 000 km, včetně výměny filtru a čištění systému, zabraňuje většině poruch a udržuje optimální chladicí výkon.

-55%
MAPCO 30240 Prużný díl výfuku 45 x 200 mm, nerez ocel, mit Schellen, s podpěrami potrubí
Recenze - 43
Informace o součástce
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: s podpěrami potrubí
  • Materiál: nerez ocel
  • specifikace: mit Schellen
  • Celková délka [mm]: 300
  • Průměr potrubí [mm]: 45
  • Délka [mm]: 200
  • Průměr: 45
  • MAPCO: Prużný díl výfuku
  • Číslo produktu: 30240
  • Naše cena: 1108,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
MAPCO Prużný díl výfuku 45 x 200 mm, nerez ocel, mit Schellen, s podpěrami potrubí
Číslo produktu: 30240
ve srovnání s DMOC 2490,22 Kč

1108,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-70%
530 0550 10 INA 530 0550 32 Sada rozvodového řemene s vodní pumpou Šířka 1: 25 mm
Recenze - 64
Informace o součástce
  • Šířka 1 [mm]: 25
  • Počet zubů 1: 160
  • Dbejte servisních informaci
  • Nutno dodržovat montážní návod
  • INA: Sada rozvodového řemene s vodní pumpou
  • Číslo produktu: 530 0550 32
  • Naše cena: 3468,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
INA Sada rozvodového řemene s vodní pumpou Šířka 1: 25 mm
Číslo produktu: 530 0550 32
ve srovnání s DMOC 11765,44 Kč

3468,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
ABAKUS 053-37-913 Rozptylové sklo reflektoru, mlhovka
Recenze - 1
Informace o součástce
  • montovaná strana: levá
  • Produkt v páru: 053-37-914
  • Montáž / demontáž musí provést odborný personál!
  • ABAKUS: Rozptylové sklo reflektoru, mlhovka
  • Číslo produktu: 053-37-913
  • Naše cena: 269,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
ABAKUS Rozptylové sklo reflektoru, mlhovka
Číslo produktu: 053-37-913
269,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
Borsehung B17912 Souprava brzd, bubnova brzda levá
Recenze - 1
Informace o součástce
  • montovaná strana: levá
  • Průměr: 230
  • Šířka [mm]: 32
  • vnitřní průměr [mm]: 230
  • Brzdové obložení: s obložením
  • Šířka třecích ploch [mm]: 32
  • Borsehung: Souprava brzd, bubnova brzda
  • Číslo produktu: B17912
  • Naše cena: 2854,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
Borsehung Souprava brzd, bubnova brzda levá
Číslo produktu: B17912
2854,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
BREMBO Xtra 08.7165.75 Brzdový kotouč 230x9mm, 5, plný, opatřený drážkou
Recenze - 49
Informace o součástce
  • Průměr: 230
  • Typ brzdového kotouče: plný, opatřený drážkou
  • Vrtaný: ne
  • Povrch: nátěr
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: se šrouby
  • Produktová řada: Xtra
  • Síla brzdového kotouče: 9
  • Výška: 40
  • Centrovací průměr [mm]: 65
  • Počet děr: 5
  • Minimální tloušťka [mm]: 7
  • Utahovací moment [Nm]: 120
  • BREMBO: Brzdový kotouč
  • Číslo produktu: 08.7165.75
  • Stav: Nové
Údaje
BREMBO Brzdový kotouč 230x9mm, 5, plný, opatřený drážkou
Číslo produktu: 08.7165.75
785,50 Kč
Cena za kus
1571,00 Kč / Cena za 2 položku(-y/-ek)
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Škoda Roomster: Problémy s rozvodovým řetězem 1.2 TSI

Motor 1.2 TSI ve voze Škoda Roomster, zejména varianta s výkonem 86 koní, se vyznačuje charakteristickými problémy s rozvodovým řetězem již po ujetí 60 000–80 000 kilometrů. Problém začíná zřetelně slyšitelným chrastěním při studeném startu, které po několika sekundách mizí, ale časem se stává intenzivnějším a přetrvávajícím. Rozvodový řetěz se v důsledku opotřebení napínačů řetězu a vodicích lišt natahuje, což vede k nepřesnému časování. To se stává obzvláště kritickým při ujetí kilometrů přesahujícím 100 000 km, kdy žlutá kontrolka oleje stále svítí a v řídicí jednotce motoru (ECU) se ukládají chybové kódy. Rozvodový řetěz 1.2 TSI často vykazuje první známky opotřebení v podobě kovových zvuků z motorového prostoru. Mnoho řidičů uvádí jako první příznaky snížený výkon motoru a zvýšenou spotřebu paliva. Spolehlivost motoru silně závisí na pravidelné výměně oleje, přičemž intervaly přesahující 15 000 km problém zhoršují.

Pravidelná údržba je nezbytná pro včasnou detekci problémů s rozvodovým řetězem. Přesné komponenty rozvodového řetězu vozu Škoda Roomster vyžadují vysoce kvalitní motorové oleje s nízkou viskozitou a intervaly výměny nepřesahují 10 000 km. Diagnostika se provádí poslechem studeného motoru a kontrolou rozvodů pomocí diagnostického přístroje. Při prvních příznacích natahování řetězu by měly být preventivně vyměněny napínače řetězu a vodicí lišty. Kompletní servis rozvodového řetězu, včetně výměny všech komponentů, je v případě pokročilého opotřebení nevyhnutelný a měl by být prováděn pouze ve specializovaných dílnách.

Škoda Roomster: Problémy s nefunkčním ventilátorem

Škoda Roomster: Problémy s nefunkčním ventilátorem

Ventilátor ve voze Škoda Roomster často selhává po 50 000–70 000 kilometrech, přičemž nejdříve selhávají nižší otáčky ventilátoru, než přestane fungovat celý systém. Problém se projevuje kolísavou nebo úplnou absencí cirkulace vzduchu, což je problematické zejména u automatických verzí s automatickou klimatizací. Nejčastější příčinou jsou vadné sériové odpory, které se v důsledku přehřátí spálí a obvykle je nutné je vyměnit po 60 000 km. Modely 1.6 TDI a 1.4 TDI jsou obzvláště postiženy kvůli vyššímu elektrickému zatížení, kterému čelí. Mnoho majitelů hlásí občasné poruchy, při kterých se ventilátor sporadicky spouští, nespustí nebo pracuje pouze na nejvyšší otáčky. Životnost se výrazně zkracuje znečištěním kabinového filtru, protože motor je přetížen. Prvními příznaky jsou neobvyklé zvuky nebo snížený průtok vzduchu i přes maximální nastavení.

Pro dlouhou životnost systému ventilátoru je klíčová odborná údržba. Citlivé rezistory ventilátoru vozu Škoda Roomster vyžadují pravidelnou kontrolu a preventivní výměnu každých 50 000 km, aby se předešlo jejich úplnému selhání. Řešení problémů začíná kontrolou pojistek a elektrických spojení a následným měřením odporu. Vadné sériové rezistory lze relativně snadno vyměnit, i když by se zároveň měl vyměnit i kabinový vzduchový filtr. Závady motoru vyžadují kompletní výměnu motoru ventilátoru, což je vzhledem k místu instalace pracné.

-39%
P 7023 BOSCH F 026 407 023 Olejový filtr Vložka filtru
Recenze - 51
Informace o součástce
  • typ filtru: Vložka filtru
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: s těsněním
  • Výška: 103
  • Vnitřní průměr 2 [mm]: 28, 21
  • Průměr: 65
  • Utahovací moment [Nm]: 25
  • BOSCH: Olejový filtr
  • Číslo produktu: F 026 407 023
  • Naše cena: 166,99 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
BOSCH Olejový filtr Vložka filtru
Číslo produktu: F 026 407 023
ve srovnání s DMOC 274,67 Kč

