Obsah
TD4, TDV6, TDV8
TD4, TDV6, TDV8 jsou dieselové motory s turbodmychadlem společnosti Land Rover se systémem common rail s přímým vstřikováním paliva.
TD4
V roce 2001 se na trhu představila první generace TD4 hnacích jednotek. Motor BMW M47R byl použit jako základ. Čtyřválcové dieselové motory s turbodmychadlem měly objem 2 litry a výkon 116 hp. Splňovaly normy Euro 3 a používaly se v první generaci modelů Land Rover Freelander.
Druhá generace motorů TD4 byla vytvořena skupinou PSA Peugeot Citroёn společně se společností Ford Motor Company a ve výrobě byla od roku 2005. Objem čtyřválcové verze byl 2.2 litru a výkon 150 hp. Turbodmychadlo mělo variabilní geometrii a elektronické řízení. Motory měly k dispozici systém vstřikování common rail vytvořen společností Bosch, který splňoval ekologické standardy Euro 4.

TDV6
V roce 2005 byla výsledkem spolupráce společností Ford Motor Company a PSA Peugeot Citroёn výroba motoru s objemem 2.7 litru a s názvem TDV6. Výkon motoru byl 187 hp. Hnací jednotka ve tvaru písmene V měla 6 válců a splňovala normy Euro 4. Jakož i druhá generace motorů TD4, i motory TDV6 měly elektronicky řízené turbodmychadlo. Motor se používal například v modelech třetí generace Land Rover Discovery a Range Rover Sport.
V roce 2009 byl motor TDV6 přepracován. Všechny hnací jednotky se staly 3.0 litrovými motory s dvojitým turbem. Majitelům aut se nabídnulo mnoho motorů s výkonem 208, 245, 254 a 271 hp.
TDV8
V roce 2006 společnost PSA Peugeot Citroёn a Ford Motor Company vytvořili motor TDV8. Byl to osmiválcový motor ve tvaru písmene V s dvojitým turbem, s objemem 3.6 litru a s výkonem 272 hp. Hnací jednotka se použila v modelech Land Rover Range Rover a Land Rover Range Rover Sport.
V roce 2011 byl představen 4.4 litrový motor TDV8. Jeho výkon byl až 308 hp. Motory splňovaly standardy Euro 4.