• SHOP
  • CLUB
Vyzkoušejte prémiový účet
0
Moje garáž
Přidat vozidlo
0
Položek #
0,00 CZK
Váš košík je prázdný

Problémy s vozem Renault Scenic

Obsah

  1. Renault Scenic: problémy a poruchy
  2. Renault Scenic: Problémy s automatickou převodovkou
  3. Renault Scenic: Problémy s klimatizací
  4. Renault Scenic: Problémy s motory TCE a rozvodovým řetězem
  5. Renault Scenic: Problémy s elektronikou a problémy se startováním
  6. Renault Scenic: Problémy s topením a ventilací
  7. Renault Scenic: Problémy se vznětovými motory
  8. Další běžné závady vozu Renault Scenic
  9. Renault Scenic: slabé a silné stránky
    1. Vyměna vzduchový filtr motoru pro RENAULT SCENIC 2
    2. Jak vyměnit zapalovací svíčka na RENAULT SCENIC RX4 NÁVOD

Renault Scenic: problémy a poruchy

 
  • Problémy s automatickou převodovkou: Automatická převodovka modelu Scenic 3 a Scenic 4 vykazuje časté závady již od 60 000-80 000 km. Postiženy jsou zejména převodovky CVT, u kterých dochází k trhavému řazení a ztrátě výkonu.
  • Klimatizace nechladí: Rozšířeným problémem všech generací modelu Scenic je vadná klimatizace. Únik chladicí kapaliny nebo vadné kompresory se mohou objevit již při 40 000-50 000 km, což znamená, že klimatizace přestane správně fungovat.
  • Rozvodový řetěz motoru TCE: U motorů 1.2 TCE a TCE 140 se slabá místa v rozvodovém řetězu projevují již od 80 000-100 000 km. Rozvodový řetěz se může roztáhnout nebo prasknout, což vede k nákladnému poškození motoru.
  • Poruchy elektroniky: Poruchy elektroniky se vyskytují zejména u vozů Scenic 3 a Scenic 4. Problémy s imobilizérem a vadné řídicí jednotky se mohou objevit již při 30 000 km a vést k tomu, že vozidlo nenastartuje.

Renault Scenic: Problémy s automatickou převodovkou

Renault Scenic: Problémy s automatickou převodovkou

Nejčastější stížnosti na Renault Scenic se týkají automatické převodovky, zejména u modelů Scenic 3 automatic a Scenic 4 automatic. Převodovka CVT začíná vykazovat příznaky, jako je trhavé řazení, ztráta výkonu nebo úplné selhání, již při 60 000-80 000 km. Zejména automatická převodovka modelu Scenic 2 je známá svou nízkou spolehlivostí a životností. Problémy se často projevují neobvyklými zvuky, opožděnými reakcemi při řazení nebo vozidlo přestává řadit určité rychlostní stupně. V extrémních případech může převodovka zcela selhat, čímž se vozidlo stane nepojízdným.

Pro dlouhou životnost převodovky je zásadní pravidelná údržba. Citlivé automatické převodovky Renault Scenic vyžadují výměnu oleje se speciálním olejem CVT každých 40 000-60 000 km. Pro diagnostiku je třeba nejprve zkontrolovat hladinu a kvalitu oleje. Výměna převodového oleje a filtrů může pomoci v počátečních fázích. V případě pokročilého poškození je často nutná kompletní oprava převodovky nebo výměna řídicí jednotky, která může stát 3 000-5 000 eur.

VEGAZ UFR-584 Prużný díl výfuku 55 x 101,6, 100 mm, Repair Flex, přední, bez přípojky
Recenze - 2
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední
  • Délka [mm]: 101,6, 100
  • vnitřní průměr [mm]: 55
  • Průměr v mm: 80
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: bez přípojky
  • specifikace: Repair Flex
  • Dbejte servisních informaci
  • doplnkove info: CST232
  • Průměr potrubí [mm]: 55
  • VEGAZ: Prużný díl výfuku
  • Číslo produktu: UFR-584
  • Naše cena: 410,13 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
VEGAZ Prużný díl výfuku 55 x 101,6, 100 mm, Repair Flex, přední, bez přípojky
Číslo produktu: UFR-584
410,13 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
MANNOL ENERGY MN7511-20 Motorový olej 5W-30, 20l, polosyntetický olej
Recenze - 52
Informace o součástce
  • Viskozitni trida SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Doporučení výrobce: BMW Longlife-98, MB 229.5, Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 501 01, VW 503 01, Renault RN0710, Renault RN0700
  • obsah [litr]: 20
  • Olej: polosyntetický olej
  • Produktová řada: ENERGY
  • Číslo produktu: MN7511-20
  • MANNOL: Motorový olej
  • Naše cena: 2131,24 CZK
Údaje
MANNOL Motorový olej 5W-30, 20l, polosyntetický olej
Číslo produktu: MN7511-20
Více
2131,24 CZK
106,56 CZK za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
VALEO ORIGINAL PART 890000 Parkovací senzor přední, zadní, ultrazvukový senzor
Recenze - 23
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední, zadní
  • Typ snímače: ultrazvukový senzor
  • Produktová řada: ORIGINAL PART
  • Chemická vlastnost: lakovatelné
  • Délka [mm]: 41
  • Šířka [mm]: 22
  • Výška [mm]: 26,3
  • Počet kontaktů zástrčky: 3
  • Průměr v mm: 15,5
  • Hmotnost [kg]: 0,03
  • VALEO: Parkovací senzor
  • Číslo produktu: 890000
  • Stav: Nové
Údaje
VALEO Parkovací senzor přední, zadní, ultrazvukový senzor
Číslo produktu: 890000
1089,20 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorový olej 5W-30, 10l, polosyntetický olej
Recenze - 65
Informace o součástce
  • Viskozitni trida SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Doporučení výrobce: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • obsah [litr]: 10
  • Olej: polosyntetický olej
  • Produktová řada: ENERGY
  • Číslo produktu: MN7511-10
  • MANNOL: Motorový olej
  • Naše cena: 1093,05 CZK
Údaje
MANNOL Motorový olej 5W-30, 10l, polosyntetický olej
Číslo produktu: MN7511-10
Více
1093,05 CZK
109,31 CZK za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
MAXGEAR AC197082 Elektromagnetická spojka, kompresor klimatizace 12V, SANDEN, CASE I.H., CITROEN, CLAAS, DAF, FIAT, MASSEY FERGUSON TRAC, JEEP, NEW HOLLAND, SCANIA, SPECIAL VEHICLES, PEUGEOT, PSA, VOLVO CONSTRUCTION E, RENAULT, VOLVO TRUCK, VAG, VOLKSWAGEN, VW SD7H15, SD709, SD7V16, R 96 mm
Recenze - 1
Informace o součástce
  • Omezení výrobce: SANDEN, CASE I.H., CITROEN, CLAAS, DAF, FIAT, MASSEY FERGUSON TRAC, JEEP, NEW HOLLAND, SCANIA, SPECIAL VEHICLES, PEUGEOT, PSA, VOLVO CONSTRUCTION E, RENAULT, VOLVO TRUCK, VAG, VOLKSWAGEN, VW
  • Průměr v mm: 96
  • Napětí [V]: 12
  • Kompresor -ID: SD7H15, SD709, SD7V16
  • Výška [mm]: 32
  • Číslo technické informace: CLOCK 05:25
  • MAXGEAR: Elektromagnetická spojka, kompresor klimatizace
  • Číslo produktu: AC197082
  • Naše cena: 742,13 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
MAXGEAR Elektromagnetická spojka, kompresor klimatizace 12V, SANDEN, CASE I.H., CITROEN, CLAAS, DAF, FIAT, MASSEY FERGUSON TRAC, JEEP, NEW HOLLAND, SCANIA, SPECIAL VEHICLES, PEUGEOT, PSA, VOLVO CONSTRUCTION E, RENAULT, VOLVO TRUCK, VAG, VOLKSWAGEN, VW SD7H15, SD709, SD7V16, R 96 mm
Číslo produktu: AC197082
742,13 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Renault Scenic: Problémy s klimatizací

Další častá závada se týká klimatizačního systému, přičemž mezi nejčastěji hlášené problémy patří "nechladí klimatizace Scenic 4" a "nechladí klimatizace Scenic 3". Tyto závady se vyskytují od 40 000 do 50 000 km a týkají se všech generací od Scenicu 1 po Grand Scenic 4. Klimatizace přestává správně fungovat z důvodu úniku chladicí kapaliny, vadných kompresorů nebo zanesených kondenzátorů. Typickými příznaky jsou teplý vzduch z ventilačních otvorů, neobvyklé zvuky při zapnutí klimatizace nebo úplné selhání systému. Kromě toho se v případě vadného ventilátoru mohou objevit problémy typu "Scenic 3 ventilation does not work" nebo "Ventilation does not work".

Pro správnou diagnostiku problémů s klimatizací je nutná systematická kontrola. Složité klimatizační systémy Renault Scenic vyžadují odbornou kontrolu celého systému, včetně hladiny chladicí kapaliny, kompresoru a elektrických součástí. Řešení začíná vizuální kontrolou těsnosti a kontrolou hladiny chladicí kapaliny. Výměna kompresoru stojí přibližně 800-1 200 eur, zatímco drobné opravy, jako je výměna těsnění, jsou levnější. Pravidelná údržba každé 2-3 roky může zabránit větším škodám.

Renault Scenic: Problémy s motory TCE a rozvodovým řetězem

Renault Scenic: Problémy s motory TCE a rozvodovým řetězem

Motory TCE, zejména motory 1.2 TCE, TCE 130 a TCE 140, vykazují značné nedostatky v rozvodovém řetězu. Tyto problémy se obvykle objevují mezi 80 000-120 000 km, ale v extrémních případech mohou nastat i dříve. Rozvodový řetěz se může roztáhnout, což vede k chrastivým zvukům při studených startech, nebo v nejhorším případě prasknout a způsobit úplné selhání motoru. Mezi další postižené motory patří Scenic 3 1.4 TCE, který má podobné příznaky. Problémy se často zhoršují v důsledku nedostatečné údržby nebo používání nesprávné specifikace oleje. Řidiči hlásí kovové zvuky z motorového prostoru, zejména při studených startech, a ztrátu výkonu.

Při podezření na problémy s rozvodovým řetězem je nezbytná odborná prohlídka. Přesné motory Renault Scenic TCE vyžadují pravidelnou kontrolu rozvodového řetězu každých 60 000 km a používání kvalitního motorového oleje 5W-30. Diagnostika se provádí poslechem motoru a kontrolou napnutí rozvodového řetězu. Preventivní výměna rozvodového řetězu stojí přibližně 1 500-2 500 eur, zatímco poškození motoru způsobené přetrženým rozvodovým řetězem může mít za následek náklady na opravu ve výši 5 000-8 000 eur. Pravidelná výměna oleje každých 15 000 km může výrazně prodloužit životnost rozvodového řetězu.

Renault Scenic: Problémy s elektronikou a problémy se startováním

Závady elektroniky patří k nejčastějším poruchám vozu Renault Scenic, zejména u novějších modelů, jako jsou Scenic 3 a Scenic 4. Problém "nenastartuje imobilizér" se vyskytuje od 30 000 km a je způsoben vadnými transpondéry, zámky zapalování nebo řídicími jednotkami. Další elektronické závady se týkají informačního a zábavního systému, centrálního zamykání a různých čidel. Typickými příznaky jsou: vozidlo nenastartuje, chybová hlášení na displeji, vadné osvětlení nebo problémy s elektrickým zvedáním oken ("okno již nejde nahoru"). Spolehlivost elektroniky se výrazně snižuje se stárnutím vozidla, přičemž častými příčinami jsou vlhkost a koroze.

Pro diagnostiku problémů s elektronikou je nutná odborná údržba. Citlivé elektronické komponenty vozu Renault Scenic vyžadují pravidelnou aktualizaci softwaru a kontrolu konektorů z hlediska koroze. Řešení začíná počítačovou diagnostikou, která identifikuje chybové kódy. Často pomůže resetování řídicích jednotek nebo výměna vadných pojistek. V případě složitějších problémů může být nutná výměna řídicích jednotek, která může stát 500 až 1 500 eur. Pravidelná kontrola baterie a uzemnění může zabránit mnoha elektronickým problémům.

Renault Scenic: Problémy s topením a ventilací

Problémy s vytápěním a větráním se vyskytují u všech generací vozů Scenic, přičemž mezi nejčastější stížnosti patří "nefunguje topení" a "nefunguje ventilátor Scenic 2". Tyto závady se projevují již při 50 000-70 000 km v důsledku vadných motorů ventilátorů, zanesených topných jader nebo vadných pohonů vzduchových klapek. Zejména model Scenic 2 je známý poruchami ventilátorů, zatímco u modelů Scenic 3 a Grand Scenic 3 často selhává automatická klimatizace. Mezi příznaky patří studený vzduch navzdory zapnutému topení, nerovnoměrné rozložení teploty nebo úplné selhání ventilátoru. Životnost komponentů topení výrazně snižují nečistoty a vlhkost v systému.

Pro správnou funkci topného systému je nezbytná pravidelná údržba. Komplexní systémy vytápění a větrání Renault Scenic vyžadují čištění a dezinfekci větracích kanálů každé 2 až 3 roky. Při diagnostice je třeba nejprve zkontrolovat pojistky a motor ventilátoru. Poškozený motor dmychadla stojí přibližně 200-400 eur, zatímco výměna topného jádra může stát 600-1 000 eur. Výměna vzduchových filtrů každých 15 000-20 000 km a pravidelné používání čističů klimatizace může zabránit většině problémů.

Renault Scenic: Problémy se vznětovými motory

Renault Scenic: Problémy se vznětovými motory

Vznětové motory, zejména 1,5 dCi a Scenic 3 1,5 dCi, vykazují specifické nedostatky, které se projevují v různých kilometrových rozpětích. Mezi 60 000-100 000 km se často objevují problémy s filtrem pevných částic, který se zanáší a musí se regenerovat. U vznětového motoru 2.0 16V se problémy s vysokotlakým čerpadlem projevují již při 80 000 km, zatímco vstřikovače mohou obvykle selhat mezi 120 000-150 000 km. Mezi další časté problémy patří závady recirkulace výfukových plynů (EGR ventil) a turbodmychadla. Mezi příznaky patří ztráta výkonu, černý kouř z výfuku, zvýšená spotřeba paliva nebo nenastartování vozidla. Spolehlivost vznětových motorů do značné míry závisí na stylu jízdy a údržbě.

Systematická kontrola je pro dlouhou životnost vznětových motorů zásadní. Náročné dieselové agregáty Renault Scenic vyžadují pravidelnou údržbu kvalitním naftovým olejem a včasnou výměnu filtrů každých 20 000-30 000 km. Diagnostika se provádí odečtením chybových kódů a kontrolou výfukového systému. Pravidelná jízda po dálnici napomáhá regeneraci filtru pevných částic. Vadný filtr pevných částic stojí 1 500-2 500 eur, zatímco vstřikovače stojí přibližně 300-500 eur za kus. Preventivní opatření, jako je používání aditiv do nafty, mohou výrazně prodloužit životnost.

-15%
WALSER Trish 20038 Autopotah antracit, Ovčí kůže, přední
Recenze - 3
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední
  • Počet dílů [dílný]: 1
  • Materiál: Ovčí kůže
  • Barva: antracit
  • Typ vozidla: Osobní auta
  • Jednotka množství: kus
  • Univerzální: Ano
  • Verze: Trish
  • WALSER: Autopotah
  • Číslo produktu: 20038
  • Naše cena: 1062,78 CZK
Údaje
WALSER Autopotah antracit, Ovčí kůže, přední
Číslo produktu: 20038
ve srovnání s DMOC 1250,45 CZK

1062,78 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
AISIN Premium ATF 6 ATF-92005 Olej do automatické převodovky ATF VI, 5l, Červená
Recenze - 36
Informace o součástce
  • Viskozitni trida SAE: ATF VI
  • Doporučení výrobce: MB236.14, MB236.12, MB236.91, MB236.11, MB236.10
  • předstihuje specifikaci: Aisin JWS3309 / AW1, Aisin JWS3317, BMW ATF6, Chrysler MS9602, Chrysler AATF+4 / +3, Hyu. SPII / SPIII / SPIV, Fiat 955550AV4, Ford WSSM2C922A1, Ford WSSM2C924A, GM Dextron IID / IIE, GM Dextron IIIG / IIIH, Honda ATFZ1, Jaso M3151A, Mazda MIII, Nissan Matic D / J / K / W, Toy. T / TII / TIII / TIV, VAG G055025 / G052162, VAG G052990 / G052533, Volvo 1161540, Volvo ZF ATF13754, ZF TE ML11A / 11B
  • Produktová řada: Premium ATF 6
  • Typ kontejneru: Kanystr
  • Barva: Červená
  • obsah [litr]: 5
  • AISIN: Olej do automatické převodovky
  • Číslo produktu: ATF-92005
  • Naše cena: 1375,30 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
AISIN Olej do automatické převodovky ATF VI, 5l, Červená
Číslo produktu: ATF-92005
Více
1375,30 CZK
Cena za kus
275,06 CZK za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
THERMOTEC DCR057TT Sací hadice, vzduchový filtr Vnitřni průměr 2: 65,5mm
Recenze - 33
Informace o součástce
  • Průměr v mm: 53,6
  • Vnitřní průměr 2 [mm]: 65,5
  • Délka hadičky [mm]: 350
  • THERMOTEC: Sací hadice, vzduchový filtr
  • Číslo produktu: DCR057TT
  • Naše cena: 589,32 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
THERMOTEC Sací hadice, vzduchový filtr Vnitřni průměr 2: 65,5mm
Číslo produktu: DCR057TT
589,32 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
TotalEnergies Quartz 9000 Energy 2198206 Motorový olej 5W-40, 5l
Recenze - 48
Informace o součástce
  • Viskozitni trida SAE: 5W-40
  • ACEA: ACEA A3 / B3
  • API: API SN, API CF
  • Doporučení výrobce: MB 229.5, VW 502 00, VW 505 00, BMW Longlife-01, Porsche A40, Fiat 9.55535-M2, Fiat 9.55535-N2, Fiat 9.55535-G2, Fiat 9.55535-Z2
  • obsah [litr]: 5
  • Produktová řada: Quartz
  • Verze: 9000 Energy
  • Číslo produktu: 2198206
  • Typ kontejneru: Kanystr
  • Typ vozidla: Auto
  • TotalEnergies: Motorový olej
  • Naše cena: 767,66 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
TotalEnergies Motorový olej 5W-40, 5l
Číslo produktu: 2198206
767,66 CZK
153,53 CZK za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-21%
FEBI BILSTEIN 107037 Opravna sada, sada kabelu mit Quetschverbinder
Recenze - 9
Informace o součástce
  • Počet vedení: 1
  • Doplňkový výrobek / doplňkové info: mit Quetschverbinder
  • Délka kabelu [mm]: 150
  • Dbejte servisních informaci
  • FEBI BILSTEIN: Opravna sada, sada kabelu
  • Číslo produktu: 107037
  • Naše cena: 271,87 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
FEBI BILSTEIN Opravna sada, sada kabelu mit Quetschverbinder
Číslo produktu: 107037
ve srovnání s DMOC 345,70 CZK

271,87 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Další běžné závady vozu Renault Scenic

Na základě zkušeností řidičů vozů Renault Scenic se vyskytují následující další problémy:

 
  • Vadné elektrické ovládání oken: elektrické ovládání oken začíná selhávat již při 40 000-60 000 km, zejména u zadních dveří.
  • Problémy s ruční brzdou: Poruchy ruční brzdy u modelu Scenic 2 se mohou vyskytnout již od 50 000 km, často v důsledku opotřebovaných lan nebo vadných aktuátorů.
  • Opotřebení brzd: Brzdový systém vozu Scenic 3 vykazuje nadprůměrné opotřebení brzdových destiček od 30 000-40 000 km.
  • Vadné palivové čerpadlo: Obvykle se vyskytuje mezi 100 000-120 000 km a vede k problémům se startováním nebo ztrátě výkonu.
  • Problémy s řízením: Závady na čerpadle posilovače řízení nebo převodce řízení se mohou vyskytnout od 80 000-100 000 km.
  • Opotřebení spojky: U manuálních převodovek je výměna spojky běžná mezi 100 000-140 000 km.
  • Problémy s korozí: Problémy s korozí: Zejména u modelu Scenic RX4 se objevují problémy s korozí na podbězích kol a prazích od 8-10 let.

Renault Scenic: slabé a silné stránky

Silné stránky Slabé stránky
Prostorný interiér Problémy s automatickou převodovkou
Flexibilní konfigurace sedadel Poruchy klimatizace
Dobrý přehled Problémy s rozvodovým řetězem motoru TCE
Pohodlné odpružení Poruchy elektroniky
Praktická řešení úložných prostor Problémy s vytápěním/větráním
Moderní bezpečnostní vybavení Vysoké náklady na opravy
Všestrannost Nízká spolehlivost při vysokém počtu najetých kilometrů

Navzdory svým praktickým vlastnostem a komfortnímu prostoru představuje Renault Scenic z hlediska spolehlivosti značné problémy. Nejčastější závady se týkají složitých systémů, jako je automatická převodovka, klimatizace a elektronika, které mohou způsobit problémy i při středním nájezdu kilometrů. Důsledná údržba a včasný zásah při prvních příznacích jsou klíčové pro prodloužení životnosti a předcházení nákladným opravám.

Užitečná videa k danému tématu:

Vyměna vzduchový filtr motoru pro RENAULT SCENIC 2

Jak vyměnit zapalovací svíčka na RENAULT SCENIC RX4 NÁVOD

AUTODOC Bestsellery: náhradní díly za nízkou cenu

BOSAL 258-038 Matice, kolektor výfukových plynů M8
Recenze - 16
Informace o součástce
  • Velikost závitu: M8
  • DIN / ISO: DIN 267 Cu
  • BOSAL: Matice, kolektor výfukových plynů
  • Číslo produktu: 258-038
  • Stav: Nové
Údaje
BOSAL Matice, kolektor výfukových plynů M8
Číslo produktu: 258-038
26,68 CZK
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
QUICK BRAKE 113-0525 Opravná sada, páka rucní brzdy (třmen kotoucove brzdy)
Recenze - 11
Informace o součástce
  • QUICK BRAKE: Opravná sada, páka rucní brzdy (třmen kotoucove brzdy)
  • Číslo produktu: 113-0525
  • Naše cena: 62,99 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
QUICK BRAKE Opravná sada, páka rucní brzdy (třmen kotoucove brzdy)
Číslo produktu: 113-0525
62,99 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
FEBEST SET-006 Opravná sada, převodka řízení
Recenze - 18
Informace o součástce
  • Množství: 1
  • Délka balení [cm]: 3,7
  • Šířka balení [cm]: 3,2
  • Výška balení [cm]: 1,8
  • FEBEST: Opravná sada, převodka řízení
  • Číslo produktu: SET-006
  • Naše cena: 560,35 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
FEBEST Opravná sada, převodka řízení
Číslo produktu: SET-006
560,35 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
THERMOTEC KTT160055 Vysokotlaké vedení, klimatizace od kondenzátoru po sušárnu
Informace o součástce
  • topení / chlazení: od kondenzátoru po sušárnu
  • THERMOTEC: Vysokotlaké vedení, klimatizace
  • Číslo produktu: KTT160055
  • Naše cena: 1423,53 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
THERMOTEC Vysokotlaké vedení, klimatizace od kondenzátoru po sušárnu
Číslo produktu: KTT160055
1423,53 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
PIERBURG 7.03571.16.0 Škrtící klapka elektrický
Recenze - 10
Informace o součástce
  • Číslo technické informace: PI 1649
  • druh provozu: elektrický
  • PIERBURG: Škrtící klapka
  • Číslo produktu: 7.03571.16.0
  • Naše cena: 3026,36 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
PIERBURG Škrtící klapka elektrický
Číslo produktu: 7.03571.16.0
3026,36 CZK
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
ELRING 584.560 Zavrtny sroub
Recenze - 8
Informace o součástce
  • Velikost závitu: M8x1,25x25
  • Celková délka [mm]: 35
  • Číslo tarifu zboží: 7318155051
  • ELRING: Zavrtny sroub
  • Číslo produktu: 584.560
  • Naše cena: 38,18 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
ELRING Zavrtny sroub
Číslo produktu: 584.560
38,18 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
VEGAZ UFR-149 Prużný díl výfuku 45 x 101,6 mm, inner braid
Recenze - 1
Informace o součástce
  • Délka [mm]: 101,6
  • Vnější průměr 2 [mm]: 70
  • specifikace: inner braid
  • Průměr potrubí [mm]: 45
  • VEGAZ: Prużný díl výfuku
  • Číslo produktu: UFR-149
  • Naše cena: 419,81 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
VEGAZ Prużný díl výfuku 45 x 101,6 mm, inner braid
Číslo produktu: UFR-149
419,81 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
CARTECHNIC ULTRA POWER 40 27289 00621 5 Autobaterie 12V 44Ah 440A B13 Olověná kyselinová baterie
Recenze - 13
Informace o součástce
  • Produktová řada: ULTRA POWER
  • kapacita baterie v Ah: 44
  • Baterie: Olověná kyselinová baterie
  • Řazení pólů 0
  • Spodní provedení: B13
  • Test za studena dle EN (v A): 440
  • Délka [mm]: 207
  • Šířka [mm]: 175
  • Výška [mm]: 175
  • Napětí [V]: 12
  • DIN / ISO: LB1
  • druh zásuvky: 1
  • CARTECHNIC: Autobaterie
  • Číslo produktu: 40 27289 00621 5
  • Naše cena: 2057,48 CZK
Údaje
CARTECHNIC Autobaterie 12V 44Ah 440A B13 Olověná kyselinová baterie
Číslo produktu: 40 27289 00621 5
2057,48 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
FA1 355-200 Prużný díl výfuku 55 x 203,2 mm, flexibilní
Recenze - 2
Informace o součástce
  • Průměr v mm: 55
  • Délka [mm]: 203,2
  • Spojovací díl potrubí: flexibilní
  • Průměr potrubí [mm]: 55
  • FA1: Prużný díl výfuku
  • Číslo produktu: 355-200
  • Naše cena: 510,64 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
FA1 Prużný díl výfuku 55 x 203,2 mm, flexibilní
Číslo produktu: 355-200
510,64 CZK
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-57%
FEBI BILSTEIN 12409 Tesneni, priruba chladiva
Recenze - 77
Informace o součástce
  • vnitřní průměr [mm]: 20
  • Materiál: NBR (Nitril-Butadien-Kautschuk)
  • Hmotnost [kg]: 0,003
  • FEBI BILSTEIN: Tesneni, priruba chladiva
  • Číslo produktu: 12409
  • Naše cena: 14,72 CZK
  • Stav: Nové
Údaje
FEBI BILSTEIN Tesneni, priruba chladiva
Číslo produktu: 12409
ve srovnání s DMOC 34,85 CZK

14,72 CZK
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Populární příspěvky

Přihlásit se novinek

Pro získání nejnovějších novinek a tipů prosím zadejte vaši emailovou adresu: