Levné náhradní díly pro 1 RENAULT 8 modely
Prodej náhradních dílů RENAULT 8
Katalog náhradních dílů RENAULT 8
RENAULT 8 doplnky
Nejprodávanější automobilových výrobků RENAULT 8
Dostupný máme skvělý výběr autodílíly od nejlepších výrobců pro 1 RENAULT 8 modely. V našem katalogu náhradních dílů pro RENAULT najdete úžasný výběr prvotřídních a levných dílů pro RENAULT 8 od nejlepších výrobců.
Náš internetový obchod nabízí kvalifikovanou podporu a informace kdykoliv během dne. Můžete se zeptat na cokoliv o automobilových dílech RENAULT 8 a náš tým profesionálů vám rád poradí v jakémkoliv jazyce. Pomůžeme vám rychle najít potřebný náhradní díl a vytvořit objednávku. Zakupte si náhradní díly k vašemu vozu značky RENAULT 8 v internetovém obchodě Autodoc!








Díly RENAULT 8: Kde koupit?
Díly Renault 8 v originální kvalitě jsou nabízeny v katalogu náhradních dílů AUTODOC za ceny od 60.05 do 1400.87 CZK.
Jaké náhradní díly RENAULT 8 jsou k dispozici v katalogu AUTODOC?
Díly Renault 8 OEM jsou autodíly od značek, jako jsou:
- BOSCH
- BREMBO
- VEGAZ
- ABAKUS
- MAHLE
Náhradní díly pro auta RENAULT 8 a další užitečné informace: nejoblíbenějších článků
Informace o modelu RENAULT 8 - správný výběr náhradních dílů
Renault 8Až do roku 2014, kdy se začal vyrábět model Renault Twingo III, byl Renault 8 posledním modelem, který byl vyráběn společností Renault se zadním pohonem. Renault 8 sedan byl vyráběn od roku 1962 do roku 1973. Výroba tohoto vozu probíhala ve Francii, Španělsku, Bulharsku, Rumunsku, Venezuele, Mexiku, Austrálii, Maroku, Kanadě, v Alžírsku. V roce 1963 byl model Renault 8 oceněn cenou Auto roku podle časopisu Wheels Magazine.
Historie výroby modelu Renault 8Design modelu Renault 8 se velmi podobá prototypu modelu Alfa Romeo 103, který byl uveden na trh v roce 1960. V té době měly tyto dvě společnosti k sobě velmi blízko a v letech 1950-1960 se modely Renault Dauphine a Renault 4 vyráběly i v závodech společnosti Alfa Romeo. Auta byla tehdy určena pro italský trh.
Výroba modelu se začala v červnu 1962 a model byl založen na platformě modelu Renault Dauphine, od kterého si také půjčil základní design, oblouky kol a bylo to také první francouzské auto s kotoučovými brzdami na všech kolech (u konce výroby byly nahrazeny bubnovými brzdami).
V roce 1964 se vytvořila výkonnější modifikace tohoto modelu s názvem Renault 8 Major, a pak ještě silnější model s názvem Renault 8 R1134 Gordini, který byl pojmenován na počest slavného výrobce sportovních motorů. Auto mělo velmi jedinečný styl. Bylo zbarvené do modré barvy s jedním bílým pruhem, mělo velká 200mm světla a stalo se skutečnou ikonou sportovních aut. Následovník Renault 12 Gordini se neprodával příliš dobře. V roce 1964 se uskutečnily malé změny, zejména v rámci odkládacích prostorů a palubní desky.
V roce 1968 byl na trh uveden model Renault 8 S, který byl další sportovní verzí, ještě lepší, než Renault 8 Gordini. Ve Francii se jeho výroba skončila v roce 1971, a ve Španělsku výroba pokračovala do roku 1976.
Renault 8 na trzích v různých zemíchV letech 1966 až 1970 byl Renault 8 vyráběn v Bulharsku pod názvem Bulgarrenault. V Rumunsku byl tento model známý jako Dacia 1100.
Důvěřujte online nakupování! Zakoupený náhradní díl můžete vrátit v rámci 200 dnů a vaše peníze dostanete zpět. Jak? Využijte službu Bezpečná objednávka na naší stránce. Tato služba stojí pouze 99,00 CZK.
AUTODOC se stará za vás! Každá objednávka nad 2700 CZK hodnoty tovaru má v rámci Česká republika doručení zdarma.
*Neplatí pro náhradní díly velkých rozměrů