166,99 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-38%
P 9192 BOSCH 1 457 429 192 Olejový filtr Vložka filtru
Recenze - 46
Informace o součástce
  • typ filtru: Vložka filtru
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: s těsněním
  • Výška: 141
  • Výška 1 [mm]: 95
  • Průměr: 71
  • Vnější průměr 2 [mm]: 15
  • BOSCH: Olejový filtr
  • Číslo produktu: 1 457 429 192
  • Naše cena: 139,99 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
BOSCH Olejový filtr Vložka filtru
Číslo produktu: 1 457 429 192
ve srovnání s DMOC 226,27 Kč

139,99 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-65%
CT1139 CONTITECH CT1139WP6 Sada rozvodového řemene s vodní pumpou se šrouby vačkového hřídele, zuby: 160, Šířka: 25 mm
Recenze - 64
Informace o součástce
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: se šrouby vačkového hřídele
  • Počet zubů: 160
  • Šířka [mm]: 25
  • Výška balení [cm]: 18,7
  • Délka balení [cm]: 19,5
  • Šířka balení [cm]: 18,2
  • Hmotnost [kg]: 2,622
  • CONTITECH: Sada rozvodového řemene s vodní pumpou
  • Číslo produktu: CT1139WP6
  • Naše cena: 4138,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
CONTITECH Sada rozvodového řemene s vodní pumpou se šrouby vačkového hřídele, zuby: 160, Šířka: 25 mm
Číslo produktu: CT1139WP6
ve srovnání s DMOC 11956,05 Kč

4138,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
-23%
BOSCH 1 987 946 398 Sada rozvodového řemene s vodní pumpou zuby: 120 L: 1143 mm, Šířka: 30 mm
Recenze - 9
Informace o součástce
  • Počet zubů: 120
  • Šířka [mm]: 30
  • Délka [mm]: 1143
  • Rozteč zubů [mm]: 9,525
  • BOSCH: Sada rozvodového řemene s vodní pumpou
  • Číslo produktu: 1 987 946 398
  • Naše cena: 3443,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
BOSCH Sada rozvodového řemene s vodní pumpou zuby: 120 L: 1143 mm, Šířka: 30 mm
Číslo produktu: 1 987 946 398
ve srovnání s DMOC 4504,83 Kč

3443,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
Borsehung B18205 Zdvihátko ventilu hydraulický, Tělo nápravy
Recenze - 2
Informace o součástce
  • montovaná strana: Tělo nápravy
  • druh provozu: hydraulický
  • Množství: 16
  • Jednotka množství: Sada
  • Borsehung: Zdvihátko ventilu
  • Číslo produktu: B18205
  • Naše cena: 3304,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
Borsehung Zdvihátko ventilu hydraulický, Tělo nápravy
Číslo produktu: B18205
3304,00 Kč
Cena za set se 16 kusy
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma

Škoda Roomster: Problémy s automatickou převodovkou DSG

Automatická převodovka DSG ve voze Škoda Roomster se vyznačuje charakteristickými slabinami již po 80 000–120 000 kilometrech, přičemž jsou postiženy zejména modely do roku 2012. Převodovka neřadí plynule mezi stupni, což se projevuje trháním a opožděným řazením. Mezi běžné příznaky patří setrvání v kulhavém režimu, kdy je k dispozici pouze třetí rychlostní stupeň, nebo úplné selhání, kdy vozidlo již nenastartuje. Spojky dvouspojkové převodovky se rychle opotřebovávají, zejména v provozu s častým zastavováním a rozjížděním, což vede k skřípavému zvuku a vibracím. Mnoho řidičů hlásí problémy při rozjezdu do kopce nebo manévrování, kdy převodovka reaguje nepravidelně. Zranitelné jsou také elektronické řídicí jednotky, které mohou selhat v důsledku softwarových chyb nebo přehřátí. Obzvláště kritické jsou teploty v převodové kapalině nad 120 °C, protože mohou vést k trvalému poškození.

Systematická kontrola je nezbytná pro včasnou detekci problémů s DSG. Složité systémy DSG vozů Škoda Roomster vyžadují pro optimální funkci speciální převodovou kapalinu a intervaly výměny 60 000 km. Diagnostika se provádí pomocí speciálního diagnostického softwaru, který čte hodnoty adaptace spojky a teploty převodovky. Při prvních příznacích problémů s řazením by mělo být provedeno základní seřízení a vyměněna převodová kapalina. Vážné poškození spojky vyžaduje kompletní generální opravu převodovky, kterou by měly provádět pouze specializované servisy DSG.

Další běžné závady vozu Škoda Roomster

Na základě zkušeností majitelů vozů Škoda Roomster se vyskytují i tyto další problémy:

 
  • Dveře řidiče se nezamykají: Často se to stává po 70 000–90 000 km kvůli vadným aktuátorům zámků dveří nebo opotřebení zamykacích mechanismů.
  • Okno se již neotevírá: Elektrické stahování oken obvykle selhává po 60 000–80 000 km kvůli závadám motoru nebo přetrženým vodicím lankům.
  • Potkávací světla nefungují: LED světlomety vykazují poruchy již po 40 000 km kvůli vadným řídicím jednotkám nebo vniknutí vlhkosti
  • Zadní stěrač nefunguje: Motor zadního stěrače často selhává po 50 000–70 000 km kvůli opotřebení nebo zablokování mechaniky.
  • Problémy s motorem 1.2 HTP: U motoru 1.2 HTP se po 100 000–120 000 km objevují problémy s ventily v důsledku opotřebení vodítek ventilů.
  • 1.4 86 HP Vady zapalovacích cívek: Zapalovací cívky často selhávají po 80 000–100 000 km a vedou k vynechávání zapalování motoru
  • Problémy s turbodmychadlem 1.2 TDI: U malého dieselového motoru se po 150 000–180 000 km objevují závady turbodmychadla v důsledku opotřebení ložisek.
  • Větrání nefunguje úplně: Úplné selhání větrání po 90 000–110 000 km v důsledku vadných řídicích jednotek

Škoda Roomster: Slabé a silné stránky

Silné stránky Slabé stránky
Velkorysý prostor Běžné problémy s elektronikou
Variabilní konfigurace sedadel Problémy s rozvodovým řetězem u TSI
Dobrá jasnost Poruchy převodovky DSG
Nízké pořizovací náklady Závady klimatizace
Praktické zadní dveře Poruchy ventilátorů
Solidní vyladění podvozku Problémy se zámkem dveří
Úsporné motory TDI Elektrické ovládání oken
Snadná údržba Problémy se světlomety

Škoda Roomster se ukazuje jako praktický rodinný vůz s některými typickými slabými stránkami, které však zůstávají zvládnutelné včasnou údržbou. Většina problémů se týká elektronických součástek a opotřebitelných dílů, kterým se lze vyhnout preventivními opatřeními a pravidelnými kontrolami. Krátké servisní intervaly u motorů TSI a pravidelná údržba převodovky DSG jsou obzvláště důležité pro dlouhou životnost vozidla.

AUTODOC Bestsellery: náhradní díly za nízkou cenu

-52%
LRT F45200Q Prużný díl výfuku 45 x 200 mm, Inter Lock, flexibilní
Informace o součástce
  • Délka [mm]: 200
  • Spojovací díl potrubí: flexibilní
  • specifikace: Inter Lock
  • vnitřní průměr [mm]: 45
  • Průměr potrubí [mm]: 45
  • LRT: Prużný díl výfuku
  • Číslo produktu: F45200Q
  • Naše cena: 633,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
LRT Prużný díl výfuku 45 x 200 mm, Inter Lock, flexibilní
Číslo produktu: F45200Q
ve srovnání s DMOC 1325,23 Kč

633,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
AISIN Premium ATF 6 ATF-92005 Olej do automatické převodovky ATF VI, 5l, Červená
Recenze - 36
Informace o součástce
  • obsah [litr]: 5
  • Třída viskozity SAE: ATF VI
  • Doporučení výrobce: MB236.14, MB236.12, MB236.91, MB236.11, MB236.10
  • předstihuje specifikaci: Aisin JWS3309 / AW1, Aisin JWS3317, BMW ATF6, Chrysler MS9602, Chrysler AATF+4 / +3, Hyu. SPII / SPIII / SPIV, Fiat 955550AV4, Ford WSSM2C922A1, Ford WSSM2C924A, GM Dextron IID / IIE, GM Dextron IIIG / IIIH, Honda ATFZ1, Jaso M3151A, Mazda MIII, Nissan Matic D / J / K / W, Toy. T / TII / TIII / TIV, VAG G055025 / G052162, VAG G052990 / G052533, Volvo 1161540, Volvo ZF ATF13754, ZF TE ML11A / 11B
  • Produktová řada: Premium ATF 6
  • Typ kontejneru: Kanystr
  • Barva: Červená
  • AISIN: Olej do automatické převodovky
  • Číslo produktu: ATF-92005
  • Naše cena: 1615,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
AISIN Olej do automatické převodovky ATF VI, 5l, Červená
Číslo produktu: ATF-92005
Více
1615,50 Kč
Cena za kus
323,10 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-62%
DELPHI TSP0155997 Kompresor, klimatizace 6SE14, PAG 46, s kompresorovým olejem PAG
Recenze - 56
Informace o součástce
  • Omezení výrobce: Delphi
  • Kompresor -ID: 6SE14
  • Olej do kompresoru: PAG 46
  • remenice - Ø [mm]: 110
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s kompresorovým olejem PAG
  • Spojka-ID: PV6
  • DELPHI: Kompresor, klimatizace
  • Číslo produktu: TSP0155997
  • Naše cena: 5462,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
DELPHI Kompresor, klimatizace 6SE14, PAG 46, s kompresorovým olejem PAG
Číslo produktu: TSP0155997
ve srovnání s DMOC 14626,76 Kč

5462,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
VALEO 632200 Parkovací asistent zadní, se senzorem, Počet senzorů: 4
Recenze - 23
Informace o součástce
  • montovaná strana: zadní
  • Barva: černá, matná
  • Tažné zařízení: s automatickým vypnutím parkovacího systému
  • Vybavení vozidla: pro vozidla s tažného zařízení
  • DIN / ISO: 17386
  • Typ snímače: ultrazvukový senzor
  • displej: bez ukazatele
  • Hmotnost [kg]: 1,156
  • Chemická vlastnost: lakovatelné
  • Jmenovité napětí [V]: 12
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: se senzorem
  • Způsob montáže: nástavba
  • Úhel vyřazování senzoru park. asistenta: Senzor-úhel vyřazování: 0 aż 5st
  • Výškové nastavení do [cm]: 65
  • Aktivace parkovacího zařízení: s akustickou výstrahou, s Radio-Stummschaltung, Aktivace doporučená přes spínač, Aktivace přes zpětný chod
  • Parametr programování, PPS (park.asistent): s parametrem programování, PPS
  • pro šířku vozidla do [m]: 2,2
  • Dosah do [m]: 1,7
  • Dosah od [m]: 0,1
  • Výškové nastavení od [cm]: 40
  • Montážní čas od (v hod.): 1,5
  • Počet senzorů: 4
  • VALEO: Parkovací asistent
  • Číslo produktu: 632200
  • Naše cena: 2041,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
VALEO Parkovací asistent zadní, se senzorem, Počet senzorů: 4
Číslo produktu: 632200
2041,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
FA1 985-817.10 Sroub, sberne vyfukove potrubi M8x1,25
Recenze - 5
Informace o součástce
  • Třída pevnosti: 10.9
  • Velikost závitu: M8x1,25
  • DIN / ISO: DIN 835
  • Délka závitu 1 [mm]: 16
  • Délka závitu 2 [mm]: 30
  • FA1: Sroub, sberne vyfukove potrubi
  • Číslo produktu: 985-817.10
  • Naše cena: 17,49 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
FA1 Sroub, sberne vyfukove potrubi M8x1,25
Číslo produktu: 985-817.10
17,49 Kč
Cena za kus
174,90 Kč / Cena za 10 položku(-y/-ek)
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
KOLBENSCHMIDT 77836600 Sada lożiska ojnice
Recenze - 7
Informace o součástce
  • číslo dílu: 71995600
  • Standardní rozměr [STD]
  • Jednotka množství: Sada
  • verze: Without locating lug
  • KOLBENSCHMIDT: Sada lożiska ojnice
  • Číslo produktu: 77836600
  • Naše cena: 459,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
KOLBENSCHMIDT Sada lożiska ojnice
Číslo produktu: 77836600
459,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
TotalEnergies Quartz 9000 Energy 2198206 Motorový olej 5W-40, 5l
Recenze - 31
Informace o součástce
  • obsah [litr]: 5
  • Třída viskozity SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN, API CF
  • Doporučení výrobce: MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, BMW Longlife-01, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-G2, Fiat 9.55535-Z2
  • Produktová řada: Quartz
  • Verze: 9000 Energy
  • Číslo produktu: 2198206
  • Typ vozidla: Auto
  • Typ kontejneru: Kanystr
  • TotalEnergies: Motorový olej
  • Naše cena: 817,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
TotalEnergies Motorový olej 5W-40, 5l
Číslo produktu: 2198206
Více
817,50 Kč
163,50 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-7%
FEBI BILSTEIN 107037 Opravna sada, sada kabelu mit Quetschverbinder
Recenze - 9
Informace o součástce
  • Počet vedení: 1
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: mit Quetschverbinder
  • Délka kabelu [mm]: 150
  • Dbejte servisních informaci
  • FEBI BILSTEIN: Opravna sada, sada kabelu
  • Číslo produktu: 107037
  • Naše cena: 320,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
FEBI BILSTEIN Opravna sada, sada kabelu mit Quetschverbinder
Číslo produktu: 107037
ve srovnání s DMOC 345,70 Kč

320,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-56%
VAICO V10-2709 Sroub M8x45 , Original VAICO Quality
Informace o součástce
  • doplnkove info: Original VAICO Quality
  • Velikost závitu: M8x45
  • Hmotnost [kg]: 0,0487
  • Šířka balení [cm]: 7,2
  • Výška balení [cm]: 8,1
  • délka balení [cm]: 8,8
  • VAICO: Sroub
  • Číslo produktu: V10-2709
  • Naše cena: 28,99 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
VAICO Sroub M8x45 , Original VAICO Quality
Číslo produktu: V10-2709
ve srovnání s DMOC 66,92 Kč

28,99 Kč
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-64%
509123 ATE PowerDisc 24.0309-0123.1 Brzdový kotouč 230,0x9,0mm, 5x100,0, plný
Recenze - 52
Informace o součástce
  • Průměr: 230,0
  • Typ brzdového kotouče: plný
  • Vrtaný: ne
  • Povrch: nátěr
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: se šrouby
  • Produktová řada: PowerDisc
  • Síla brzdového kotouče: 9,0
  • Výška: 40,6
  • Centrovací průměr [mm]: 65,0
  • Počet děr: 5
  • Kruhový vyvrt Ø 2 [mm]: 100,0
  • Minimální tloušťka [mm]: 7,0
  • vnitřní průměr [mm]: 125,8
  • MAPP-kód k dispozici
  • Zkušební značka: E1 90R-02C0859 / 1293
  • Průměr díry [mm]: 15,6
  • ATE: Brzdový kotouč
  • Číslo produktu: 24.0309-0123.1
  • Stav: Nové
Údaje
ATE Brzdový kotouč 230,0x9,0mm, 5x100,0, plný
Číslo produktu: 24.0309-0123.1
ve srovnání s DMOC 2330,09 Kč

824,50 Kč
Cena za kus
1649,00 Kč / Cena za 2 položku(-y/-ek)
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Populární příspěvky

Přihlásit se novinek

Pro získání nejnovějších novinek a tipů prosím zadejte vaši emailovou adresu: