• SHOP
  • CLUB
Vyzkoušejte prémiový účet
0
Moje garáž
Přidat vozidlo
0
Položek #
0,00 Kč
Váš košík je prázdný

Problémy s vozem Peugeot 208

Obsah

  1. Peugeot 208: problémy a poruchy
  2. Peugeot 208: Problémy se systémem Start-Stop
  3. Peugeot 208: Problémy se systémem dotykové obrazovky
  4. Peugeot 208: Problémy s klimatizací
  5. Peugeot 208: Problémy s automatickou převodovkou
  6. Peugeot 208: Problémy s elektronickými systémy
  7. Další časté závady vozu Peugeot 208
  8. Peugeot 208: slabé a silné stránky
    1. Jak vyměnit stěrače / list stěrače na PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)
    2. Jak vyměnit kabinový filtr na PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)
    3. Jak vyměnit zapalovací svíčky na PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)

Peugeot 208: problémy a poruchy

 
  • Poruchy systému Start-Stop: Zejména u modelů od roku 2014 s motorem 1.2 PureTech 82 již systém Start-Stop nefunguje správně. K těmto poruchám dochází často po ujetí 40 000-60 000 km a projevují se chybovými hlášeními v palubním počítači.
  • Závady dotykového displeje: Dotykový displej přestává fungovat, zejména u modelů z let 2016 a 2017. Tyto elektronické závady se mohou objevit již po 25 000-35 000 km a vedou k problémům s Apple CarPlay a dalšími funkcemi infotainmentu.
  • Klimatizace nechladí: Časté stížnosti na vadnou klimatizaci, která přestává chladit. Tato slabá místa se často objevují po 30 000-50 000 km, zejména u motorů BlueHDi 100 z let 2016 a 2017.
  • Problémy s automatickou převodovkou: Automatická převodovka špatně řadí nebo nenastartuje, zejména u modelů 1.6 VTi 120. Tyto závady se mohou objevit ve dvou vlnách: na začátku po 15 000-25 000 km a později po 80 000-100 000 km.

Peugeot 208: Problémy se systémem Start-Stop

Systém Start-Stop vozu Peugeot 208 přestává spolehlivě fungovat a vykazuje různé příznaky, jako je trvalá deaktivace nebo nepravidelná funkce. Postiženy jsou zejména modely s motorem 1.2 PureTech 82 z modelových let 2014-2017, u nichž k těmto poruchám dochází často po ujetí 40 000-60 000 km. Spolehlivost systému ovlivňují různé faktory, včetně vadných snímačů baterie, znečištěných kontaktů nebo problémů s řídicí jednotkou motoru. Řidiči často hlásí chybové hlášení v palubním počítači, které signalizuje, že systém je dočasně nedostupný. Životnost součástí systému Start-Stop může být dále snížena častými krátkými jízdami nebo extrémními teplotami.

Pro správnou funkci systému Start-Stop je nezbytná systematická kontrola. Citlivé snímače baterie vozu Peugeot 208 vyžadují pravidelné čištění a kalibraci, aby byla zajištěna jejich optimální funkce. Nejprve je třeba změřit napětí akumulátoru - musí být alespoň 12.4 V. U snímače baterie na záporném pólu baterie je třeba zkontrolovat korozi a těsnost spojů. Pokud problémy přetrvávají, je často nutné aktualizovat software řídicí jednotky motoru nebo vyměnit snímač řízení baterie. Preventivní údržba každých 20 000 km může zabránit závažným poruchám a zvýšit spolehlivost systému.

Peugeot 208: Problémy se systémem dotykové obrazovky

Peugeot 208: Problémy se systémem dotykové obrazovky

Dotyková obrazovka vozu Peugeot 208 již nefunguje správně a vykazuje různé chyby, jako je zamrznutí displeje, nedostatečná reakce na dotyk nebo úplné selhání systému. Tyto závady se vyskytují zejména u modelů z let 2016 a 2017, často již po ujetí 25 000-35 000 km. Závady elektroniky se projevují černými obrazovkami, opožděnými reakcemi nebo neustálým restartováním systému. Přestává fungovat Apple CarPlay a postiženy jsou i další funkce infotainmentu, jako je navigace a rádio. Příznaky mohou být závislé na teplotě a v horkém počasí se zhoršují. Problematické je to zejména proto, že přes displej se ovládají i důležité funkce vozidla, jako je klimatizace.

Pro diagnostiku problémů s dotykovým displejem je nutná odborná prohlídka. Složité infotainment systémy vozu Peugeot 208 vyžadují speciální diagnostické zařízení pro analýzu chyb a často i aktualizaci softwaru, která problém vyřeší. Nejprve je třeba se pokusit o restart systému odpojením 12V baterie na 15 minut. Pokud problémy přetrvávají, je často nutná aktualizace firmwaru, kterou lze provést pouze v servisu. V závažných případech je nutné vyměnit celý modul displeje, což může stát 800-1200 eur. Pravidelné aktualizace softwaru mohou mít preventivní účinek a zlepšit stabilitu systému.

-18%
FR 7 DC+ BOSCH 0 242 235 666 Zapalovací svíčka M 14 x 1,25, Otvor klíče: 16 mm
Recenze - 54
Informace o součástce
  • Vzdálenost elektrod: 0,9
  • Rozměr klíče: 16 mm
  • průměr vlákna [mm]: 19
  • Umístění jiskry [mm]: 3
  • Velikost závitu: M 14 x 1,25
  • Utahovací moment [Nm]: 28
  • Počet kontaktů zástrčky: 1
  • BOSCH: Zapalovací svíčka
  • Číslo produktu: 0 242 235 666
  • Stav: Nové
Údaje
BOSCH Zapalovací svíčka M 14 x 1,25, Otvor klíče: 16 mm
Číslo produktu: 0 242 235 666
ve srovnání s DMOC 82,16 Kč

66,99 Kč
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
REINZ 70-31414-10 Těsnicí materiál Tuba, Silikon, Obsah: 70ml, neobsahující rozpouštědla, trvale elastický, vhodný k tvrzení, černá, REINZOSIL
Recenze - 91
Informace o součástce
  • Materiál: Silikon
  • Chemická vlastnost: neobsahující rozpouštědla, trvale elastický, vhodný k tvrzení
  • Barva: černá
  • objem: 70
  • od rozsahu teploty [°C]: 50
  • Rozsah teploty do [°C]: 320
  • Typ kontejneru: Tuba
  • jen ve spojení s: 70-31415-00
  • doplnkove info: REINZOSIL
  • REINZ: Těsnicí materiál
  • Číslo produktu: 70-31414-10
  • Naše cena: 161,49 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
REINZ Těsnicí materiál Tuba, Silikon, Obsah: 70ml, neobsahující rozpouštědla, trvale elastický, vhodný k tvrzení, černá, REINZOSIL
Číslo produktu: 70-31414-10
161,49 Kč
2307,00 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
FRENKIT 238901 Sada na opravy, brzdový třmen Zadní náprava, R: 38 mm , Kit+Piston
Recenze - 11
Informace o součástce
  • montovaná strana: Zadní náprava
  • Průměr v mm: 38
  • Brzdový systém: ATE (Teves), Lucas, TRW
  • verze: Kit+Piston
  • sada úplná
  • FRENKIT: Sada na opravy, brzdový třmen
  • Číslo produktu: 238901
  • Stav: Nové
Údaje
FRENKIT Sada na opravy, brzdový třmen Zadní náprava, R: 38 mm , Kit+Piston
Číslo produktu: 238901
488,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-64%
INA 529 0335 10 Sada zebrovanych klinovych remenu Zkontrolujte generátor na volný běh a případně ho vyměňte
Recenze - 8
Informace o součástce
  • Počet žeber: 6
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: Zkontrolujte generátor na volný běh a případně ho vyměňte
  • Délka [mm]: 962
  • Nutno dodržovat montážní návod
  • INA: Sada zebrovanych klinovych remenu
  • Číslo produktu: 529 0335 10
  • Naše cena: 846,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
INA Sada zebrovanych klinovych remenu Zkontrolujte generátor na volný běh a případně ho vyměňte
Číslo produktu: 529 0335 10
ve srovnání s DMOC 2361,39 Kč

846,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-13%
822110 ATE 11.8171-0061.2 Vodicí pouzdro, brzdový třmen
Informace o součástce
  • Délka [mm]: 39,1
  • Průměr v mm: 12
  • Brzdový systém: ATE
  • ATE: Vodicí pouzdro, brzdový třmen
  • Číslo produktu: 11.8171-0061.2
  • Stav: Nové
Údaje
ATE Vodicí pouzdro, brzdový třmen
Číslo produktu: 11.8171-0061.2
ve srovnání s DMOC 57,52 Kč

49,49 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Peugeot 208: Problémy s klimatizací

Klimatizační systém vozu Peugeot 208 již dostatečně nechladí nebo zcela selhává, což vede ke značné ztrátě komfortu, zejména v letních měsících. Tyto běžné závady se často projeví po ujetí 30 000-50 000 km, zejména u motorů BlueHDi 100 modelových ročníků 2016 a 2017. Příznaky se pohybují od špatného výkonu chlazení přes teplý vzduch vycházející z trysek až po úplné selhání systému. Obvyklými příčinami jsou vadné kompresory, netěsnosti chladicího systému nebo vadné expanzní ventily. Ventilátor se již nespustí nebo běží pouze na nejnižší stupeň, což naznačuje problémy s motorem ventilátoru nebo sériovým odporem. Ventilace již nefunguje správně a nelze dosáhnout příjemné teploty, i když kompresor pracuje.

Pro správnou funkci klimatizačního systému je nezbytná odborná údržba. Citlivé součásti klimatizace vozu Peugeot 208 vyžadují pravidelnou kontrolu hladiny chladiva a těsnosti systému každých 20 000-30 000 km. Diagnostika začíná kontrolou tlaku chladiva - nízký tlak by se měl pohybovat mezi 1.5-2,5 baru, vysoký tlak mezi 12-18 barů. Kompresor klimatizace by měl být zkontrolován z hlediska mechanického poškození a správné funkce. Úniky lze lokalizovat pomocí UV barviva. Pokud je chladicí výkon špatný, je často nutné vyčistit výparník nebo vyměnit kabinový filtr. Preventivní opatření, jako je pravidelné zapínání i v zimě, mohou prodloužit životnost systému.

Peugeot 208: Problémy s automatickou převodovkou

Peugeot 208: Problémy s automatickou převodovkou

Automatická převodovka vozu Peugeot 208 špatně řadí nebo vozidlo nenastartuje, což vede ke značným problémům při jízdě. Postiženy jsou zejména modely 1.6 VTi 120, u nichž se tyto závady objevují ve dvou charakteristických vlnách: brzy po 15 000-25 000 km a později po 80 000-100 000 km ujetých kilometrů. Mezi příznaky patří trhavé řazení, zpoždění při rozjezdu nebo úplné odmítnutí řazení. Motor nenastartuje, i když se normálně otáčí, což často ukazuje na problémy s řídicí jednotkou převodovky. Automatická převodovka se může přepnout do nouzového režimu a jet pouze na 3. rychlostní stupeň. Obvyklými příčinami jsou opotřebované spojky, vadné elektromagnetické ventily nebo problémy s elektronikou převodovky. Spolehlivost dále zhoršuje agresivní jízda nebo nedostatečná údržba.

Pro dlouhou životnost automatické převodovky je nezbytná pravidelná údržba. Přesné převodové mechanismy vozu Peugeot 208 vyžadují výměnu oleje se speciálním olejem ATF každých 60 000 km a pravidelnou elektronickou diagnostiku. Teplota převodového oleje by se měla pohybovat mezi 80-90 °C, vyšší hodnoty signalizují problémy. V případě problémů s řazením je nutné nejprve provést diagnostiku závady pomocí OBD skeneru. Obvyklé chybové kódy jsou P0700 (problém s převodovkou) nebo P0720 (snímač výstupních otáček). Hladinu převodového oleje je třeba kontrolovat při zahřátém motoru a běžící převodovce. V případě časných problémů často pomůže aktualizace softwaru řídicí jednotky převodovky, zatímco pozdější poruchy obvykle vyžadují mechanickou opravu.

ELRING 434.941 Závitová zátka, olejová vana M16x1,5x12, Otvor klíče: 8 mm, s těsnicím kroužkem
Recenze - 11
Informace o součástce
  • Velikost závitu: M16x1,5x12
  • Rozměr klíče: 8 mm
  • Hlava šroubu - / Profil matky: Vnitřní čtyřhran
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: s těsnicím kroužkem
  • Číslo tarifu zboží: 8484900000
  • ELRING: Závitová zátka, olejová vana
  • Číslo produktu: 434.941
  • Naše cena: 88,49 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
ELRING Závitová zátka, olejová vana M16x1,5x12, Otvor klíče: 8 mm, s těsnicím kroužkem
Číslo produktu: 434.941
88,49 Kč
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
NTY EPE-PE-006 Spínač řízení
Recenze - 6
Informace o součástce
  • Přepínací funkce: s regulací rychlosti jízdy
  • Výrobní číslo: EPE-PE-006
  • NTY: Spínač řízení
  • Číslo produktu: EPE-PE-006
  • Naše cena: 797,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
NTY Spínač řízení
Číslo produktu: EPE-PE-006
797,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-21%
12V 70AH 760A BOSCH S4 0 092 S4E 081 Autobaterie 12V 70Ah 760A EFB baterie
Recenze - 45
Informace o součástce
  • Produktová řada: S4
  • kapacita baterie v Ah: 70
  • Baterie: EFB baterie
  • Test za studena dle EN (v A): 760
  • Délka [mm]: 278
  • Šířka [mm]: 175
  • Výška [mm]: 190
  • Napětí [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • Spodní provedení: B00
  • druh zásuvky: 1
  • BOSCH: Autobaterie
  • Číslo produktu: 0 092 S4E 081
  • Naše cena: 3863,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
BOSCH Autobaterie 12V 70Ah 760A EFB baterie
Číslo produktu: 0 092 S4E 081
ve srovnání s DMOC 4921,07 Kč

3863,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
-37%
VT540S EIBACH VT540-S Rozsireni, blatnik přední osa, Zadní náprava, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Recenze - 20
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední osa, Zadní náprava
  • Délka [mm]: 210
  • Šířka [mm]: 13
  • doplnkove info: Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
  • EIBACH: Rozsireni, blatnik
  • Číslo produktu: VT540-S
  • Naše cena: 865,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
EIBACH Rozsireni, blatnik přední osa, Zadní náprava, Eibach Pro-Spacer, Splash Guards
Číslo produktu: VT540-S
ve srovnání s DMOC 1374,41 Kč

865,00 Kč
Cena za set se 2 kusy
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
ROMIX C60332 Klip, ozdobna / ochranna lista
Recenze - 8
Informace o součástce
  • Jednotka množství: kus
  • Výška [mm]: 20
  • Průměr v mm: 10
  • ROMIX: Klip, ozdobna / ochranna lista
  • Číslo produktu: C60332
  • Naše cena: 58,49 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
ROMIX Klip, ozdobna / ochranna lista
Číslo produktu: C60332
58,49 Kč
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Peugeot 208: Problémy s elektronickými systémy

Elektronické systémy vozu Peugeot 208 vykazují různé poruchy, které výrazně zhoršují bezpečnost a komfort jízdy. Palubní počítač se již nezapíná nebo zobrazuje nesprávné informace, zejména u modelů 2020 s motorem 1.2 PureTech. Okno se již nezvedá, což způsobuje bezpečnostní problémy a často se objevuje po 35 000-45 000 km. Tempomat přestává fungovat a deaktivuje se za jízdy, což může být nebezpečné zejména na dálnicích. Tyto elektronické závady mohou být vyvolány vlhkostí, výkyvy teplot nebo vibracemi. U motorů 1.0 VTi a 1.4 VTi se často objevuje několik elektronických problémů současně, což ukazuje na zásadní problém s elektronikou vozidla. Příznaky se mohou objevovat sporadicky a mohou se zhoršovat za určitých povětrnostních podmínek.

Pro diagnostiku komplexních problémů s elektronikou je nutná systematická kontrola. Síťové řídicí jednotky vozu Peugeot 208 vyžadují k vyřešení problému komplexní analýzu závady pomocí profesionálního diagnostického zařízení a často i aktualizaci softwaru. V první řadě je třeba zkontrolovat všechny pojistky - vadné pojistky jsou často příčinou selhání jednotlivých systémů. Napětí baterie musí být stabilní v rozmezí 12.4-12.8 V, protože kolísání napětí může způsobit problémy s elektronikou. V případě problémů s okny by se měly jednotlivě zkontrolovat motory a spínače elektricky ovládaných oken. Problémy s tempomatem často vyžadují kalibraci snímačů nebo výměnu snímače volantu. Preventivní opatření, jako je pravidelná aktualizace softwaru, mohou zabránit mnoha elektronickým problémům.

Další časté závady vozu Peugeot 208

Na základě zkušeností řidičů vozu Peugeot 208 se vyskytují následující další problémy:

 
  • Problémy s rozvodovým řemenem u motorů 1.2 VTi: obvykle se objevují po 80 000-100 000 km, ale při špatné údržbě mohou vést k poškození motoru již po 60 000 km.
  • Závady katalyzátoru u motorů HDi: Zejména u motorů 1.6 HDi 110 k se tyto problémy objevují po 90 000-120 000 km, často jsou způsobeny usazeninami sazí nebo vadnými vstřikovači.
  • Problémy s turbodmychadlem u motorů BlueHDi 100: Obvykle se objevují po 100 000-130 000 km a projevují se ztrátou výkonu a modrým kouřem z výfuku.
  • Závady vstřikovacího čerpadla u motorů 1.6 VTi: Problémy se vstřikovacím čerpadlem: Mohou se objevit po 40 000-60 000 km a vedou k problémům se startováním a nerovnoměrnému chodu motoru.
  • Ucpání filtru DPF u vznětových motorů: Často se vyskytuje po 50 000-70 000 km při převážně městském provozu.
  • Netěsnost vodního čerpadla: Zejména u modelů z roku 2014 po 70 000-90 000 km, vede k úbytku chladicí kapaliny a přehřívání.

Peugeot 208: slabé a silné stránky

Silné stránky Slabé stránky
Kompaktní rozměry pro městský provoz Často poruchový systém Start-Stop
Dobrá spotřeba paliva Poruchy dotykového displeje
Moderní bezpečnostní výbava Klimatizace nechladí
Atraktivní design Problémy s automatickou převodovkou
Nízké náklady na pojištění Elektronické závady
Dobré jízdní vlastnosti Opotřebení rozvodového řemene
Široká nabídka motorů Závady katalyzátoru
Solidní kvalita konstrukce Zanášení filtru DPF

Peugeot 208 se ukazuje jako v zásadě povedený kompaktní vůz s moderním designem a dobrou výbavou. Nejčastější problémy se týkají elektronických komponentů a systému Start-Stop, kterým však lze často předejít pravidelnou údržbou a aktualizací softwaru. Zvláště důležitá je preventivní údržba klimatizace a automatické převodovky. Při správné údržbě nabízí Peugeot 208 dobrou spolehlivost a nízké náklady na údržbu, i když pro jeho životnost je rozhodující výběr motoru.

Užitečná videa k danému tématu:

Jak vyměnit stěrače / list stěrače na PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)

Jak vyměnit kabinový filtr na PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)

Jak vyměnit zapalovací svíčky na PEUGEOT 208 1 (CA_,CC_)

AUTODOC Bestsellery: náhradní díly za nízkou cenu

DR.MOTOR AUTOMOTIVE DRM022S Sada tesneni, vstrikovaci tryska
Recenze - 36
Informace o součástce
  • vnitřní průměr [mm]: 7,50
  • Tloušťka / síla [mm]: 3,5
  • Tvar: O-kroužek
  • DR.MOTOR AUTOMOTIVE: Sada tesneni, vstrikovaci tryska
  • Číslo produktu: DRM022S
  • Stav: Nové
Údaje
DR.MOTOR AUTOMOTIVE Sada tesneni, vstrikovaci tryska
Číslo produktu: DRM022S
121,99 Kč
Cena za set se 8 kusy
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
FM60 VALEO FIRST MULTICONNECTION 575008 List stěrače 600 mm, Stěrač-Flachbalkenwischblatt, Uchycení háčky, Top Lock, Kolíkové uchycení
Recenze - 65
Informace o součástce
  • Délka [mm]: 600
  • Stěrače - provedení: Stěrač-Flachbalkenwischblatt
  • Produktová řada: FIRST MULTICONNECTION
  • Způsob upevnění: Uchycení háčky, Top Lock, Kolíkové uchycení
  • Přiložený adaptér: M+A+B+C, M, A, B, C
  • Délka (v palcích): 24
  • Levo- / pravostranné řízení: pro levo / pravostranné řízení
  • Hmotnost [kg]: 0,21
  • VALEO: List stěrače
  • Číslo produktu: 575008
  • Naše cena: 254,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
VALEO List stěrače 600 mm, Stěrač-Flachbalkenwischblatt, Uchycení háčky, Top Lock, Kolíkové uchycení
Číslo produktu: 575008
254,00 Kč
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
ELRING 906.420 Těsnění, vodní čerpadlo
Recenze - 4
Informace o součástce
  • Číslo tarifu zboží: 8409919990
  • ELRING: Těsnění, vodní čerpadlo
  • Číslo produktu: 906.420
  • Naše cena: 173,99 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
ELRING Těsnění, vodní čerpadlo
Číslo produktu: 906.420
173,99 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
YUASA YBX7000 YBX7027 Autobaterie 12V 65Ah 600A s úchyty, s ukazatelem stavu nabití, EFB baterie
Recenze - 13
Informace o součástce
  • Produktová řada: YBX7000
  • kapacita baterie v Ah: 65
  • Baterie: s úchyty, s ukazatelem stavu nabití, EFB baterie
  • Test za studena dle EN (v A): 600
  • Délka [mm]: 242
  • Šířka [mm]: 175
  • Napětí [V]: 12
  • Hmotnost plná [kg]: 16,6
  • DIN / ISO: L2
  • druh zásuvky: T1, 1
  • Spojovací technika: T1
  • Spodní provedení: B03
  • Řazení pólů 0
  • určeno pro (startovací baterie): s centrálním odplyňováním
  • YUASA: Autobaterie
  • Číslo produktu: YBX7027
  • Naše cena: 2986,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
YUASA Autobaterie 12V 65Ah 600A s úchyty, s ukazatelem stavu nabití, EFB baterie
Číslo produktu: YBX7027
2986,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
BOSAL 292-053 Stredni tlumic vyfuku
Recenze - 3
Informace o součástce
  • Doplňkový potřebný díl - viz seznam příslušenství
  • BOSAL: Stredni tlumic vyfuku
  • Číslo produktu: 292-053
  • Naše cena: 2176,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
BOSAL Stredni tlumic vyfuku
Číslo produktu: 292-053
2176,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
částka nezahrnuje příplatek za nadrozměrné zboží
-60%
VKN 402 SKF VKJP 01001 Sada měchů, hnací hřídel 146 mm, se sponkami
Recenze - 84
Informace o součástce
  • Výška [mm]: 146
  • Vnitřní průměr 2 [mm]: 22, 86
  • druh kloubu: křížový kloub
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: se sponkami
  • SKF: Sada měchů, hnací hřídel
  • Číslo produktu: VKJP 01001
  • Stav: Nové
Údaje
SKF Sada měchů, hnací hřídel 146 mm, se sponkami
Číslo produktu: VKJP 01001
ve srovnání s DMOC 677,76 Kč

268,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-32%
FEBI BILSTEIN 27051 Bezpečnostní šrouby Kuželový svazek F, 23 mm
Recenze - 2
Informace o součástce
  • montovaná strana: přední osa, Zadní náprava
  • Délka [mm]: 50
  • Průměr v mm: 24
  • Rozměr vnějšího závitu: M12 x 1,25
  • průměr vlákna [mm]: 23
  • Jakost / třída: 8.8
  • Rozměr klíče: 17, 19
  • Upevnění kol: Kuželový svazek F
  • Materiál: Ocel
  • Povrch: pochromováno
  • Délka šroubu pod hlavou [mm]: 23
  • zohlednit rozměry
  • uzamykatelný: uzamykatelný
  • Dbejte servisních informaci
  • FEBI BILSTEIN: Bezpečnostní šrouby
  • Číslo produktu: 27051
  • Naše cena: 568,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
FEBI BILSTEIN Bezpečnostní šrouby Kuželový svazek F, 23 mm
Číslo produktu: 27051
ve srovnání s DMOC 847,20 Kč

568,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
FM65 VALEO FIRST MULTICONNECTION 575009 List stěrače 650 mm, Stěrač-Flachbalkenwischblatt, Uchycení háčky, Top Lock, Kolíkové uchycení
Recenze - 54
Informace o součástce
  • Délka [mm]: 650
  • Stěrače - provedení: Stěrač-Flachbalkenwischblatt
  • Produktová řada: FIRST MULTICONNECTION
  • Způsob upevnění: Uchycení háčky, Top Lock, Kolíkové uchycení
  • Přiložený adaptér: M+A+B+C, M, A, B, C
  • Délka (v palcích): 26
  • Levo- / pravostranné řízení: pro levo / pravostranné řízení
  • Hmotnost [kg]: 0,23
  • VALEO: List stěrače
  • Číslo produktu: 575009
  • Naše cena: 263,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
VALEO List stěrače 650 mm, Stěrač-Flachbalkenwischblatt, Uchycení háčky, Top Lock, Kolíkové uchycení
Číslo produktu: 575009
263,50 Kč
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
EL700 (067EFB) EXIDE EFB EL700 Autobaterie 12V 70Ah 760A EFB baterie
Recenze - 53
Informace o součástce
  • Produktová řada: EFB
  • kapacita baterie v Ah: 70
  • Baterie: EFB baterie
  • Test za studena dle EN (v A): 760
  • Délka [mm]: 278
  • Šířka [mm]: 175
  • Výška [mm]: 190
  • Napětí [V]: 12
  • DIN / ISO: L3
  • druh zásuvky: 1, 1,EN
  • Spodní provedení: B13
  • Řazení pólů 0
  • EXIDE: Autobaterie
  • Číslo produktu: EL700
  • Naše cena: 3758,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
EXIDE Autobaterie 12V 70Ah 760A EFB baterie
Číslo produktu: EL700
3758,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
ELRING 461.682 Těsnicí materiál na pouzdra / příruby
Recenze - 12
Informace o součástce
  • Přečíst montážní informace
  • Odlučnost-točivý moment [Nm]: 7
  • Chemická vlastnost: neobsahující rozpouštědla, vhodný k tvrzení
  • objem: 50
  • od rozsahu teploty [°C]: -55
  • Rozsah teploty do [°C]: 180
  • k dispozici také jako univerzální výrobek viz výrobek.č.: 461.682 EL-Liq 74
  • Číslo tarifu zboží: 3506105000
  • ELRING: Těsnicí materiál na pouzdra / příruby
  • Číslo produktu: 461.682
  • Naše cena: 327,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
ELRING Těsnicí materiál na pouzdra / příruby
Číslo produktu: 461.682
327,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Populární příspěvky

Přihlásit se novinek

Pro získání nejnovějších novinek a tipů prosím zadejte vaši emailovou adresu: