• SHOP
  • CLUB
Vyzkoušejte prémiový účet
0
Moje garáž
Přidat vozidlo
0
Položek #
0,00 Kč
Váš košík je prázdný

Problémy s vozem Ford Focus

Obsah

  1. Ford Focus: problémy a poruchy
  2. Ford Focus: Problémy s automatickou převodovkou PowerShift
  3. Ford Focus: Problémy se systémem start-stop
  4. Ford Focus: Problémy s motorem 1.0 EcoBoost 125 PS
  5. Ford Focus: Problémy s klimatizačním systémem
  6. Ford Focus: Problémy se vznětovým motorem 1.5 TDCi 120 k
  7. Ford Focus: Problémy s mild-hybridním systémem
  8. Další běžné závady vozu Ford Focus
  9. Ford Focus: slabé a silné stránky
    1. Vyměna kabinový filtr pro FORD FOCUS 3
    2. Vyměna vzduchový filtr motoru pro FORD FOCUS 3

Ford Focus: problémy a poruchy

 
  • Problémy s automatickou převodovkou PowerShift: Dvouspojková převodovka PowerShift vykazuje známky opotřebení s trhavým chováním při řazení od 30 000-50 000 km a může způsobit úplné selhání až do 120 000 km.
  • Poruchy systému Start-Stop: Systém start-stop nefunguje spolehlivě, zejména při nízkých teplotách pod 5 °C, a první příznaky problémů s baterií se projevují od 15 000-25 000 km.
  • Problémy s motorem 1.0 EcoBoost 125 PS: Tříválcový turbodiesel vykazuje časté závady, jako je opotřebení rozvodového řetězu a úbytek chladicí kapaliny, od 60 000 km, přičemž kritické poruchy se často objevují mezi 80 000-120 000 km.
  • Poruchy kompresoru klimatizace: Klimatizační systém ztrácí chladicí výkon v důsledku poruch kompresoru, které se obvykle objevují mezi 70 000-100 000 km a vedou k úplným poruchám systému.

Ford Focus: Problémy s automatickou převodovkou PowerShift

Ford Focus: Problémy s automatickou převodovkou PowerShift

Dvouspojková převodovka PowerShift modelu Ford Focus vykazuje již v prvních letech provozu značné nedostatky, které se projevují trhavým chováním při řazení, opožděným řazením a úplným odmítnutím řazení. Stížnosti začínají často již od 30 000 km a neustále se zvyšují, převodovka přestává správně řadit a nenaskočí požadovaný rychlostní stupeň. Zvláště kritické se stávají mezi 80 000-120 000 km, kdy se spojky zcela opotřebují a automatická převodovka zcela selže. Spolehlivost tohoto systému je značně narušena, protože suché dvojité spojky jsou vystaveny vysokému tepelnému namáhání. Řidiči hlásí ztrátu výkonu při rozjezdu, nechtěné couvání v kopcích a úplné odmítání převodovky v městském provozu.

Pro včasné odhalení problémů s převodovkou je nezbytná systematická kontrola. Citlivé automatické převodovky Ford Focus vyžadují pravidelnou aktualizaci softwaru a seřízení spojky každých 30 000 km, aby se prodloužila jejich životnost. Při prvních příznacích by řidiči měli neprodleně navštívit specializovaný servis, protože náklady na opravu se exponenciálně zvyšují - zatímco seřízení spojky je ještě levné, kompletní výměna převodovky vyžaduje značné investice.

Ford Focus: Problémy se systémem start-stop

Ford Focus: Problémy se systémem start-stop

Systém start-stop vozu Ford Focus nefunguje spolehlivě a vykazuje značné nedostatky, zejména při nízkých venkovních teplotách pod 5 °C. Příznaky se často projevují již při ujetí 15 000-25 000 km a projevují se tím, že se motor automaticky nevypíná na semaforech, opožděným opětovným startováním nebo úplnou deaktivací systému. K chybám dochází častěji, když napětí baterie klesne pod 12,4 V, což je případ starších baterií po 2-3 letech. Systém také citlivě reaguje na vadné snímače, znečištěné kontakty a nedostatečnou teplotu motoru. Problém nastává zejména při častých krátkých jízdách, kdy není baterie plně nabitá a systém start-stop zůstává trvale deaktivovaný.

Pro správnou funkci systému je nezbytná pravidelná údržba. Sofistikované baterie Ford Focus Start-Stop vyžadují speciální technologii AGM a pravidelnou kontrolu kapacity každých 20 000 km, aby byla zajištěna jejich optimální funkčnost. Diagnostika vyžaduje počítačovou analýzu hodnot baterie, údajů ze snímačů a parametrů systému, což často vyžaduje rekalibraci baterie nebo její kompletní výměnu po 60 000-80 000 km.

NTY EZC-FR-163 Kryt zavazadlového prostoru
Recenze - 1
Informace o součástce
  • Výrobní číslo: EZC-FR-163
  • NTY: Kryt zavazadlového prostoru
  • Číslo produktu: EZC-FR-163
  • Naše cena: 3147,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
NTY Kryt zavazadlového prostoru
Číslo produktu: EZC-FR-163
3147,50 Kč
6295,00 Kč / Cena za 2 položku(-y/-ek)
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
JMJ 1091508Z Prużný díl výfuku with flange
Recenze - 9
Informace o součástce
  • specifikace: with flange
  • JMJ: Prużný díl výfuku
  • Číslo produktu: 1091508Z
  • Naše cena: 748,50 Kč
Údaje
JMJ Prużný díl výfuku with flange
Číslo produktu: 1091508Z
748,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
JMJ 1091275 Katalyzátor B4164S3, Délka: 780 mm
Recenze - 4
Informace o součástce
  • Kód motoru: B4164S3
  • Délka [mm]: 780
  • JMJ: Katalyzátor
  • Číslo produktu: 1091275
  • Naše cena: 9234,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
JMJ Katalyzátor B4164S3, Délka: 780 mm
Číslo produktu: 1091275
9234,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
MANNOL ENERGY MN7511-10 Motorový olej 5W-30, 10l, polosyntetický olej
Recenze - 71
Informace o součástce
  • obsah [litr]: 10
  • Třída viskozity SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A3 / B4
  • API: API CH-4, API SN
  • Doporučení výrobce: Ford WSS-M2C913-B, VW 502 00, VW 505 00, MB 229.3, VW 503 01, VW 501 01, MB 229.5, BMW Longlife-98, Renault RN0710, Renault RN0700
  • Olej: polosyntetický olej
  • Produktová řada: ENERGY
  • Číslo produktu: MN7511-10
  • MANNOL: Motorový olej
  • Naše cena: 1115,50 Kč
Údaje
MANNOL Motorový olej 5W-30, 10l, polosyntetický olej
Číslo produktu: MN7511-10
Více
1115,50 Kč
111,55 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
TEDGUM 00228320 Sroub, pricne rameno zadní náprava - oboustranné
Recenze - 7
Informace o součástce
  • montovaná strana: zadní náprava - oboustranné
  • Jakost / třída: 10.9
  • Povrch: pozinkovaný
  • Délka šroubu pod hlavou [mm]: 81
  • Hmotnost [kg]: 0,102
  • Požadovaný počet kusů: 2
  • průměr vlákna [mm]: 44
  • Rozměr klíče: 17
  • Průměr v mm: 24
  • Velikost závitu: M12X1.75
  • TEDGUM: Sroub, pricne rameno
  • Číslo produktu: 00228320
  • Naše cena: 123,99 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
TEDGUM Sroub, pricne rameno zadní náprava - oboustranné
Číslo produktu: 00228320
123,99 Kč
247,98 Kč / Cena za 2 položku(-y/-ek)
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Ford Focus: Problémy s motorem 1.0 EcoBoost 125 PS

Tříválcový turbodiesel 1.0 EcoBoost 125 PS vykazuje od 60 000 km charakteristická slabá místa, která se projevují opotřebením rozvodového řetězu, úbytkem chladicí kapaliny a poškozením turbodmychadla. Nejčastější závady se objevují mezi 80 000-120 000 km, kdy dochází k roztažení rozvodového řetězu a ovlivnění časování ventilů. Typickými příznaky jsou kovové chrastění při studeném startu, snížený výkon a zvýšená spotřeba paliva. Malý zdvihový objem v kombinaci s vysokým přeplňováním turbodmychadlem vede k tepelnému přetížení, zejména při jízdě po dálnicích nebo při tažení přívěsu. Kritické poruchy jsou často způsobeny ztrátou chladicí kapaliny v hlavě válců, vadnými vstřikovacími ventily nebo poškozením turbodmychadla, které brání nastartování vozidla.

Pro včasné rozpoznání problémů s motorem je nutná odborná prohlídka. Přesné motory Ford Focus 1.0 EcoBoost vyžadují kvalitní motorové oleje s nízkou viskozitou (0W-20) a zkrácené intervaly výměny na maximálně 15 000 km místo předepsaných 20 000 km. Zvláštní pozornost vyžaduje rozvodový řetěz, který by měl být preventivně kontrolován od 100 000 km, protože prasklý řetěz může vést k vážnému poškození motoru.

Ford Focus: Problémy s klimatizačním systémem

Ford Focus: Problémy s klimatizačním systémem

Klimatizační systém vozu Ford Focus vykazuje typická slabá místa způsobená poruchami kompresoru, které se vyskytují především mezi 70 000-100 000 km a projevují se sníženým chladicím výkonem, neobvyklými zvuky a úplným funkčním selháním. Příznaky často začínají postupně snížením chladicího účinku při vysokých venkovních teplotách nad 25 °C, než systém přestane plně fungovat. Postiženy jsou zejména vozy vyrobené v letech 2011-2018, u nichž dochází k selhání kompresoru klimatizace v důsledku otěru kovu a závad těsnění. Další problémy způsobují zanesené kondenzátory, vadné expanzní ventily a netěsnosti chladiva ve spojovacích vedeních. Spolehlivost ovlivňují také elektrické závady v řídicí jednotce klimatizace, které mají za následek nepravidelné ovládání kompresoru.

Pro dlouhou životnost klimatizačního systému je nezbytná odborná údržba. Citlivé klimatizační systémy Ford Focus vyžadují každoroční kontrolu chladiva a čištění kondenzátoru, aby byl zajištěn optimální chladicí výkon. Kontrola těsnosti by měla být provedena při prvních známkách zhoršujícího se chladicího výkonu, protože včasná oprava je cenově výhodnější než kompletní výměna kompresoru po úplném selhání systému.

Ford Focus: Problémy se vznětovým motorem 1.5 TDCi 120 k

Ford Focus: Problémy se vznětovým motorem 1.5 TDCi 120 k

Vznětový motor 1.5 TDCi 120 k vykazuje od 80 000 km charakteristická slabá místa způsobená zanášením DPF, poškozením turbodmychadla a problémy se vstřikovacím systémem, které se projevují zejména při převážně krátkých jízdách. Nejčastější závady se projevují mezi 100 000-150 000 km zanesením filtrů pevných částic, které se odmítají regenerovat a způsobují přechod motoru do nouzového režimu. Typickými příznaky jsou snížený výkon, černý kouř z výfuku a zobrazení "motor nenastartuje" po delší době nečinnosti. Turbodmychadlo vykazuje známky opotřebení způsobené karbonovými usazeninami, zejména pokud jsou překročeny intervaly údržby. Kritické poruchy jsou způsobeny vadnými vysokotlakými čerpadly, ucpanými vstřikovači nebo úplným ucpáním DPF, což vede k nákladným opravám.

Systematická kontrola je pro dlouhou životnost vznětového motoru nezbytná. Náročné motory Ford Focus 1.5 TDCi vyžadují pravidelné dálniční jízdy pro regeneraci DPF a speciální motorové oleje s nízkým obsahem Saps, které zabraňují ucpávání filtru pevných částic. Čtvrtletní jízdy na regeneraci DPF po dobu alespoň 20 minut při konstantních 2500 otáčkách za minutu jsou obzvláště důležité, aby se vypálily usazeniny sazí a prodloužila se životnost filtru.

-27%
VE3-B073 BILSTEIN B6 Performance 35-110736 Tlumič levá přední náprava, dobíjený plynem, jednoplastový, Rameno
Recenze - 3
Informace o součástce
  • montovaná strana: levá přední náprava
  • Produkt v páru: 35-110743
  • Tlumič pérování - systém: jednoplastový
  • Sortiment tlumičů pérování: dobíjený plynem
  • Produktová řada: B6 Performance
  • Konstrukce tlumiče pérování: Rameno
  • Tlumič pérování - způsob uchycení: horní kolík
  • BILSTEIN: Tlumič
  • Číslo produktu: 35-110736
  • Stav: Nové
Údaje
BILSTEIN Tlumič levá přední náprava, dobíjený plynem, jednoplastový, Rameno
Číslo produktu: 35-110736
ve srovnání s DMOC 6225,56 Kč

4494,00 Kč
Cena za kus
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
WALSER Glow 14508 Univerzální autokoberce černá, 48 x 68 cm
Recenze - 6
Informace o součástce
  • Šířka [mm]: 480
  • Hmotnost [kg]: 1.8
  • Veličina: remote
  • Design světla: LED
  • Množství: 2
  • Barva: černá
  • Jednotka množství: Sada
  • Verze: Glow
  • Velikost: 48 x 68 cm
  • WALSER: Univerzální autokoberce
  • Číslo produktu: 14508
  • Naše cena: 1572,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
WALSER Univerzální autokoberce černá, 48 x 68 cm
Číslo produktu: 14508
1572,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
AIC 57172 Hydraulická hadice, řízení od vyrovnávací nádržky k hydraulické pumpě
Informace o součástce
  • montovaná strana: od vyrovnávací nádržky k hydraulické pumpě
  • Levo- / pravostranné řízení: pro levo / pravostranné řízení
  • AIC: Hydraulická hadice, řízení
  • Číslo produktu: 57172
  • Naše cena: 529,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
AIC Hydraulická hadice, řízení od vyrovnávací nádržky k hydraulické pumpě
Číslo produktu: 57172
529,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-6%
K&N Filters 57S-4000 System sportovniho filtru vzduchu
Recenze - 20
Informace o součástce
  • verze: 57i II Series
  • K&N Filters: System sportovniho filtru vzduchu
  • Číslo produktu: 57S-4000
  • Naše cena: 6233,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
K&N Filters System sportovniho filtru vzduchu
Číslo produktu: 57S-4000
ve srovnání s DMOC 6650,72 Kč

6233,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
VALEO 632200 Parkovací asistent zadní, se senzorem, Počet senzorů: 4
Recenze - 23
Informace o součástce
  • montovaná strana: zadní
  • Barva: černá, matná
  • Tažné zařízení: s automatickým vypnutím parkovacího systému
  • Vybavení vozidla: pro vozidla s tažného zařízení
  • DIN / ISO: 17386
  • Typ snímače: ultrazvukový senzor
  • displej: bez ukazatele
  • Hmotnost [kg]: 1,156
  • Chemická vlastnost: lakovatelné
  • Jmenovité napětí [V]: 12
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: se senzorem
  • Způsob montáže: nástavba
  • Úhel vyřazování senzoru park. asistenta: Senzor-úhel vyřazování: 0 aż 5st
  • Výškové nastavení do [cm]: 65
  • Aktivace parkovacího zařízení: s akustickou výstrahou, s Radio-Stummschaltung, Aktivace doporučená přes spínač, Aktivace přes zpětný chod
  • Parametr programování, PPS (park.asistent): s parametrem programování, PPS
  • pro šířku vozidla do [m]: 2,2
  • Dosah do [m]: 1,7
  • Dosah od [m]: 0,1
  • Výškové nastavení od [cm]: 40
  • Montážní čas od (v hod.): 1,5
  • Počet senzorů: 4
  • VALEO: Parkovací asistent
  • Číslo produktu: 632200
  • Naše cena: 2034,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
VALEO Parkovací asistent zadní, se senzorem, Počet senzorů: 4
Číslo produktu: 632200
2034,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Ford Focus: Problémy s mild-hybridním systémem

Mild-hybridní systém vozu Ford Focus vykazuje slabá místa způsobená problémy s akumulátorem a alternátorem, které se projevují zejména mezi 50 000-80 000 km a snižují spolehlivost celého pohonného systému. Baterie s napětím 48 V ztrácí po 4-5 letech svou kapacitu a vede ke snížení asistence při zrychlování. Typickými příznaky jsou nedostatečná podpora motoru při rozjezdu, delší doba rozjezdu a chybová hlášení na přístrojové desce. Pásový startér-alternátor (BSG) vykazuje známky opotřebení v důsledku častých cyklů start-stop, zejména v městském provozu s více než 100 zastávkami za jízdu. Ke kritickým poruchám dochází v důsledku selhání měniče DC-DC, který napájí 12voltový palubní zdroj, což vede k úplnému selhání systému. Mild-hybridní vozidlo přestane správně fungovat, pokud jsou vadné snímače točivého momentu a otáček.

Pro optimální fungování hybridního systému je nezbytná pravidelná údržba. Složité mild-hybridní komponenty Fordu Focus vyžadují specializované diagnostické zařízení a pravidelnou aktualizaci softwaru každých 20 000 km, aby se předešlo poruchám systému. Zvláštní pozornost vyžaduje 48voltová baterie, která by měla být preventivně vyměněna, pokud ztratí méně než 80 % své kapacity, aby se předešlo následnému nákladnému poškození alternátoru.

Další běžné závady vozu Ford Focus

Na základě zkušeností řidičů vozů Ford Focus se vyskytují následující další problémy:

 
  • Kondenzace světlometů: vlhkost v LED světlometech se objevuje již při 20 000-30 000 km a je způsobena nedostatečným těsněním.
  • Netěsnost převodky řízení: Hydraulická kapalina uniká mezi 60 000-90 000 km, což vede k pomalému řízení a nutnosti opravy.
  • Ventil recirkulace výfukových plynů 2.0 TDCi 150 PS: Ventil EGR se ucpává mezi 80 000-120 000 km a způsobuje ztrátu výkonu a zvýšené hodnoty emisí.
  • Vysokotlaký systém palivového čerpadla: U benzinových motorů dochází k poruše vysokotlakého čerpadla mezi 100 000-140 000 km a k problémům se startováním.
  • Mechanismus regulátoru oken: Elektrické ovládání oken selhává mezi 40 000-70 000 km, zejména u zadních dveří v důsledku přetržení kabelů.
  • Kontrolka airbagu: Snímače airbagu: Vadné snímače airbagu aktivují kontrolku od 50 000 km, aniž by se jednalo o skutečnou závadu.
  • Porucha couvací kamery: Zpětná kamera vykazuje vady obrazu mezi 30 000-50 000 km v důsledku vniknutí vlhkosti.

Ford Focus: slabé a silné stránky

Silné stránky Slabé stránky
Dobrá přilnavost k vozovce a jízdní komfort Problémy s automatickou převodovkou PowerShift
Moderní informační a zábavní systémy Nespolehlivý systém start-stop
Prostorný interiér Problémy s motorem 1.0 EcoBoost
Nízké emise CO2 Klimatizace Poruchy kompresoru
Rozsáhlá bezpečnostní výbava Ucpávání DPF u dieselových motorů
Dobrý poměr ceny a výkonu Mírné problémy s hybridní baterií
Všestranný výběr motorů Poruchy elektroniky

Ford Focus se ukazuje jako technicky vyspělý vůz s moderní koncepcí pohonu, který však vyžaduje pravidelnou a odbornou údržbu. Většině problémů lze předejít preventivními opatřeními a včasným zásahem, přičemž zvláštní pozornost vyžadují složité systémy, jako je převodovka PowerShift a motory EcoBoost. Důsledná údržba v souladu se specifikacemi výrobce a pozornost věnovaná známým slabým místům může výrazně prodloužit životnost.

 

Užitečná videa k danému tématu:

Vyměna kabinový filtr pro FORD FOCUS 3

Vyměna vzduchový filtr motoru pro FORD FOCUS 3

AUTODOC Bestsellery: náhradní díly za nízkou cenu

HJS 92 09 0001 Tlakove potrubi, tlakovy senzor (filtr sazi a pevnych castic
Recenze - 27
Informace o součástce
  • Výfukový systém: pro vozidla s namontovaným filtrem sazí / pevných částic
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: bez senzoru, s hadicovou sponou, s připojovacím vedením, s ochranou proti kunám
  • Průměr koncovky tlak.potrubí [mm]: 5, 6,5
  • Délka [mm]: 1000
  • Vlastnosti materiálu: teplu odolný
  • Rozsah teploty do [°C]: 250
  • HJS: Tlakove potrubi, tlakovy senzor (filtr sazi a pevnych castic
  • Číslo produktu: 92 09 0001
  • Naše cena: 999,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
HJS Tlakove potrubi, tlakovy senzor (filtr sazi a pevnych castic
Číslo produktu: 92 09 0001
999,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-49%
A.B.S. 219913 Sada na opravy, příčné závěsné rameno
Recenze - 3
Informace o součástce
  • Hmotnost [kg]: 9,5
  • Materiál: Ocel
  • A.B.S.: Sada na opravy, příčné závěsné rameno
  • Číslo produktu: 219913
  • Stav: Nové
Údaje
A.B.S. Sada na opravy, příčné závěsné rameno
Číslo produktu: 219913
ve srovnání s DMOC 6177,08 Kč

3147,00 Kč
6294,00 Kč / Cena za 2 položku(-y/-ek)
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
-58%
VKPC 83140 SKF VKML 83504 Sada rozvodového řetězu Simplex, Řetěz uzavřený
Recenze - 30
Informace o součástce
  • Počet článků řetězu: 40
  • Provedení řetězu: Simplex, Řetěz uzavřený
  • montážní pohon: 2. Vačkový hřídel
  • SKF: Sada rozvodového řetězu
  • Číslo produktu: VKML 83504
  • Naše cena: 1594,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
SKF Sada rozvodového řetězu Simplex, Řetěz uzavřený
Číslo produktu: VKML 83504
ve srovnání s DMOC 3865,04 Kč

1594,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
MANNOL O.E.M. 7707 MN7707-5 Motorový olej 5W-30, 5l, Syntetický olej
Recenze - 93
Informace o součástce
  • obsah [litr]: 5
  • Třída viskozity SAE: 5W-30
  • ACEA: ACEA A5 / B5
  • API: API SN
  • Doporučení výrobce: Ford WSS-M2C913-D, Ford WSS-M2C913-C, Ford WSS-M2C913-B, Ford WSS-M2C913-A, Volvo VCC 95200377, MB 229.6, Fiat 9.55535-G1, STJLR.03.5003
  • Olej: Syntetický olej
  • Produktová řada: O.E.M.
  • Verze: 7707
  • Číslo produktu: MN7707-5
  • MANNOL: Motorový olej
  • Naše cena: 697,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
MANNOL Motorový olej 5W-30, 5l, Syntetický olej
Číslo produktu: MN7707-5
Více
697,00 Kč
139,40 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
NTY SPH-FR-001 Hydraulická hadice, řízení od hydr. čerpadla do převodovky řízení, Od řídicího mechanismu po vyrovnávací nádržku, bez převlečné matice
Informace o součástce
  • montovaná strana: od hydr. čerpadla do převodovky řízení, Od řídicího mechanismu po vyrovnávací nádržku
  • Levo- / pravostranné řízení: pro levostranně řízená vozidla
  • Doplňující výrobek / doplňkové info 2: bez převlečné matice
  • Výrobní číslo: SPH-FR-001
  • NTY: Hydraulická hadice, řízení
  • Číslo produktu: SPH-FR-001
  • Naše cena: 2194,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
NTY Hydraulická hadice, řízení od hydr. čerpadla do převodovky řízení, Od řídicího mechanismu po vyrovnávací nádržku, bez převlečné matice
Číslo produktu: SPH-FR-001
2194,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
LIQUI MOLY Zentralhydrauliköl 1127 Centralni hydraulicky olej
Recenze - 79
Informace o součástce
  • obsah [litr]: 1
  • Typ kontejneru: Láhev
  • Typ vozidla: Auto, Kamiony
  • Vybavení vozidla: pro vozidla s hydraulickým zařízením
  • Doporučení výrobce: BMW 81 22 9 407 758, Fiat 9.55550-AG3, Ford WSS-M2C204-A, MAN M 3289, MB 345.0, Opel 1940 766, VW G 002 000, VW G 004 000, ZF TE-ML 02K
  • Olej: Plne synteticky olej
  • Barva: oranžová
  • Produktová řada: Zentralhydrauliköl
  • LIQUI MOLY: Centralni hydraulicky olej
  • Číslo produktu: 1127
  • Naše cena: 482,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
LIQUI MOLY Centralni hydraulicky olej
Číslo produktu: 1127
Více
482,50 Kč
482,50 Kč za 1 litr
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
ACAUTO AC-06VI02 Elektromagnetická spojka, kompresor klimatizace VISTEON, FORD, LAND ROVER, VOLVO VS-16, R 117/108 mm
Recenze - 4
Informace o součástce
  • Průměr v mm: 117 / 108
  • Omezení výrobce: VISTEON, FORD, LAND ROVER, VOLVO
  • Kompresor -ID: VS-16
  • pro průměr ložiska kola [mm]: 35, 55, 20
  • Provedení zástrčky-ID: FORD
  • Veličina: V6
  • Výška vypínacího ložiska [mm]: 20
  • ACAUTO: Elektromagnetická spojka, kompresor klimatizace
  • Číslo produktu: AC-06VI02
  • Naše cena: 1184,50 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
ACAUTO Elektromagnetická spojka, kompresor klimatizace VISTEON, FORD, LAND ROVER, VOLVO VS-16, R 117/108 mm
Číslo produktu: AC-06VI02
1184,50 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
-42%
TEDGUM 00228366 Sada upinacich sroubu, podpora- / kloub
Recenze - 6
Informace o součástce
  • Hmotnost [kg]: 2,11
  • Požadovaný počet kusů: 1
  • TEDGUM: Sada upinacich sroubu, podpora- / kloub
  • Číslo produktu: 00228366
  • Naše cena: 974,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
TEDGUM Sada upinacich sroubu, podpora- / kloub
Číslo produktu: 00228366
ve srovnání s DMOC 1694,87 Kč

974,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení
JMJ 1005 Filtr pevných částic do Euro 4
Recenze - 25
Informace o součástce
  • Emisní norma: do Euro 4
  • Hmotnost [kg]: 6,620
  • Délka [mm]: 640
  • JMJ: Filtr pevných částic
  • Číslo produktu: 1005
  • Naše cena: 8695,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
JMJ Filtr pevných částic do Euro 4
Číslo produktu: 1005
8695,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, Doprava zdarma
VEGAZ ADVS-001 Tlakove potrubi, tlakovy senzor (filtr sazi a pevnych castic
Recenze - 4
Informace o součástce
  • Délka [mm]: 1000
  • vnitřní průměr [mm]: 5
  • Průměr v mm: 11
  • VEGAZ: Tlakove potrubi, tlakovy senzor (filtr sazi a pevnych castic
  • Číslo produktu: ADVS-001
  • Naše cena: 354,00 Kč
  • Stav: Nové
Údaje
VEGAZ Tlakove potrubi, tlakovy senzor (filtr sazi a pevnych castic
Číslo produktu: ADVS-001
354,00 Kč
Cena vč. 21 % DPH, částka nezahrnuje náklady na doručení

Populární příspěvky

Přihlásit se novinek

Pro získání nejnovějších novinek a tipů prosím zadejte vaši emailovou adresu: